Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 annemiek is een idioot

Ga naar beneden 
+2
angelica
annemiek
6 plaatsers
AuteurBericht
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

annemiek is een idioot Empty
BerichtOnderwerp: annemiek is een idioot   annemiek is een idioot I_icon_minitimevr feb 04, 2011 5:09 pm

Vandaag een belangrijke afspraak. Ik zal jullie niet vervelen met de redenen en de gevolgen, ik zal het verhaal beginnen vanaf het moment dat alles klaar is en we gezellig een kopje thee doen.

Ik (diarrhea of the mouth) vertel dat de chat weer actief is en dat een aantal mensen naar hem gevraagd hebben. Hij reageert enthousiast en vraagt vrolijk door.
Natuurlijk komt de vraag of chatten niet in de weg staat van studeren. Ik antwoord enthousiast dat ik tot nu toe alleen gechat heb wanneer mijn werk af was. Hij knikt goedkeurend en ik besluit daar niet te stoppen.

*Zucht*

Verbaal incontinent als ik ben deel ik een grappige anecdote dat ik zondagnacht om 3 uur nog een email moest schrijven, en dat ik het advies kreeg dat maar op maandag te doen. Beter een dag te laat dan om 3 uur 's nachts, immers?

De stilte die daar op volgde was lang, en werd beeindigd met de opdracht de paddle maar weer even te pakken.

Anyway, wellicht komt de Uil ook binnenkort eens buurten. Zo rond elven vermoed ik. Je weet wel, het moment dat ik in het vervolg offline moet door de week.

Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

annemiek is een idioot Empty
BerichtOnderwerp: Re: annemiek is een idioot   annemiek is een idioot I_icon_minitimevr feb 04, 2011 5:15 pm

Niet slim, maar oh zo herkenbaar....lol
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

annemiek is een idioot Empty
BerichtOnderwerp: Re: annemiek is een idioot   annemiek is een idioot I_icon_minitimevr feb 04, 2011 5:38 pm

Oh jee....niet echt de handigste opmerking nee Very Happy.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

annemiek is een idioot Empty
BerichtOnderwerp: Re: annemiek is een idioot   annemiek is een idioot I_icon_minitimeza feb 05, 2011 12:20 am

Ben je niet nog vergeten te zeggen dat je er de hele maandag tot ver na je bedtijd ook al niet aan gedacht had die mail alsnog te sturen en dat je uiteindelijk je met heel veel moeite los hebt gerukt van de veel te gezellige chat om hem eeeiiindelijk te schrijven en te verzenden? Daar kan de Uil vast ook nog wel om lachen! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

annemiek is een idioot Empty
BerichtOnderwerp: Re: annemiek is een idioot   annemiek is een idioot I_icon_minitimeza feb 05, 2011 12:22 am

Wel dawn, toen had ik nog geen bedtijd.
En sssst
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

annemiek is een idioot Empty
BerichtOnderwerp: Re: annemiek is een idioot   annemiek is een idioot I_icon_minitimedi feb 08, 2011 5:05 pm

Er zijn er wel meer die 's nachts allerlei activiteiten op internetvlak nahouden Rolling Eyes , Rohan wordt er evenmin vrolijk van ... Het leidt elke week weer tot een veelvoud van herhaling van meppen ... Die uil heeft mij ook nooit bereikt ...
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

annemiek is een idioot Empty
BerichtOnderwerp: Re: annemiek is een idioot   annemiek is een idioot I_icon_minitimedi feb 08, 2011 6:11 pm

sarah schreef:
Die uil heeft mij ook nooit bereikt ...

*Is benieuwd welke uil sarah het over heeft.* (Kan haast niet dezelfde zijn...)
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

annemiek is een idioot Empty
BerichtOnderwerp: Re: annemiek is een idioot   annemiek is een idioot I_icon_minitimewo feb 09, 2011 11:08 pm

Deze uil is een een uil met kleine letter. Dus idd een andere ... Een uil staat weleens voor wijsheid, en is eveneens ook een nachtdier, maar die wijsheid heeft die uil mij niet gebracht in de nacht ... en ook ... ik had gewoon zin om een berichtje te plaatsen ... het gaat nergens over ... heb ik wel vaker last van ...
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

annemiek is een idioot Empty
BerichtOnderwerp: Re: annemiek is een idioot   annemiek is een idioot I_icon_minitimeza maa 12, 2011 4:26 pm

Laughing ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die dit soort dingen doet Very Happy

Enne, die éne Uil?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





annemiek is een idioot Empty
BerichtOnderwerp: Re: annemiek is een idioot   annemiek is een idioot I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
annemiek is een idioot
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» annemiek
» Het nieuwe plaatje van annemiek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Miskleun-
Ga naar: