Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Wijze uitspraak Jolande Sap

Ga naar beneden 
+2
annemiek
isis
6 plaatsers
AuteurBericht
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Wijze uitspraak Jolande Sap Empty
BerichtOnderwerp: Wijze uitspraak Jolande Sap   Wijze uitspraak Jolande Sap I_icon_minitimeza feb 05, 2011 10:14 pm

Ik hoorde zojuist Jolande Sap het volgende verkondigen:

'luisteren betekent niet precies doen wat iemand zegt'

Nou dat is toch een heel wijze en handige visie op het begrip netjes luisteren naar je Dominant/Begeleider? cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Wijze uitspraak Jolande Sap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wijze uitspraak Jolande Sap   Wijze uitspraak Jolande Sap I_icon_minitimeza feb 05, 2011 10:25 pm


Wellicht, maar Sap's geloofwaardigheid heeft de laatste weken wel een deuk gekregen.

Ik zou mijn gedrag niet vormen naar wat zij zegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wijze uitspraak Jolande Sap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wijze uitspraak Jolande Sap   Wijze uitspraak Jolande Sap I_icon_minitimeza feb 05, 2011 11:01 pm

Sap is een VVD-er, qua type en qua stijl. Op zich niets mis mee, sommige van mijn beste vrienden zijn VVD-er, máár je verwacht het niet bij GroenLinks hè?

En wat "luisteren" betreft, ik heb het altijd heel raar gevonden dat "luisteren" naar kinderen toe gebruikt "gehoorzamen" betekent. "Je moet luisteren!" "Ik hóór je heus wel, maar ik wil dat gewoon niet doen." Dat zou toch een legitiem antwoord moeten zijn.

Evenwel voor subjes ligt dat natuurlijk héél anders... Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wijze uitspraak Jolande Sap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wijze uitspraak Jolande Sap   Wijze uitspraak Jolande Sap I_icon_minitimezo feb 06, 2011 1:01 am

Nietes!
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wijze uitspraak Jolande Sap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wijze uitspraak Jolande Sap   Wijze uitspraak Jolande Sap I_icon_minitimezo feb 06, 2011 5:17 pm

dawn schreef:
Nietes!
(Ik las onlangs ergens dat iemand ooit onnozel was. Maar zo te zien is dat bij jou nog steeds niet over, dawntje... Rolling Eyes)

Volgens mij ligt er een taakje voor je Dom om deze recalcitrante attitude er eens flink uit te slaan. Vind je ook niet dawn, hm? Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wijze uitspraak Jolande Sap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wijze uitspraak Jolande Sap   Wijze uitspraak Jolande Sap I_icon_minitimezo feb 06, 2011 5:31 pm

W schreef:
(Ik las onlangs ergens dat iemand ooit onnozel was. Maar zo te zien is dat bij jou nog steeds niet over, dawntje... Rolling Eyes)

Volgens mij ligt er een taakje voor je Dom om deze recalcitrante attitude er eens flink uit te slaan. Vind je ook niet dawn, hm? Twisted Evil

Dat onnozele sloeg heel ergens anders op dan op "luisteren", W-mans! En dat weet je best! En daarom ga ik maar weer eens flink op je teen staan! Twisted Evil

En mijn Dominant kan heus zelf wel bepalen wat hij wel en niet moet doen! Want die luistert mooi niet naar jou!Wijze uitspraak Jolande Sap Puhn



Goh, op de een of andere manier heb ik niet het idee dat mijn argumenten héél overtuigend zijn...

Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Wijze uitspraak Jolande Sap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wijze uitspraak Jolande Sap   Wijze uitspraak Jolande Sap I_icon_minitimema feb 07, 2011 7:53 pm

isis schreef:
Ik hoorde zojuist Jolande Sap het volgende verkondigen:

'luisteren betekent niet precies doen wat iemand zegt'

Nou dat is toch een heel wijze en handige visie op het begrip netjes luisteren naar je Dominant/Begeleider? cheers

Isis toch!
Dat valt me tegen van je!
Ga jij nu uitgerekend Jolande citeren, die mevrouw die nadrukkelijk heeft gesollicteerd naar een enorm pakket billenkoek?
Bovendien: citaten uit zijn verband rukken is niet toegestaan.
Grrroet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wijze uitspraak Jolande Sap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wijze uitspraak Jolande Sap   Wijze uitspraak Jolande Sap I_icon_minitimema feb 07, 2011 8:43 pm

Rein schreef:
die mevrouw die nadrukkelijk heeft gesollicteerd naar een enorm pakket billenkoek?
Op zich ben ik wel een liefhebber van mevrouwen die solliciteren naar een enorm pakket billenkoek... Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Wijze uitspraak Jolande Sap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wijze uitspraak Jolande Sap   Wijze uitspraak Jolande Sap I_icon_minitimedi feb 08, 2011 5:30 pm

dawn schreef:
Goh, op de een of andere manier heb ik niet het idee dat mijn argumenten héél overtuigend zijn...
... sorry dawn geek ... voor degenen die al aan een leesbril toe zijn ...

maarreh ... idd ... ik wil best luisteren hoor ... maar daarmee nog niet gehoorzamen ... maar eveneens bij mij ... als de argumenten niet overtuigend zijn, komt er iets aftuigends voor in de plaats ... toch ... ik solliciteer zo vaak naar een pakket billenkoek ... krijg eveneens maar zelden ... daarnaast ... voor mij is luisteren synonym met vooral precies niet doen wat iemand zegt ... zelfde woorden, twee woorden in andere volgorde ... niet helemaal hetzelfde en dus helemaal niet hetzelfde ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wijze uitspraak Jolande Sap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wijze uitspraak Jolande Sap   Wijze uitspraak Jolande Sap I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wijze uitspraak Jolande Sap
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Quotes-
Ga naar: