Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Ik wil ook zo'n schandblok!

Ga naar beneden 
+2
leentje
W
6 plaatsers
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Ik wil ook zo'n schandblok! Empty
BerichtOnderwerp: Ik wil ook zo'n schandblok!   Ik wil ook zo'n schandblok! I_icon_minitimevr aug 19, 2011 10:49 pm

http://morethanithurtsme.tumblr.com/post/9129497119/summertime75-for-being-late

Ik wil ook zo'n schandblok! Tumblr_lq6migDxjY1qespyvo1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Ik wil ook zo'n schandblok! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil ook zo'n schandblok!   Ik wil ook zo'n schandblok! I_icon_minitimeza aug 20, 2011 12:16 pm

Grappig Smile
Er staan trouwens sowieso leuke plaatjes en filmpjes op die site.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Ik wil ook zo'n schandblok! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil ook zo'n schandblok!   Ik wil ook zo'n schandblok! I_icon_minitimeza aug 20, 2011 8:43 pm

Ja, morethanithurtsme is ook voor mij één van de favorieten!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Ik wil ook zo'n schandblok! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil ook zo'n schandblok!   Ik wil ook zo'n schandblok! I_icon_minitimewo aug 24, 2011 10:59 am

grinn Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Ik wil ook zo'n schandblok! Empty
BerichtOnderwerp: Schandblokken   Ik wil ook zo'n schandblok! I_icon_minitimedo jun 07, 2012 1:43 pm

En wat vind je dan van onderstaand schandblok?
Dat biedt wat minder bewegingsvrijheid voor de spankee.Ik wil ook zo'n schandblok! 006

Het kan overigens zowel gekleed als ongekleed worden gebruikt, maar mijn voorkeur gaat toch echt uit naar ongekleed.

Hoewel het alweer een tijdje geleden is dat ik de film heb gezien waar bovenstaande afbeelding uit afkomstig is, staat mij nog wel bij dat ook deze drie dames op hun billen kregen voor te laat komen.
Te laat komen is ook een slechte gewoonte. Dat kan best wel worden afgeleerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gille-
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

Ik wil ook zo'n schandblok! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil ook zo'n schandblok!   Ik wil ook zo'n schandblok! I_icon_minitimedo jun 07, 2012 3:08 pm

MMM...ik heb wel een behoorlijke hoeveelheid films en filmpjes op pc, stick, etc... ook van Rigid East en later dan Lupus pictures.
Slaves in love en spankingshame zijn ook goed vertegenwoordigd in de, ondertussen tamelijk uitgebreide, verzameling.
Allemaal legaal gedownload als betalend lid van voornoemde sites.
Hmz...misschien wel voldoende om eens een filmnamiddagje in elkaar te prutselen ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Ik wil ook zo'n schandblok! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil ook zo'n schandblok!   Ik wil ook zo'n schandblok! I_icon_minitimezo jun 10, 2012 11:16 am

Gille- schreef:
MMM...ik heb wel een behoorlijke hoeveelheid films en filmpjes op pc, stick, etc... ook van Rigid East en later dan Lupus pictures.
Slaves in love en spankingshame zijn ook goed vertegenwoordigd in de, ondertussen tamelijk uitgebreide, verzameling.
Allemaal legaal gedownload als betalend lid van voornoemde sites.
Hmz...misschien wel voldoende om eens een filmnamiddagje in elkaar te prutselen ;-)

Dit bioscopen is een goed idee voor een natte en winderige [herfst?] dag. Behalve de namiddag is een deel van de voormiddag misschien ook handig.
Ik heb een lijst met favoriete films als excell-bestand.
Ter voorbereiding zou ik moeten oefenen met het op een schijf of USB-geval zetten van stukken film.
Groet van Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik wil ook zo'n schandblok! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil ook zo'n schandblok!   Ik wil ook zo'n schandblok! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik wil ook zo'n schandblok!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Links naar smeuïge websites-
Ga naar: