Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen

Ga naar beneden 
+2
Ruben
angelica
6 plaatsers
AuteurBericht
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen Empty
BerichtOnderwerp: Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen   Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen I_icon_minitimedi feb 01, 2011 3:34 pm

Dit is mijn eerste verhaal, ben benieuwd wat jullie ervan vinden...


Het is zaterdag, en ik ga Hem weer ontmoeten. De zenuwen gieren door mijn keel en die worden er niet minder op als hij me ophaalt van het station. De autorit is ook opvallend rustig. Ik heb niets te zeggen door de zenuwen en Hij moet zich goed concentreren op het Amsterdamse verkeer.
Thuis aangekomen laat hij er geen gras over groeien. Hij vraagt direct naar mijn verslag van de afgelopen maand. Ik haal mijn dagboek uit mijn tas en laat het aan Hem lezen. Ik zie zijn blik steeds donkerder worden terwijl hij leest en dat is niet echt een goed teken.

Hij zegt dat het tijd is dat we naar boven gaan en ik loop netjes achter hem aan de trap op. Hij neemt me mee naar de zolder en gaat zelf op het bed zitten. Ik moet voor hem knielen met mijn hoofd naar de grond. Ik richt mijn ogen op zijn voeten en hij begint over het feit dat ik mijn uitgaven beter onder controle moet houden. Ik zwijg want ik weet dat hij gelijk heeft. Hij vraagt of ik Hem heb gesnapt en zachtjes zeg ik ja Meneer.

Hij staat op en pakt een soort riem, maar dan klein. Hij zegt dat ik mijn broek moet losmaken en ik doe wat hij zegt. Hij vertelt me dat hij me gaat straffen en dat Hij wilt dat ik het onderga zonder tegensputteren. Ik knik, maar Hij vraagt me om Hem in de ogen te kijken en Hem dat nog eens te beloven. Weer doe ik netjes wat hij zegt.

Opeens beveelt hij me om over zijn schoot te komen liggen. Mijn broek bungelt halverwege mijn benen, want ik ben net te klein om ze op de grond te kunnen zetten. Hij streelt even lief over mijn billen en ik ontspan een beetje.

“Ik ga als eerste je uitgavenpatroon bestraffen.” zegt hij en ik voel hoe hij stevig de klappen op mijn billen laat neerdalen.Ik zachtjes te kreunen maar echt pijn doet het nog niet. Langzaam begint hij de klappen op te voeren en ik voel hoe mijn billen beginnen te gloeien. Na een tijdje stopt hij even en laat zijn handen op mijn gloeiende billen rusten.

Hij vraagt me of ik mijn les aan het leren ben en ik antwoord dat het zo is.
Na enige rust gaat hij weer verder, maar ditmaal met de kleine riem. De tikken komen stevig aan en worden gevoeliger. Ik begin dan ook wat harder te kreunen.
Na deze sessie laat hij me 1o minuten in de hoek zitten met mijn handen op mijn rug. Ik mag niets zeggen.
Ik hoor hem achter mij rommelen en voel af en toe zijn ogen in mijn rug prikken.

Tien minuten verder vindt hij het tijd voor het tweede deel van de straf. Ik moet weer over zijn knie gaan liggen, maar hij trekt nu gelijk mijn hipster omlaag. Hij begint weer te slaan met zijn hand en inmiddels heb ik het lef gekregen om tegen te stribbelen. Ik draai onrustig heen en weer om de klappen te ontwijken en schop mijn benen in de lucht.

Hij maakt hier korte metten mee door me schuin over Zijn schoot te leggen waardoor Hij me met zijn benen goed kan vast klemmen en ik dus ook minder heen en weer kan schuiven. Hij geeft me een paar harde tikken en waarschuwt me dat door dit gedrag de straf alleen nog maar erger wordt. Ik jammer zachtjes dat het pijn doet en Hij zegt me dat het zo hoort, want het is straf en dat ik dit ook dubbel en dwars verdient heb.

Hij gaat nog even verder met de handspanking en ik probeer mijn billen te beschermen maar ook daar krijg ik geen kans voor. Hij grijpt m'n arm en legt hem op mijn rug. Hij pakt resoluut weer de riem en geeft me vijf tikken op elke bil, om me goed duidelijk te maken dat dit gedrag zeker niet gewenst is.
Bij elke tik kreun ik, maar blijf wel stilliggen.
Na de tien tikken stopt Hij en streelt zachtjes mijn billen. Hij vertelt me dat ik nu gestraft ben voor mijn uitgavenpatroon, maar dat de straf voor het voor het niet onder controle houden van dat patroon en het tegenstribbelen nog komt.

Ik mag weer opstaan en Hij stuurt me weer in de hoek. Ditmaal mag ik gewoon blijven staan, maar wel met de handen op de rug.

Ik hoor hem de paddle en de borstel pakken die Hij me had gevraagd om mee te nemen. Ik heb een ontzettende hekel aan de paddle en dat weet hij.
Om mijn aandacht wel bij de les te houden krijg ik een preek over hoe te gedragen tijdens de straf.
Hij vraagt of ik Hem heb begrepen heb en wederom antwoord ik met ja. Hij draait me om, buigt me voorover over Zijn heup en geeft me snel achter elkaar een paar flinke tikken met Zijn hand. “Ja, wat?” Ik antwoord vlug “ja Meneer.”.

Hij pakt me bij m'n arm en trekt me weer over Zijn schoot. Hij pakt de borstel en begint in een rustig tempo te slaan. Ditmaal is Hij voorbereid op eventueel tegenstribbelen want Hij legt me meteen klem zodat ik vanaf het begin al nergens naar toe kan.
Ik ontkom niet aan de venijnige klappen van de borstel en ik begin zachtjes te snikken. Hij vraagt me of Hij tot me doordringt en of ik mijn gedrag zal beteren. Dit keer antwoord ik direct ja meneer, met de vorige bestraffing nog in het achterhoofd.

Hij merkt dat mijn weerstand gebroken is, maar voert het tempo van de tikken wat wel op.
Na een paar minuten stopt Hij en zegt me dat de straf bijna voorbij is.
Omdat ik 24 ben krijg ik 24 slagen met de paddle.

Hij staat op en laat me op het bed liggen met wat kussens onder m'n buik, waardoor mijn billen goed omhoog komen. Ik voel de koele lucht over mijn billen gaan. Hij wilt dat ik de slagen hardop mee tel. Na elke klap wacht Hij steeds een paar seconden maar laat de paddle wel op mijn billen rusten. Ik lig te huilen op bed en schreeuw het bij elke klap uit.

Na de laatste klap laat hij me uithuilen op bed terwijl hij m'n billen streelt. Hij vertelt me dat hij het ook niet leuk vond om me zo te moeten straffen, maar ik had het wel verdiend.

Ik zeg dat hij gelijk heeft en ik kruip in z'n armen voor een knuffel. Die krijg ik dan ook en ik weet dat ik weer een schone lei heb. Voor een maandje dan...


Laatst aangepast door angelica op di feb 01, 2011 3:40 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : even wat typfoutjes weggehaald... :))
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen   Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen I_icon_minitimedi feb 01, 2011 4:28 pm

Leuk om te lezen. Smile
Ook fijn om de aandacht te zien voor het in de hoek zetten en de gevoelens die dat losmaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen   Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen I_icon_minitimedi feb 01, 2011 4:43 pm

Leuk debuut, angelica! Smile Verder op de ingeslagen weg, zou ik zeggen! study
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen   Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen I_icon_minitimedo feb 03, 2011 11:17 pm

Hallo Angelica.
Ik vond het een erg leuk verhaal.
Hopelijk komt er over of binnen een maand een vervolg?
Groet van Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen   Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen I_icon_minitimevr feb 04, 2011 12:14 am

Leuk verhaal Angelica!
Terug naar boven Ga naar beneden
lilith
Meeloper
Meeloper
lilith


Aantal berichten : 72

Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen   Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen I_icon_minitimevr jan 06, 2012 4:26 pm

is er al een deel twee?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sub.punt.nl
Gast
Gast




Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen Empty
BerichtOnderwerp: Mooi   Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen I_icon_minitimedo sep 13, 2012 4:01 pm

Mooi verhaal hoor, Angelica. Goed gedaan.
Alius et idem
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen   Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Heidi Klum met rode billen
» Kom over de knie!
» Hoe noemen jullie je achterste?
» Met de hand
» Hand

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Literatuur :: Verhalen-
Ga naar: