Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Michael ook hier

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
michael
Watje
Watje



Aantal berichten : 1

Michael ook hier Empty
BerichtOnderwerp: Michael ook hier   Michael ook hier I_icon_minitimewo aug 24, 2011 11:07 am

Hallo,

Mijn naam is Michael, ik ben een ondernemer van begin dertig en woon in Rdam. Prettig dat dit een forum specifiek voor M/f spanking is. Op meer bredere websites zoals bdmszaken ervaar ik een hoop ruis van zaken waar ik niets voor voel.

Ik heb een groot verlangen naar het geven van een milde spanking. 'Pijn' is niet mijn ding. Mij gaat het vooral om het psychologische rollenspel. Het is voor mij opwindend het man vrouw contrast op speelse wijze te vergroten.

In korte periode, ik was eind twintig, heb ik met een tientalen vrouwen varianten van dit spel gespeeld. Meestal was het voorspel voor casual seks waarbij ik leidend was. Het typische rollenspel is voor mij vooral voorspel. Het 'uitstellen' van de daad en volledig in een flow komen waarbij de staat van opwinding maximaal is. Het resultaat was vaak ongeremde goede seks waarbij zowel de dame in kwestie als ik geheel een werden met ons lichaam en onze seksualiteit.

Bijna 3 jaar geleden heb ik gescharrel en de one night stands achter me gelaten en koos ik voor een super lieve wijze vriendin. Het monogame leven bevalt me zwaar en zeker omdat mijn vriendin totaal niets van M/f spel wil weten. Voor haar doet het zelfs afbreuk aan de relatie en zij vindt ook dat het voortkomt uit het onvermogen seks en gevoel te combineren. Ik neem haar kritiek erg serieus en denk hier veel over na.

Hoewel ik het met haar eens ben dat je er met een bepaalde zorgvuldigheid mee om moet gaan denk ik dat het toch een spel is wat het leve mooier maakt. Zeker als die behoefte al zo diep gevestigd is. Wel dank ik dat je als man en vrouw hard moet werken gevoel en romantiek in een relatie levendig te houden. Het is vrij makkelijk steeds verder te gaan in role play en de nabijheid te verliezen.

Ik ben benieuwd hoe jullie dit zien? Ik vraag me ook af waarom ik uitgerekend een relatie ben aangegaan met iemand die niet van M/f houdt terwijl ik daarvoor zeer veel vrouwen heb ontmoet die het heerlijk vonden. Wellicht zit de paradox in mijzelf (seksuele behoeften vs persoonlijke behoeften).

Daarbij hebben mijn vriendin en ik besproken dat we uit gaan zoeken of we wel elkaar behoeften goed genoeg vervullen. want hoewel we buiten het bed een prachtige relatie hebben merken we dat het gebrek aan opwinding ons beiden niet gelukkig maakt. Mijn vriendin wil dat ik ga uitzoeken of ik genoeg aan haar heb of dat 'spanking' voor mij een must is binnen een relatie. Ik ben actief op zoek naar vrouwelijke gesprekspartners waarmee ik dit kan bespreken. Als jullie nog een goed M/f dating website weten dan hoor ik het graag. Ik ben niet op zoek naar seks zolang mijn relatie nog niet verbroken is maar sta open voor het geven van soft spanking.

Oja, tenslotte. ik heb een eigen bedrijf en wil niets liever dan een persoanal assistant inhuren die van het rollenspel houdt. Ik weet t, dat is fout. Maar damn, wat denk ik daar vaak aan...

Ik ben me er bewust van dat sommige zaken in mijn verhaal niet consequent zijn en wellicht zelf irritatie opwekken. Hopelijk geen oordelen hier, ik schrijf vanuit mijn hart en pik.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Michael ook hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Michael ook hier   Michael ook hier I_icon_minitimema aug 29, 2011 7:52 pm

Hallo Michael, hoewel mijn beleving van spanking totaal anders is dan wat jij beschrijft toch welkom op Klaproos.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Michael ook hier
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw hier...
» Hier is Anne
» Nieuw hier
» nieuw hier
» nieuw hier...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: