Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 on topic kledingmerk

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

on topic kledingmerk Empty
BerichtOnderwerp: on topic kledingmerk   on topic kledingmerk I_icon_minitimeza jan 22, 2011 6:53 pm

Hallo allemaal,

Ik kwam vandaag tijdens het winkelen het volgende kledingmerk tegen en ik moest er even een foto van maken:


[img]on topic kledingmerk Canecane.th[/img]
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

on topic kledingmerk Empty
BerichtOnderwerp: Re: on topic kledingmerk   on topic kledingmerk I_icon_minitimeza jan 22, 2011 8:50 pm

Smile Heb je er ook iets gekocht? Alleen om het merkje in je nek te weten? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

on topic kledingmerk Empty
BerichtOnderwerp: Re: on topic kledingmerk   on topic kledingmerk I_icon_minitimeza jan 22, 2011 9:57 pm

Waar is die winkel?
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

on topic kledingmerk Empty
BerichtOnderwerp: Re: on topic kledingmerk   on topic kledingmerk I_icon_minitimeza jan 22, 2011 10:57 pm

Grinn..het was bij de Sting. En ik heb al wat gegoogled maar het schijnt ook een best bekend merk te zijn met veel kleren, je kan dus vast wel ergens wat vinden.
Ik heb er niks van gekocht nee het was mijn stijl niet helemaal. Maar ik ging wel helemaal enthousiast op en neer springen ervan!! bounce Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

on topic kledingmerk Empty
BerichtOnderwerp: Re: on topic kledingmerk   on topic kledingmerk I_icon_minitimezo jan 23, 2011 12:45 am

Net als van een echtee cane! Dat is dan wel weer lollig! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

on topic kledingmerk Empty
BerichtOnderwerp: Re: on topic kledingmerk   on topic kledingmerk I_icon_minitimedi feb 15, 2011 10:54 pm

Ah ja, dat merk ken ik, ik ben al een paar jaar op zoek naar iets dat ik leuk vind én me past.. puur om de merknaam Razz Maar veel van de kleding is ook niet mijn stijl en die keer dat ik iets heel leuks gevonden had zat ik precies tussen 2 maten in, helaas..


Laatst aangepast door TuttiFrutti op wo feb 16, 2011 8:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

on topic kledingmerk Empty
BerichtOnderwerp: Re: on topic kledingmerk   on topic kledingmerk I_icon_minitimewo feb 16, 2011 5:01 pm

/me heeft al eeuwen iets van dat merk in de kast.
Inderdaad bij de Sting vandaan...

Alleen was ik toen nog veel te onschuldig om daar rare associaties bij te hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





on topic kledingmerk Empty
BerichtOnderwerp: Re: on topic kledingmerk   on topic kledingmerk I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
on topic kledingmerk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» off-topic on-topic en de iPhone
» Oranje topic!
» GAVE DAG!!! (off topic)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Boeken, artikelen, etc. die de fantasie prikkelen...-
Ga naar: