Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 In de hoek

Ga naar beneden 
+13
Rozemarijn
Gert Top
Marc82nl
Ruben
isis
angelica
TuttiFrutti
celine
zofia nina
dawn
W
leentje
jennifer
17 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
jennifer
Watje
Watje
jennifer


Aantal berichten : 15

In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimedo feb 18, 2010 2:48 am

Vandaag een hele leuke toepassing voor de iPhone gevonden. Een programmaatje dat een alarm geeft bij beweging. Zo kan je altijd garanderen dat er netjes stil in de hoek gestaan wordt terwijl je zelf lekker de krant leest. De telefoon is heel gevoelig study Twisted Evil scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimedo feb 18, 2010 9:25 am

Zeg jennifer, moet je dat hier nu melden. Victor heeft ook een Iphone (ikzelf trouwens ook Laughing ). Je moet een Dominant niet te behulpzaam zijn. straks gebruikt e eentje het ook nog als je over de knie ligt, krijg je extra klappen als je beweegt Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimedo feb 18, 2010 9:58 am

Dat doet me denken aan een vreselijk mooi filmpje van insex destijds. Had op zich niets met spanking te maken (het vervolg trouwens wel, jeetje), maar was ook iets met sensors. Moest ze wijdarms en wijdbeens staan, met sensors aan d'r armen en benen, én met electrodes hier en daar. En als ze te ver van de goede plek af ging, met die armen en benen dus, dan begon ze enorm te schreeuwen.

Was wel heel erg mooi om te zien, vooral de uitdrukking van totale paniek op d'r gezicht af en toe.

Even kijken, dat filmpje heette geloof ik "211lf_05.rm". (Dat meisje werd dus aangeduid als "211", bij insex hadden de meisjes geen namen, maar nummers.) Stuur me maar een emailadres als je een kopietje wil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimedo feb 18, 2010 12:30 pm

jennifer schreef:
Vandaag een hele leuke toepassing voor de iPhone gevonden. Een programmaatje dat een alarm geeft bij beweging. Zo kan je altijd garanderen dat er netjes stil in de hoek gestaan wordt terwijl je zelf lekker de krant leest. De telefoon is heel gevoelig study Twisted Evil scratch

Tsss... en dan zegt ze dat wij perverse fantasieën hebben... No
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimevr feb 26, 2010 1:32 pm

Perverse fantasieën? Die hebben lieve meisjes toch nooit?
Terug naar boven Ga naar beneden
jennifer
Watje
Watje
jennifer


Aantal berichten : 15

In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Fantasie   In de hoek I_icon_minitimevr feb 26, 2010 3:57 pm

Ik heb ook geen perverse fantasien, de realiteit is al pervers genoeg ;-)
Jennifer
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimevr feb 26, 2010 4:07 pm

Ik wou dat ik ook geen perverse fantasieën had! Dat lijkt me zoooooo rustig!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Gast
Gast




In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimeza feb 27, 2010 3:20 pm

Pfff lekker is dat. Maar goed, zolang de juiste mensen niet op de hoogte zijn is het nog geen enkel probleem.
heerlijk ook die ouderwetse Dominanten zonder iphone Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimeza feb 27, 2010 3:25 pm

Wat Anam, heb jij geen Iphone?
Hoe kun je zonder?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimeza feb 27, 2010 3:27 pm

Wat je niet kent mis je niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
zofia nina
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimezo maa 07, 2010 3:29 am

W schreef:
Ik wou dat ik ook geen perverse fantasieën had! Dat lijkt me zoooooo rustig!

...maar ook een beetje saai, toch? Wink Groots en meeslepend wil ik leven en dat gevoel krijg ik toch vooral over de knie... Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimema apr 19, 2010 12:05 pm

Helemaal in het begin toen we gehuwd waren, moest ik ook wel eens in de hoek staan, met de rode billen bloot, soms ook wijdbeens gebukt, maar ik was toen ook amper 18.
Later is dat er stilaan uitgegaan, en ik zie mezelf nu niet meer zo staan.
moeten jullie dan wel regelmatig in de hoek?
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimema apr 19, 2010 1:10 pm

Ik hoef nooit meer in de hoek. Best sneu, eigenlijk. Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimema apr 19, 2010 7:10 pm

Ik ook haast nooit gelukkig. In tegenstelling tot veel subs vind ik er niks aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimedi feb 15, 2011 10:28 pm

In de hoek staan vind ik echt dodelijk saai. En stilstaan ben ik al helemaal niet goed in.. Gelukkig maar dan mijn D geen Iphone heeft Shocked Maar nóg beter is het dat ik er amper hoef te staan Smile En áls hij me er al neerzet dan mag ik er ook heel snel weer uit altijd, want hij is ook niet zo geduldig met dat soort dingen geloof ik tongue
Ik moet als ik er sta trouwens doorgaans mijn handen op mijn rug houden, maar een heel enkele keer moet ik ze op mijn hoofd doen. Dat vind ik echt zó vreselijk.. Voelt zo onnatuurlijk of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimedi mei 03, 2011 10:37 am

TuttiFrutti schreef:
maar een heel enkele keer moet ik ze op mijn hoofd doen. Dat vind ik echt zó vreselijk.. Voelt zo onnatuurlijk of zo.

Hihi je ziet de voordelen niet van die positie Wink

- Te gebruiken als steuntje: Je plaatst je ellebogen tegen de twee muren en je kan een beetje leunen (Niet teveel anders merkt je D het en dan is dat trucje ook voorbij)
- Als je D niet kijkt een ideale houding om de rugspieren een beetje te rekken en te strekken.

Gelukkig hoef ik deze dingen nooit uit te voeren, ik word nooit naar de hoek gestuurd Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimedi mei 03, 2011 10:56 am

TuttiFrutti schreef:
Ik moet als ik er sta trouwens doorgaans mijn handen op mijn rug houden, maar een heel enkele keer moet ik ze op mijn hoofd doen.
Om nog een mogelijkheid te noemen: ik vind in de nek ook altijd wel erg mooi om te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimewo jan 11, 2012 6:42 pm

Handen op je hoofd en in je nek vind ik zo'n gekke houding om in de hoek te staan. En ook nog eens erg pijnlijk aan je armen op een gegeven moment en dat leid ook maar weer af.
Handen op je rug vind ik wel altijd heel mooi om te zien, dat ziet er zo schattig uit. Zelf heb ik eigenlijk niet een bepaalde basishouding voor als ik in de hoek sta, ik sta ook niet echt stil, ik beweeg wel een beetje met mijn armen en benen en hoofd, omdat ik me anders ook zo ga vervelen. En als ik heel emotioneel ben leun ik wel met mijn hoofd of handen tegen de muur aan.
Ik vind het niet ubervervelend om in de hoek te staan, maar ik ben er ook geen fan van. Ik heb het wel altijd even nodig om tot rust te komen, maar ja dat is meestal al binnen 3 minuten zover, en de rest van de tijd dat ik er dan sta vind ik echt stomvervelend. Ik word ook altijd heel zelfbewust op dat moment.

grtz

isis


Laatst aangepast door isis op wo jan 11, 2012 11:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimewo jan 11, 2012 9:09 pm

Aaah de hoek.
Ik vind het echt wel wat hebben, is net zo traditioneel als otk en het heeft veel charme.
Niet alleen kan de sub even afkoelen maar het geeft de Dom ook de tijd om na te denken over wat de beste volgende stap is.
Ik vind handen op de rug ook mooier dan handen achter het hoofd, en zeker beter dan handen maar laten hangen, en natuurlijk is wrijven absoluut niet toegestaan. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimewo jan 11, 2012 11:00 pm

Ik zie het inderdaad als een rustmoment voor D en sub. Het is voor mij vooral een manier om naderhand aan te voelen of de sub echt haar les heeft geleerd en eventueel meer nodig heeft. Als je dat vraagt tijdens het slaan, krijg je altijd van die gekleurde antwoorden Razz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert Top
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Gert Top


Aantal berichten : 263

In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimeza maa 03, 2012 12:11 am

Marc82nl schreef:
Ik zie het inderdaad als een rustmoment voor D en sub. Het is voor mij vooral een manier om naderhand aan te voelen of de sub echt haar les heeft geleerd en eventueel meer nodig heeft. Als je dat vraagt tijdens het slaan, krijg je altijd van die gekleurde antwoorden Razz.
Hoi Marc82nl! Ik onderschrijf jouw mening. Zo is mijn werkwijze ook. Een iPhone hebben we thuis niet nodig voor het in de hoek staan. Ik laat mijn partner meestal zo'n vijf, maximaal tien minuten in de hoek staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimeza maa 03, 2012 12:51 pm

Ruben schreef:
Ik vind handen op de rug ook mooier dan handen achter het hoofd,
En handen in de nek?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimeza maa 03, 2012 1:53 pm

Het is mischien een mooie pose om naar te kijken maar volgens mij zou het haar aandacht alleen maar afleiden, en dat is niet echt de bedoeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimeza maa 03, 2012 3:34 pm

Ik zie nu dat pixie hier ooit iets over had. http://spankingpixie.com/2008/12/how-to-do-corner-time/
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitimeza maa 03, 2012 11:27 pm


Can you lean if it’s more of a pouting stance than a bad attitude one?


In de hoek CornerF

Jeej. Zo sta ik dus altijd in de hoek Very Happy .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





In de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de hoek   In de hoek I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
In de hoek
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Slagtechniek-
Ga naar: