Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Liquid zoekt......

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Liquid
Watje
Watje



Aantal berichten : 9

Liquid zoekt...... Empty
BerichtOnderwerp: Liquid zoekt......   Liquid zoekt...... I_icon_minitimevr maa 18, 2011 4:03 am

Beste lieve lezer,

Je zult denken...daar is de volgende zoekende jonge dominant.....ja de tijd dat jonge dominanten zeldzaam waren heb ik ook nog mee gemaakt maar ligt inmiddels achterons....het leuke is echter dat ik mezelf met 23 jaar nogsteeds als jong beschouw.

Ik zou hier graag omschrijven wie ik ben en wat ik doe maar daarvoor kun je me beter pm'men, aanspreken op de chat of eigenlijk nog veel beter....een ander vragen wat hij/zij van me vindt.

nou nu ben je al even aan het lezen en vraag je je waarschijnlijk af....ja leuk Liquid al dat gebrabbel maar wat zoek je nu.

Nou wat ik in ieder geval niet zoek is een subje die zich gelijk gewillig over de knie gooit.

Maar wat zoek je dan wel .....nou eigenlijk lijkt het mij heel leuk om iemand beter te leren kennen, zo mogelijk onder het genot van een drankje en, met het betere weer op komst, op een terrasje.

Kortom zoek ik iemand die een keer met mij wil afspreken voor een bakje koffie of wat anders te drinken. Gewoon om elkaar beter te leren kennen.

Mocht je interesse hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag. (deze zin heb ik heel lang over na gedacht...eigenlijk is het lastig afsluiten zonder die zin......maar met die zin..nouwja zeg je eigenlijk alleen iets wat best logisch is....immers zeg je niet : mocht je interesse hebben dan wil ik het niet weten)

om een lang verhaal kort te maken...is contact advertenties schrijven niet mijn sterkste kant......maar hoor ik toch graag van je.

liefs

Liquid

p.s. ik ben woonachtig in de omgeving drechtsteden
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Liquid zoekt......
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dominant op wielen zoekt.
» Dom(21) zoekt Spankee(18-23)
» Dom(21) zoekt spankee(18-23)
» 40 jarige spanker zoekt spankee
» Warme hand zoekt..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-
Ga naar: