Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 parkeerplaats

Ga naar beneden 
+3
isis
tomaatje
leentje
7 plaatsers
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

parkeerplaats Empty
BerichtOnderwerp: Re: parkeerplaats   parkeerplaats I_icon_minitimeza feb 06, 2010 1:05 pm

]Moeilijk om te kiezen, ik heb veel spannende situaties mee gemaakt. Deze vond ik echter erg leuk (vooral naderhand)

De avond verliep heel serieus. Samen met Victor was ik ergens (beroepshalve) aan het werk geweest. We waren allebei ook keurig gekleed, hij netjes in het pak en ik in een net rokje met blouse.
Ik moet toegeven dat ik het best spannend vond samen met hem aan het werk te zijn, vooral omdat er ook andere mensen bij waren. "Ze moesten eens weten....." ging er door mijn hoofd en misschien ook wel door het zijne Question

Aan het eind van de avond bood hij aan me thuis te brengen met de auto. We praatten onderweg over hoe het gegaan was. Maar ineens sloeg hij een afrit naar een wegrestaurant in. Ik dacht even serieus dat we nog gezellig wat gingen drinken, maar nee.......hij reed naar het parkeerterrein. ik zag hem speuren naar een rustig plekje en voelde op slag kriebels in mijn buik.
"Leuk zo'n rust en ranselplaats", verkondigde hij opgewekt en pakte tot mijn verbazing een kleine paddle uit zijn dashboardkastje.
Nou ben ik niet snel met stomheid geslagen, maar toen dus wel.
Voor ik het wist lag ik op mijn buik, half over zijn knie en half op de voorbank. Terwijl ik het verkeer op de snelweg voorbij hoorde razen kreeg ik een hard pak slaag met de paddle op mijn blote billen.
Natuurlijk was ik bang dat iemand het zou horen of zien Sad Ik durfde geen geluid te maken uit angst dat er iemand door het autoraam zou kijken.
Na, ik schat een kwartiertje, trok hij mijn broek omhoog, zette me netjes overeind op mijn stoel, maakte mijn riem voor me vast en reed de snelweg weer op.

Ik kan me niet herinneren waar we het verder nog over gehad hebben. Ik herinner me vooral mijn verbazing, ontzetting overgaand in spanning en pijn. Daarna het tintelende vredige gevoel erna!
Oooooooo ik zou graag een herhaling willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

parkeerplaats Empty
BerichtOnderwerp: Re: parkeerplaats   parkeerplaats I_icon_minitimema feb 15, 2010 8:22 pm

Die herhaling kan misschien wel geregeld worden. Er zijn altijd wel mensen bereid om je hiermee te helpen. clown

Ik denk dat zoiets wel alleen leuk is als je niet veel mensen kent in die omgeving. Ok, je kunt wel gesnapt worden, maar in ieder geval niet door bekenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

parkeerplaats Empty
BerichtOnderwerp: Re: parkeerplaats   parkeerplaats I_icon_minitimema feb 15, 2010 8:25 pm

Nou dat je de kans loopt betrapt te worden maakt het natuurlijk wel extra spannend, maar het moet natuurlijk niet echt gebeuren lol! En wat het ook zo memorabel maakte was natuurlijk het feit dat ik het totaal niet verwachtte, zeker niet op dat moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

parkeerplaats Empty
BerichtOnderwerp: Re: parkeerplaats   parkeerplaats I_icon_minitimewo feb 17, 2010 12:58 pm

Sjohe.. dat is wel heel spannend. Ik weet niet of ik dat zou kunnen waarderen, ik denk dat ik toch te gespannen zou zijn met het oog op mogelijk publiek.
Ook zou ik de overgang van gelijkwaardig samenwerkende partners naar onderdanige partij lastig vinden. Aan de andere kant hou ik wel heeeeeeeeeeeeel erg van spannende situaties!

Groetjes,

isis


Laatst aangepast door isis op vr feb 26, 2010 6:03 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Anam
Watje
Watje
Anam


Aantal berichten : 1

parkeerplaats Empty
BerichtOnderwerp: Re: parkeerplaats   parkeerplaats I_icon_minitimevr feb 19, 2010 11:46 am

leentje schreef:
Nou dat je de kans loopt betrapt te worden maakt het natuurlijk wel extra spannend, maar het moet natuurlijk niet echt gebeuren lol! ...
Ach leentje, de meeste passanten kennen jou toch alleen van gezicht?
En zonder spanning, geen licht hoor Idea Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

parkeerplaats Empty
BerichtOnderwerp: Re: parkeerplaats   parkeerplaats I_icon_minitimevr feb 19, 2010 2:46 pm

Eventuele passanten zouden mijn gezicht niet eens te zien hebben gekregen he Embarassed Dat is het ergste ervan, mijn gezicht mag iedereen zien hoor lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

parkeerplaats Empty
BerichtOnderwerp: Re: parkeerplaats   parkeerplaats I_icon_minitimema apr 19, 2010 12:23 pm

Als ze alleen je blote billen zien, en je gezicht niet, heb je ook geen problemen. 'Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

parkeerplaats Empty
BerichtOnderwerp: Re: parkeerplaats   parkeerplaats I_icon_minitimema apr 19, 2010 12:35 pm

Tenzij je een blotebillengezicht hebt. Cool


(Maar daar is us leen gelukkig niet mee behept.) Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

parkeerplaats Empty
BerichtOnderwerp: achterbank   parkeerplaats I_icon_minitimedo mei 13, 2010 11:38 am

Mijn eerste 'spankingafspraak' was niet zo heel geslaagd. We hadden in een cafe afgesproken halverwege onze woonplaatsen. Ik had verwacht dat hij wel iets had geregeld waar we even alleen konden zijn, maar dat bleek niet het geval. Uiteindelijk zijn we dus op de achterbank van mijn auto beland. Die stond op een parkeerplaats bij een parkje. Er waren wel wat mensen, maar op afstand, en het was donker. Rare gewaarwording om op de achterbank over de knie te gaan! het voelde erg ongemakkelijk. Niet echt een denderende eerste ervaring Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

parkeerplaats Empty
BerichtOnderwerp: Re: parkeerplaats   parkeerplaats I_icon_minitimedo mei 13, 2010 12:30 pm

Deugnietje schreef:
Mijn eerste 'spankingafspraak' was niet zo heel geslaagd. We hadden in een cafe afgesproken halverwege onze woonplaatsen. Ik had verwacht dat hij wel iets had geregeld waar we even alleen konden zijn, maar dat bleek niet het geval. Uiteindelijk zijn we dus op de achterbank van mijn auto beland. Die stond op een parkeerplaats bij een parkje. Er waren wel wat mensen, maar op afstand, en het was donker. Rare gewaarwording om op de achterbank over de knie te gaan! het voelde erg ongemakkelijk. Niet echt een denderende eerste ervaring Mad

Als het werkelijk je allereerste keer was dan denk ik dat het logisch is dat hij niets geregeld had, waarschijnlijk ging hij er vanuit dat het alleen om een kennismaking ging. Kijk ook eens bij
http://klaproos.heavenforum.org/je-eerste-keer-f12/voor-je-eerste-keer-hoe-herken-je-een-goede-dominant-t282.htm

Nogmaals, je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn! En ik gun iedereen een hele bijzondere eerste ervaring, zoals ik er zelf ook ooit een heb gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





parkeerplaats Empty
BerichtOnderwerp: Re: parkeerplaats   parkeerplaats I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
parkeerplaats
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Je spannendste ervaring-
Ga naar: