Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Zonet op de roltrap van de metro

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Zonet op de roltrap van de metro Empty
BerichtOnderwerp: Zonet op de roltrap van de metro   Zonet op de roltrap van de metro I_icon_minitimema mei 09, 2011 11:50 pm

Zonet op de roltrap van de metro stond er een stel voor me. En de man hield de vrouw in haar nek vast op een manier die me erg bekend voorkwam. Ik mag dat ook graag doen... Twisted Evil Even later deed de vrouw gespeeld uitdagend en ook schichtig, en hield daarbij even haar hand diagonaal voor haar billen. Dat was erg leuk om te zien. En wat voor een billen! Een geweldig achterwerk, in mooie jeans. Ik heb er als gehypnotiseerd naar gekeken, daar op de roltrap.

Dus ik liep een stukje achter ze aan, omdat ze dezelfde kant als ik op moesten, zo bleek. En fantaseerde wat over hoe en wat en wat ze vanavond van plan waren. Maar toen was ik bij m'n voordeur, en de voyeur in me won het toch maar niet. Dus ik heb niet gezien waar ze verder heengingen. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Zonet op de roltrap van de metro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonet op de roltrap van de metro   Zonet op de roltrap van de metro I_icon_minitimedi mei 10, 2011 8:11 pm

Very Happy

Waarom zie ik dat soort dingen nou nooit Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Zonet op de roltrap van de metro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonet op de roltrap van de metro   Zonet op de roltrap van de metro I_icon_minitimedi mei 10, 2011 10:28 pm

Ik heb wel eens gezien, dat een mevrouw een man –waarschijnlijk haar vriend- behoorlijk aan het provoceren was; ze had een speciale blik en lach. Hij greep haar niet in de nek. Maar mijn vriendin en ik zeiden in de trein tegen elkaar: die vrouw solliciteert naar een pak billenkoek.
Of haar billen net zo hypnotiserend waren als van de vrouw waar W het zicht op had, weet ik niet meer; ik sluit dat niet uit.
Gaat het verder weer goed met je bloeddruk?
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Zonet op de roltrap van de metro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonet op de roltrap van de metro   Zonet op de roltrap van de metro I_icon_minitimedo jun 23, 2011 11:33 am

Dat is sowieso iets, als ik spankinggerelateerde dingen in het wild observeer, in hoeverre je er dan achteraan kan gaan en/of je mee bemoeien. Ik sta dan altijd een beetje in tweestrijd. Hoe gaan jullie daar me om?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Zonet op de roltrap van de metro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonet op de roltrap van de metro   Zonet op de roltrap van de metro I_icon_minitimedo jun 23, 2011 12:27 pm

Ik zou me er niet mee durven bemoeien dan, want dan weten ze dat ik het gezien heb en er kennelijk iets mee heb. Schaam me daar veel te veel voor..
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Zonet op de roltrap van de metro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonet op de roltrap van de metro   Zonet op de roltrap van de metro I_icon_minitimedo jun 23, 2011 1:26 pm

TuttiFrutti schreef:
Schaam me daar veel te veel voor..
En schaam je je ook als je zelf moet. Of is het dan anders omdat je "onder elkaar" met spanko's bent?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Zonet op de roltrap van de metro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonet op de roltrap van de metro   Zonet op de roltrap van de metro I_icon_minitimedo jun 23, 2011 1:29 pm

Als ik zelf moet? Als ik wat precies zelf moet?
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Zonet op de roltrap van de metro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonet op de roltrap van de metro   Zonet op de roltrap van de metro I_icon_minitimedo jun 23, 2011 1:40 pm

Als je moet hebben. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Zonet op de roltrap van de metro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonet op de roltrap van de metro   Zonet op de roltrap van de metro I_icon_minitimedo jun 23, 2011 2:16 pm

Als ik wat moet hebben? Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Zonet op de roltrap van de metro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonet op de roltrap van de metro   Zonet op de roltrap van de metro I_icon_minitimedo jun 23, 2011 2:34 pm

Nou, tuttifrutti, denk nou eens even na. Wát moet jij nou regelmatig hebben?

Sjees. Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Zonet op de roltrap van de metro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonet op de roltrap van de metro   Zonet op de roltrap van de metro I_icon_minitimedo jun 23, 2011 2:43 pm

Ja zeg, we hadden het over spankinggerelateerde dingen in het wild... Die moet ik nooit hebben hoor.. Bovendien ben je dan helemaal niet met spanko's onder elkaar zoals je dat zei.. Dus kennelijk had jij het niet meer over "in het wild"? Rolling Eyes
De keren dat het "in het wild" was, was ik wel bang dat iemand het zou zien en schaamde ik me al vooraf, gewoon bij het idee dat iemand het zou zien.. Maar dat bedoel je niet geloof ik?
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Zonet op de roltrap van de metro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonet op de roltrap van de metro   Zonet op de roltrap van de metro I_icon_minitimedo jun 23, 2011 3:11 pm

Ik veranderde inderdaad een beetje van onderwerp, maar: jij zei dat je je schaamde voor je interesse in spankinggerelateerd... en dáár ging ik op door, waarbij ik "in het wild" verder liet zitten.

Maar "de keren dat het in het wild was"? Vertel! Of was dat alleen die keer op je werk?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Zonet op de roltrap van de metro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonet op de roltrap van de metro   Zonet op de roltrap van de metro I_icon_minitimedo jun 23, 2011 3:21 pm

ah ja nee, ik doelde dus juist wel op *mensen in het wild* ook al hebben ze er wat mee, toch zou ik niet graag laten blijken dat ik er óók wat mee heb, want daar zou ik me teveel voor schamen.. Gewoon bij mn D heb ik daar geen problemen mee.. Verder heb ik geen ervaring met andere gelijkgestemden in de buurt terwijl ik straf kreeg, dus daar kan ik ook niks zinnigs over zeggen Razz

In het wild? Nou ja, dat was best een aantal keer.. In een paar parken, een keer 's avonds in Den Haag op straat, in de auto, op kantoor.. in de trein ook... best vaak eigenlijk Razz maar dan heb ik niet niet over uitgebreid over de knie hoor.. gewoon een klap of 2.. behalve die keren in dat park dan... Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zonet op de roltrap van de metro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonet op de roltrap van de metro   Zonet op de roltrap van de metro I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zonet op de roltrap van de metro
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ziek plaatje dat ik zonet tegenkwam

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets... :: Kletskamer-
Ga naar: