Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?

Ga naar beneden 
+4
dawn
wenneke
isis
sarah
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimeza sep 17, 2011 9:57 pm

Voor ik daadwerkelijk van Rohan een spanking ontvangen had, had ik daarvoor in mijn fantasie al de nodige ontvangen. Aangezien het fantasie was, zaten daar ook beroemdheden tussen.

Sean Connery in zijn jongere jaren maar ook al ouder paste zeker wel in het rijtje.
Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Sean%2Bconnery

Ik ben best wel nieuwsgierig welke beroemdheden zo bij jullie in de fantasie rondgingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimezo okt 23, 2011 1:14 am

Elvis!! Zeker weten Elvis!!! Offe...Nick en Simon? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimezo okt 23, 2011 2:18 am

ja Nick en Simon of Orlando Bloom flower
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimema okt 24, 2011 9:10 pm

Jaaaaa Orlando Bloom. En Johnny Depp!
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimedi okt 25, 2011 1:54 am

Hm. johnny Depp is zeker een lekker ding. (Orlando ook wel, maar toch vooral als Legolas...) Maar ik vind beiden niet echt een heel Dominante indruk maken... Heb over beide nog nooit fantasieën in die richting gehad in elk geval. Terwijl ik ze wel leuk vind. Kan op dit moment niet zo gauw bedenken wie dan wel, trouwens. Ik denk er nog over na... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimedi okt 25, 2011 8:49 am

dawn schreef:
Kan op dit moment niet zo gauw bedenken wie dan wel, trouwens.
Snape? Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Amber
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 46

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimedi okt 25, 2011 11:51 am

Michael Scofield
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimedi okt 25, 2011 12:05 pm

Van W natuurlijk.. Ohw, die is niet beroemd? Wat jammer nou Razz clown Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimedi okt 25, 2011 12:14 pm

Nee, die is niet beroemd tutti, en dat probeer ik zo te houden... Evil or Very Mad

Bovendien was er ooit iemand die enorm over mij zat te fantaseren (nee, niet beroemd), en toen we elkaar een keer echt bij een feestje tegenkwamen trok ze een erg teleurgesteld gezicht, zei dat ik helemaal haar type niet was (ik vond háár juist wel cute Twisted Evil), en kroop bij haar man op schoot.

Dus ik zou maar niet over mannen die je niet kent fantaseren als ik jou was.

Wat beroemdici betreft: moeten het nog levende personen zijn, of kun je ook fantaseren over beroemdheden van vroeger? Ik zat te denken wie ik in mijn fantasieën een meisje zou laten slaan, maar die zijn allemaal al overleden, leer ik net op wikipedia...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimedi okt 25, 2011 12:17 pm

Overigens was er ook ooit een demie, en die vond ik altijd op het forum een enorme brutale aap (en zij mij heel eng, geloof ik, geen idee waarom), maar toen ik die een keer in het echt bij een gemengde bijeenkomst tegenkwam was ze het zoetste meisje dat ik ooit heb ontmoet, en was het heel gezellig.

Dus het kan verkeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimedi okt 25, 2011 12:36 pm

Maar je bént ook eng W, en raar.. clown

échte beroemdheden vind ik nooit zo heel erg interessant eigenlijk.. zeker spankingtechnisch niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimedi okt 25, 2011 1:42 pm

mee eens dawn. orlando bloom is op zn lekkerst als legolas Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimedi okt 25, 2011 6:22 pm

Kijk eens wat ik vind! Een heel stel slechterikken!

http://www.movievillains.com/

Daar moet toch wat voor jullie tussen zitten, zou ik denken...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimedi okt 25, 2011 6:43 pm

slechterikken? ik zou, als ik dan bij een beroemdheid over de knie moest, toch liever kiezen voor een streng maar rechtvaardig exemplaar.. Zijn die er? Iemand tips voor me? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimedi okt 25, 2011 6:59 pm

zucht. dan neem ik wel genoegen met een niet beroemd exemplaar Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimedi okt 25, 2011 7:49 pm

W schreef:
dawn schreef:
Kan op dit moment niet zo gauw bedenken wie dan wel, trouwens.
Snape? Twisted Evil

Ah ja, Snape... *sop*... Maar dat is eigenlijk geen beroemdheid maar een fictief personage (en dat zou ook nog best een interessante categorie zijn i.h.k.v. gefantaseerde spankings!). Want hoewel ik Alan Rickman best kek vindt (en meer nog als de Sheriff van Nottingham dan als Snape, misschien), vindt ik "de echte" Snape nog veel aantrekkelijker... Ook waar het slaagfantasieën betreft. Twisted Evil

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Snape
versus
Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Severus_Snape_card_by_Patilda

What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimedi okt 25, 2011 8:16 pm

aan snape had ik nog niet eens gedacht.
wat slecht van mij als vervent fantasiefan. Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 46

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimewo okt 26, 2011 9:34 am

Ieh! No
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimewo okt 26, 2011 2:13 pm

De sheriff van Notingham (jubelde zij). FANTASTISCH. Denk ik wel een van de eerste mannen die mij triggerde in deze zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimedo okt 27, 2011 2:19 pm

Ik meende hem gisteren nog even op de chat te bespeuren... Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimedo okt 27, 2011 3:04 pm

ja dat weet isis ook vast nog héél goed Cool Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimedo okt 27, 2011 7:06 pm

ja en wij ook :p
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimedo okt 27, 2011 9:02 pm

ik heb wat gemist zo te merken op de chat gisteravond... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimevr okt 28, 2011 1:09 am

Geschikte vent wel die Nottingham!
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitimevr nov 11, 2011 12:00 am

Ik weet er een!! Marcus van Teijlingen! Maar daar wilde ik al bij over de knie voor hij bekend was Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?   Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?
» Welke beroemdheden zijn in onze fantasie een spanko?
» Staand een spanking ontvangen hoe voelt dat?
» Met welke soorten spanking houden jullie je bezig
» Beetje zieke fantasie, maar ja het is tenslotte maar fantasie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets... :: Kletskamer-
Ga naar: