Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Strokenzweep

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Strokenzweep Empty
BerichtOnderwerp: Strokenzweep   Strokenzweep I_icon_minitimezo feb 27, 2011 10:31 pm

Een tijdje geleden heb ik mijn D zover gekregen een strokenzweep aan te schaffen. Ik was al vanaf het begin van mijn zoektocht naar wat ik nou écht leuk vind reuze nieuwsgierig naar een strokenzweep. En het ding bevalt dus, héél erg goed zelfs. Het is leer, dus sowieso al fijner dan hout (vind ik) en het is niet al te zwaar maar brandt wel fijn Razz Nou heb ik maar ervaring met alleen díe strokenzweep en er schijnt nogal wat verschil in te zitten.. Ik ben heel benieuwd of iemand van jullie er meer ervaring mee heeft en wat die ervaringen dan zijn?..
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Strokenzweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strokenzweep   Strokenzweep I_icon_minitimedo maa 10, 2011 11:39 am

Niemand ooit zo'n ding gevoeld/gehanteerd hier? Zonde Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Strokenzweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strokenzweep   Strokenzweep I_icon_minitimedo maa 10, 2011 11:50 am

Ikke wel! En ik ben er geen enorme fan van. Ik vind hem juist wel zwaar en op de een of andere manier onaangenaam. Dan heb ik liever een tawse, hoewel die relatief gezien pijnlijker is, of een riem of zo. Maar die gaan later ook veel lekkerder nagloeien. Dus dat stroken ding... neuh.
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Strokenzweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strokenzweep   Strokenzweep I_icon_minitimeza maa 12, 2011 2:36 am

Nog nooit ervaren, maar leer is ALTIJD beter dan hout!
Tenzij het de riem is.... :s
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Strokenzweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strokenzweep   Strokenzweep I_icon_minitimeza maa 12, 2011 11:58 am

De riem erger dan hout? Welnee dat kán niet! Ik vind de riem echt helemaal fantastisch eigenlijk.. Riemen gloeien, wat Dawn ook al zei, inderdaad gewéldig na. Maar ja, ik ben misschien ook een slecht voorbeeld, want ik heb een periode de Hemapaddle ook hélemaal geweldig gevonden.. Nu ga ik na één mep met dat ding al dood van de pijn volgens mij..

Maar ik vraag me vooral enorm af wat de verschillen tussen verschillende strokenzwepen zijn.. Misschien moet ik mijn D maar eens zover krijgen er nog véél meer te kopen... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Strokenzweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strokenzweep   Strokenzweep I_icon_minitimeza maa 12, 2011 1:45 pm

Alles is in ieder geval beter dan hout!!!!! Crying or Very sad Ik haat hout en het zou verboden moeten worden. Laat die arme bomen. Leer kan ook pijn doen, maar het is toch anders. En het heeft iets. Het ruikt lekker en een man die zijn riem uit de lussen van zijn broek trekt vind ik persoonlijk niet te versmaden Smile Als ik er echter eentje een paddle in zijn handen zie nemen ga ik toch liever een blokje om.

Een strokenzweep, indien deskundig gehanteerd is misschien niet zo goed voor straf maar voor een erotische of gg spanking niet te versmaden.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Strokenzweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strokenzweep   Strokenzweep I_icon_minitimeza maa 12, 2011 9:16 pm

leentje schreef:
en een man die zijn riem uit de lussen van zijn broek trekt
Ik word de laatste tijd erg blij door gewoon te denken aan waar mijn riem voor gebruikt is. Dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Strokenzweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strokenzweep   Strokenzweep I_icon_minitimeza maa 12, 2011 9:29 pm

Het geluid van een riem die uit een broek getrokken word is echt wel het spannendste geluid dat er bestaat voor mij.. Shocked ik krijg al kippenvel bij de gedachte. Eigenlijk is de riem welbeschouwd wel echt mijn favoriete instrument denk ik..

Maar W, waar is je riem dan voor gebruikt?
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Strokenzweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strokenzweep   Strokenzweep I_icon_minitimeza maa 12, 2011 10:57 pm

TuttiFrutti schreef:
Maar W, waar is je riem dan voor gebruikt?
Wat denk je zelf, tuttifrutti?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Strokenzweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strokenzweep   Strokenzweep I_icon_minitimeza maa 12, 2011 10:59 pm

Je broek op zijn plek te houden? Je gebruikt toch alleen je hand? Dacht ik? Om mee te slaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Strokenzweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strokenzweep   Strokenzweep I_icon_minitimeza maa 12, 2011 11:01 pm

Wie zei dat ík met die riem sloeg?

En ik sla alleen mijn eigen vrouw, maar niet perse alleen met mijn hand. Weliswaar heeft mijn hand mijn voorkeur, maar dat is alleen maar een voorkeur.

Evenwel ging het hier niet over mijn vrouw.

Je had wel gelijk dat het feit dat het over een riem ging hielp me te beheersen. Toen ik even later een kaartje trok van "drie minuten met de hand over de knie" had ik het wel even heel erg te kwaad...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Strokenzweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strokenzweep   Strokenzweep I_icon_minitimeza maa 12, 2011 11:08 pm

Dat zei niemand clown

Ik kan me trouwens goed voorstellen dat het bijzonder is, die gedachte dat je riem voor een dergelijk doeleinde gebruikt is. Als mijn D een riem om heeft waarvan ik weet waarvoor die in het verleden wel eens gebruikt is krijg ik ook de kriebels.. ondanks dat er dan niet eens per se iets mee hoeft te gebeuren die dag..

Ik had overigens begrepen dat je níks met instrumenten hebt, maar goed, dat heb ik kennelijk niet helemaal goed begrepen dan Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Strokenzweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strokenzweep   Strokenzweep I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Strokenzweep
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Je favoriete instrument-
Ga naar: