Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Mattenkloppers

Ga naar beneden 
+11
Gert Top
deugnietje
annemiek
King
isis
W
Strafhand
dawn
leentje
elisa
jennifer
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
jennifer
Watje
Watje
jennifer


Aantal berichten : 15

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimewo feb 17, 2010 2:06 am

Mattenkloppers!!!!
Met stip op 1.
Alleen het idee al..... brrr


Laatst aangepast door jennifer op wo feb 17, 2010 11:13 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimewo feb 17, 2010 3:16 am

Ik ben in de gelukkige positie deze nog nooit gevoeld te hebben.
Dus mondje dicht...
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimewo feb 17, 2010 9:17 am

Moet je toch een keer voelen elsa!! Hoort bij je opvoeding. Hoe erg het is hangt natuurlijk ook van de maat en het materiaal af. Een klein, snoezig kindermattenkloppetje is beter te verdragen dan zo'n enorm gevaarte wat je hele bil oppervlak bedekt.
Vroeger vond ik het ook krengen. Inmiddels zou ik willen dat Victor wat vaker een mattenklopper gebruikte in plaats van zijn 'favo' in de bootlak gezette borstelcollectie.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimewo feb 17, 2010 9:29 pm

Mattenkloppers? Die zijn juist zo geweeeeeeldig!

Wel heel vreselijk, natuurlijk, want het doet hartstikke zeer, maar het is zooo'n oerinstrument! Voor mij echt het ultieme strafinstrument. OMdat het zo ouderwets is, maar ook omdat je er echt je billen voor naar achteren moet steken, omdat hij anders op je been terecht komt en dat wil je niet. En dat voelt zo heerlijk onderdanig. Smile

Ik ben DOL op mattenkloppers!
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimewo feb 17, 2010 11:17 pm

dawn schreef:

Voor mij echt het ultieme strafinstrument. OMdat het zo ouderwets is, maar ook omdat je er echt je billen voor naar achteren moet steken, omdat hij anders op je been terecht komt en dat wil je niet. !
Dat is inderdaad een goed bijkomend motief om de mattenklopper niet te vergeten.

Mijn indruk is de omgekeerde als van Leentje: kleine mattenkloppers komen harder aan dan grote, omdat de kracht terecht komt op een klein oppervlak. Maar ik hoor graag andere meningen, dan koop ik een grote erbij.
Kleine mattenkloppers zijn te koop in speciale speelgoedzaken
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimedo feb 18, 2010 12:26 am

Een grote heeft veel impact, hoor, Rein, vooral omdat ze o zwaar zijn, vooral echte van rotan. Je hebt ook grote van plastic, die zijn ook vals, want zwiepen heel gemeen. Het middenmaatje waar bijna niet aan te komen is, is ook heel gemeen. Van die poppenmattenkloppertjes vind ik vooral leuk, en wel een beetje zwieperig, maar niet heel erg, want die zijn ook heel licht.

Dus als ik jou was, zou ik er nog een paar modelletjes bij kopen, Rein. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimedo feb 18, 2010 12:54 am

Die kleintjes sla je ook zo kapot! Die zijn meer voor de schattigheid om te bewaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
jennifer
Watje
Watje
jennifer


Aantal berichten : 15

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Pervers!   Mattenkloppers I_icon_minitimedo feb 18, 2010 2:43 am

Wat een perverse ideeën hebben jullie ! Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimedo feb 18, 2010 9:59 am

Over kleintjes gesproken, voor de mensen met een bedelkettinkje, zijn er ook bedeltjes van mattenkloppers, haarborstels, enz. enz.?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimedo feb 18, 2010 10:47 am

In suriname bestaat een oud bijgeloof dat een mattenklopper de boze geesten 'afklopt'. Daar dragen ze dus veel mattenklopperringen en kettingen. Die worden in Nederland ook verkocht. Of er echt bedeltjes van zijn weet ik niet...wel handboeien e.d.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimedo feb 18, 2010 12:18 pm

Ja, zo'n Surinaams mattenklopsieraad wil ik nog altijd in mijn collectie. Als het al niet om te dragen is, dan in elk geval voor de lol.

En jennifer... dit zijn geen fantasieën, hoor (en al helemaal niet pervers, natuurlijk...) Hier spreekt gewoon de ervaring! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
King
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimewo sep 15, 2010 9:50 pm

De grote rotan mattenklopper is de enige die bij mij in huis komt. Ligt likker in de hand, zwiept goed en kleurt de billen rood... Welke sub kan dááár bezwaar tegen hebben? confused
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimedo sep 16, 2010 3:39 pm

Rotan of plastic? Plastic vind ik altijd een beetje "nep" overkomen, maar bij rotan zou ik bang zijn voor scherpe randjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimedo sep 16, 2010 9:08 pm

Och lieve, lieve, naieve W,

Scherpe randjes nemen we voor lief hoor. Mijn begeleider heeft ooit een keer een periode gehad dat hij verliefd was op de plastic mattenklopper. Wow. Dat was zo ontzettend afschuwelijk, daar kon geen paddle tegenop. Plastic mattenkloppers zwiepen als een gek, en het voelt als geslagen worden met een 20 kabels. Echt heel, heel erg.

Echt, W. Dan maar randjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimedo sep 16, 2010 9:57 pm

Ik denk dat heel veel subjes je heel dankbaar gaan zijn voor dit postje, annemiekje!

Als hun Dom het leest, tenminste. Maken ze ook eens wat mee. "Als met een 20 kabels." Goh.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimedo sep 16, 2010 10:10 pm

Te koop bij de PLUS.

Ik deel graag leed.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimedo sep 16, 2010 10:55 pm

Ach ik ben dol op plastic mattenkloppers
nieuwe techniek, misschien helpt dat
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimevr sep 17, 2010 12:25 am

Ik ook, leen. Stelt niets voor. Een lachertje!

Nee, dan de tawse, die is pas erg. Niet te verdragen! Of een riem, ook zo vreselijk! Die hoop ik allebei nooit meer te voelen!

Ben benieuwd...
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimevr sep 17, 2010 11:25 am

Ja de tawse, dat is werkelijk het ergste wat er is
zouden ze er in trappen
Terug naar boven Ga naar beneden
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimevr sep 17, 2010 11:45 am

leentje schreef:
zouden ze er in trappen

zo lastig te lezen, die kleine lettertjes!!
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimevr sep 17, 2010 1:11 pm

Zeer subtiel allemaal, dames.
Knap gedaan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimezo maa 04, 2012 2:32 pm

Mattenkloppers zijn echt dramatisch!! Staat wel in de top van dingen waar ik echt niet mee geslagen wil worden!! Nou ben ik het wel met dawn eens dat het heel triggerend is dat je echt je billen helemaal naar achter moet steken, voor je eigen bestwil Razz


Laatst aangepast door isis op ma maa 05, 2012 9:52 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert Top
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Gert Top


Aantal berichten : 263

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimezo maa 04, 2012 6:18 pm

Het Huiselijke discipline forum van mijn partner opent met een mattenklopper. Ik heb haar nog nooit met de mattenklopper gegeven, omdat we die eenvoudigweg niet hebben. Ik moet er maar eens eentje aanschaffen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimezo maa 04, 2012 8:09 pm

10 euro bij de blokker! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitimezo maa 04, 2012 8:26 pm

isis schreef:
10 euro bij de blokker! Wink

nee hoor hij is 7.99 Razz

En hij staat bij mij ook wel op tegenwoordig de 3e plek met minst favo slagwerk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mattenkloppers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mattenkloppers
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Blijf van mijn lijf!-
Ga naar: