Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Registreren  Inloggen  

Deel

Ludwigs Rohrstockpalast

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster

Aantal berichten : 561

Ludwigs Rohrstockpalast Empty
BerichtOnderwerp: Ludwigs Rohrstockpalast   Ludwigs Rohrstockpalast I_icon_minitimeza feb 26, 2011 11:44 am

Ik heb laatst een website ontdekt getiteld Ludwigs Rohrstockpalast. Zie
http://rohrstockpalast.blogspot.com/
Hieronder staat een plaatje dat een indrukwekkend schilderij van Kaelah inhoudt:
http://rohrstockpalast.blogspot.com/2010/02/klingons-do-not-faint.html
Als je verder klikt, lees je de bijbehorende verhalen.
Op deze site heb ik ook en film gezien, waarin Ludwig 20 slagen met het spaans riet gaf aan Niki Flynn en haar dwong om mee te tellen in het Duits; daarna vroeg hij of ze er nog 10 kon verdragen; helaas kan ik dit filmpje niet terug vinden.
Het is een uitgebreide blog.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster

BerichtOnderwerp: Re: Ludwigs Rohrstockpalast   Ludwigs Rohrstockpalast I_icon_minitimedo jun 15, 2017 3:35 pm

Kaelah heeft een leuk bericht geplaatst op de website Rohrstockpalast die ze beheert met Ludwig.
http://rohrstockpalast.blogspot.nl/?zx=22339139eabf8fe6
Beide vragen zich af, in hoeverre Ludwig opgewonden raakt door Kaelah’s achterwerk te slaan met een spaans riet. Ze komen een aantal slagen overeen om toe te dienen. Maar na afloop van de 12 slagen ziet Kaelah in de spiegel, dat de rode strepen toch niet zo goed zichtbaar zijn en dat er een te groot hiaat is tussen de rode striemen. Ludwig concentreert zich op het nog blanke deel van haar achterwerk om zijn werk te voltooien. Ik vind het een mooi verhaal.
Op hun site staat ook een nieuwe film over een birching buitenshuis; ik vind het een prachtig stel.
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

Aantal berichten : 854

BerichtOnderwerp: Re: Ludwigs Rohrstockpalast   Ludwigs Rohrstockpalast I_icon_minitimedo jun 15, 2017 5:22 pm

Thnx Strafhand! Mooi verhaal en plaatjes. Toevallig heb ik gisteren voor het eerst de cane ter hand genomen, maar helaas kreeg ik niet van die mooie streepjes :-(
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster

BerichtOnderwerp: Re: Ludwigs Rohrstockpalast   Ludwigs Rohrstockpalast I_icon_minitimedi jun 20, 2017 9:16 pm

Maar Isis:
Probeerde je jezelf te slaan en kreeg je dus geen mooie strepen? Het is ingewikkeld om genoeg slagkracht te ontwikkelen op die manier.
Of sloeg jij iemand anders, te zacht misschien?
Of iemand slaat jou met de cane, zeker dan hoop ik [ook] op een duidelijk resultaat.
Groet met knipoog!
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

Aantal berichten : 854

BerichtOnderwerp: Re: Ludwigs Rohrstockpalast   Ludwigs Rohrstockpalast I_icon_minitimedo jun 22, 2017 6:57 pm

Deze keer sloeg ik iemand anders ;-). En waarschijnlijk was het wel te zacht maar ik vond het lastig om harder te slaan. Misschien moet ik ergens op cursus ;-)
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster

BerichtOnderwerp: Re: Ludwigs Rohrstockpalast   Ludwigs Rohrstockpalast I_icon_minitimevr maa 16, 2018 5:34 pm

isis schreef:
Deze keer sloeg ik iemand anders ;-). En waarschijnlijk was het wel te zacht maar ik vond het lastig om harder te slaan. Misschien moet ik ergens op cursus ;-)

Ja, een cursus harder slaan met spaans riet is mogelijk; ik weet wel een cursusleider.
Groet
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ludwigs Rohrstockpalast   Ludwigs Rohrstockpalast I_icon_minitime

Ludwigs Rohrstockpalast
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Links naar smeuïge websites-
Ga naar: