Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Corrigerende tik op universiteit succes

Ga naar beneden 
+6
annemiek
wenneke
isis
Gille-
TuttiFrutti
dawn
10 plaatsers
AuteurBericht
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimewo aug 17, 2011 2:08 am

Zie hier: http://www.speld.nl/2009/09/21/corrigerende-tik-op-universiteit-succes/ .

Ik neem aan dat het eerstvolgende Daphnehuis dan ook wel in Apeldoorn geopend zal worden... Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimedo aug 18, 2011 9:10 am

Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gille-
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimedo aug 18, 2011 12:33 pm

Klinkt inderdaad erg daphnehuis-achtig ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimedi okt 25, 2011 10:12 am

Ik zat er al een tijdje aan te denken om eens een universitaire studie op te pakken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimedi okt 25, 2011 7:59 pm

Apeldoorn is voor jou niet naast de deur. Maar misschien is dat goed. Dan kun je je na een stevige corrigerende maatregel tijdens de lange treinreis terug goed bezinnen op hoe je leven te beteren. Want dat is dan een héle zit! rabbit
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimedi okt 25, 2011 8:19 pm

misschien dat ik me op die school wel voldoende in kan zetten.
als ik daar 4 jaar geleden heen was gegaan, was ik waarschijnlijk niet al na 3 weken Embarassed gestopt.
wat motivatie was wel handig geweest Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimedi okt 25, 2011 10:07 pm

wenneke schreef:
misschien dat ik me op die school wel voldoende in kan zetten.
als ik daar 4 jaar geleden heen was gegaan, was ik waarschijnlijk niet al na 3 weken Embarassed gestopt.
wat motivatie was wel handig geweest Wink

Hm... wie van de heren heeft plotseling ook zulke jeukende handen?
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimedi okt 25, 2011 10:40 pm

annemiek schreef:
wenneke schreef:
misschien dat ik me op die school wel voldoende in kan zetten.
als ik daar 4 jaar geleden heen was gegaan, was ik waarschijnlijk niet al na 3 weken Embarassed gestopt.
wat motivatie was wel handig geweest Wink

Hm... wie van de heren heeft plotseling ook zulke jeukende handen?

Embarassed

vast allemaal als jou handen al gaan jeuken Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimedi okt 25, 2011 11:03 pm

roflol

Nou daar kan Annemiek het weer mee doen zeg Razz.

Maar serieus, voor mij zou het niet werken, daadwerkelijk geslagen worden op school. Daarvoor is de prettige spanning die erbij komt kijken toch te lastig. Ik zou me dan niet meer serieus op men studie kunnen concentreren denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimedi okt 25, 2011 11:35 pm

annemiek schreef:
Hm... wie van de heren heeft plotseling ook zulke jeukende handen?
Ik heb altijd jeukende handen, miekje! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimedi okt 25, 2011 11:36 pm

Als je jeuk hebt moet je krabben
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimedi okt 25, 2011 11:44 pm

Óf andere dingen doen die de jeuk tegengaan... Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimedi okt 25, 2011 11:47 pm

Haha wenneke, je bent met maar één opleiding gestopt? Dat valt dan nog best mee.. Ik al met 3 Embarassed Ik heb er wel één afgemaakt, met de nodige hulp van mijn D. Ik moet er niet aan denken dat je serieus op school straf zou kunnen krijgen Shocked Hoewel sómmige leraren...... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimedi okt 25, 2011 11:52 pm

W schreef:
Óf andere dingen doen die de jeuk tegengaan... Cool

Heb je een goed hydraterend handcremetje?
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimewo okt 26, 2011 12:38 am

heb wel ook 1 opleiding afgemaakt hoor. maar daar is geen werk in (dierverzorging) en toen wilde ik nog een hbo opleiding gaan doen. maar als je op het mbo gezeten hebt wordt je een beetje lui Embarassed
hoefde het laatste jaar bijna niks te doen. terwijl ik toch best goed kan leren.
had eigenlijk gewoon iets anders moeten gaan leren daarna, maar was school toen helemaal zat.
en nu kan het niet meer, heel de dag naar school, want dan missen we een fulltime inkomen Sad
al zou ik best spw kinderopvang of iets dergelijks willen gaan doen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimewo okt 26, 2011 12:41 am

Deeltijd/duaal studeren! Heb ik 4 jaar gedaan, is gruwelijk zwaar maar ik heb lkkr men diploma sinds juli:D Met nog 2 kids erbij ook, het is te doen dus!
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimewo okt 26, 2011 12:43 am

ik zal toch is een keertje op zoek gaan naar zon duaal/deeltijd studie
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimedo okt 27, 2011 11:59 pm

hmm, kan wel eens een dure grap worden met nieuwe wetgeving en zo Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimevr okt 28, 2011 12:22 am

Marc82nl schreef:
hmm, kan wel eens een dure grap worden met nieuwe wetgeving en zo Sad

vertel Shocked
nu wordt ik bang Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimevr okt 28, 2011 1:13 am

@Marc: Deeltijd en duaal studeren kan niet een nog duurdere grap worden dan het al is, want deeltijd/duaal studenten komen toch al nergens voor in aanmerking bij de IB groep, je valt buiten al deze regelingen. Met of zonder nieuwe wetgeving zijn wij gewoon hardcore supergemotiveerde studenten cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimevr okt 28, 2011 1:17 am

Het was toch zo dat de langstudeerheffing ook voor deeltijders ging gelden? Om te voorkomen dat voltijdstudenten zich als deeltijders zouden inschrijven.

en dan wordt uiteraard gekeken naar de nominale duur van een voltijdstudie Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimevr okt 28, 2011 10:10 am

Hmmm ja dat is ook wel weer logisch ja. Gelukkig heb ik mijn diploma op zak en ga ik NOOIT meer studeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimevr okt 28, 2011 11:25 am

isis schreef:
Hmmm ja dat is ook wel weer logisch ja. Gelukkig heb ik mijn diploma op zak en ga ik NOOIT meer studeren.

ja maar ja maar. Shocked
ik wil nog wel bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimevr okt 28, 2011 2:57 pm

Snel beginnen dus voordat die heffing ingevoerd wordt:D
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitimeza okt 29, 2011 12:56 pm

Dat maakt niet uit hoor. Die regeling gaat volgend jaar in en geldt ook voor al ingeschreven studenten. Mijn kind zit ook al behoorlijk in de stress, ook een deeltijder met 2 zware banen ernaast en nu moet ze voor december afstuderen anders gaat het zo'n 3000 euro per jaar extra kosten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Corrigerende tik op universiteit succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Corrigerende tik op universiteit succes   Corrigerende tik op universiteit succes I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Corrigerende tik op universiteit succes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Afscheid

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Boeken, artikelen, etc. die de fantasie prikkelen...-
Ga naar: