Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Onnodige onzekerheden

Ga naar beneden 
+5
dawn
elisa
W
leentje
tomaatje
9 plaatsers
AuteurBericht
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Onnodige onzekerheden Empty
BerichtOnderwerp: Onnodige onzekerheden   Onnodige onzekerheden I_icon_minitimedo feb 18, 2010 8:19 pm

Toen ik nog een groen tomaatje was en nog geen ervaring had met spanking, had ik eigenlijk niet echt een idee van wat het in het echt in zou houden. Ik was toen over een aantal dingen onzeker, en dat bleek achteraf helemaal niet nodig.

Ik was bang dat ik niks zou kunnen hebben en hij na 3 klappen al zou moeten stoppen. Dat bleek heel erg mee te vallen.

Ik dacht ook dat ik nooit iets uit zou durven halen. Maar toen ontmoette ik demie en haalden we meteen bij de eerste ontmoeting al wat uit.

Ik dacht dat het heel eng zou zijn om Daphne mensen voor het eerst te ontmoeten, maar dat bleek ook heel erg mee te vallen. Ik voelde me er meteen thuis.

Waar was jij onterecht onzeker over?


Laatst aangepast door tomaatje op do feb 18, 2010 9:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : twee lettertjes omgedraaid)
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Onnodige onzekerheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onnodige onzekerheden   Onnodige onzekerheden I_icon_minitimedo feb 18, 2010 9:22 pm

O, ik was over heel veel dingen onzeker (en soms nog).
Ik was ook bang dat ik de pijn in het echt (anders dan in fantasie) niet zou kunnen verdragen,
ik was bang dat ik boos zou worden op de Dominant en hij me vervolgens niet meer aardig zou vinden (blijkbaar vind ik het belangrijk om aardig gevonden te worden),
ik was bang dat ik harder zou huilen en schreeuwen dan anderen,
ik was bang dat ik door aan het draaien was en rijp voor de psychiatrische inrichting (waar ik nu werk lol! ,
ik was bang dat ik me zo zou schamen dat ik mijn broek echt niet zou laten zakken,
ik was bang dat elke Dominant in de praktijk een soort boeman zou zijn, een engerd, waar geen normaal gesprek mee te voeren zou zijn.

Nou ja, zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Onnodige onzekerheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onnodige onzekerheden   Onnodige onzekerheden I_icon_minitimedo feb 18, 2010 10:30 pm

tomaatje schreef:
Ik dacht dat het heel eng zou zijn om Daphne mensen voor het eerst te ontmoeten, maar dat bleek ook heel erg mee te vallen.
Behalve mij, toch? Je vond mij toch wel eng, toch? Toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Onnodige onzekerheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onnodige onzekerheden   Onnodige onzekerheden I_icon_minitimedo feb 18, 2010 10:57 pm

W schreef:

Behalve mij, toch? Je vond mij toch wel eng, toch? Toch?

W mannen die niet slaan kunnen helemaal niet eng zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Onnodige onzekerheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onnodige onzekerheden   Onnodige onzekerheden I_icon_minitimedo feb 18, 2010 11:03 pm

elsa schreef:
W mannen die niet slaan kunnen helemaal niet eng zijn!
Ik had het tegen tomaatje, en niet tegen jou elsa!

Bovendien sla ik wel. Zo af en toe. Als het weer eens echt nodig is.

En bovendien, ik heb allerlei principes, maar hoe weet je zo zeker dat ik me netjes aan die principes blijf houden? Stel (een veronderstelling) dat ik je in een situatie zou weten te manipuleren dat er niemand anders bij is. En stel verder (nog een veronderstelling) dat ik me dan een keertje niet aan mijn principe zou houden, omdat de gelegenheid té mooi is. En stel tenslotte (laatste veronderstelling) dat ik fysiek sterker zou zijn dan jij (je weet het maar nooit.)

Lijkt je dat toch niet een beetje eng?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Onnodige onzekerheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onnodige onzekerheden   Onnodige onzekerheden I_icon_minitimedo feb 18, 2010 11:50 pm

Jij bleek minder eng te zijn dan je op internet leek W. Maar dat hebben meer mannen. In het echt blijken het dan gewoon aardige mensen te zijn en kan je soms niet voorstellen dat ze dominant zijn. Tot ze ineens die blik hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Onnodige onzekerheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onnodige onzekerheden   Onnodige onzekerheden I_icon_minitimevr feb 19, 2010 12:07 am

tomaatje schreef:
... en kan je soms niet voorstellen dat ze dominant zijn. Tot ze ineens die blik hebben.
Je maakt me nieuwsgierig, tomatertje. Gingen ook deze twee dingen nog over mij? Of alleen over onschuldig uitziende dominanten in het algemeen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Onnodige onzekerheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onnodige onzekerheden   Onnodige onzekerheden I_icon_minitimevr feb 19, 2010 12:17 am

In het algemeen.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Onnodige onzekerheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onnodige onzekerheden   Onnodige onzekerheden I_icon_minitimevr feb 19, 2010 12:29 am

Jammer... Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Onnodige onzekerheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onnodige onzekerheden   Onnodige onzekerheden I_icon_minitimevr feb 19, 2010 12:36 am

Nou W, als het je gerust stelt: ik had op het feestje van leen héél even zo'n subby gevoel toen ik de champagne vrijelijk in het rond spoot en jij achter me zei: "dan had je ook moeten luisteren!" (naar dat ik de fles boven de tafel had moeten openen) Dat klonk heel streng en héél eng! Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
lovingdiscipline
Meeloper
Meeloper
lovingdiscipline


Aantal berichten : 55

Onnodige onzekerheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onnodige onzekerheden   Onnodige onzekerheden I_icon_minitimezo jul 25, 2010 6:03 pm

Of het onnodig is weet ik nog niet, maar ik heb wel zo mn onzekerheden op spanking gebied. Misschien ga ik wel lachen van de zenuwen? Misschien lig ik na een paar klappen al te jammeren? Misschien vind hij dat ik me aan stel? Misschien vind ik het helemaal niet fijn? Misschien word ik boos op hem? Misschien is fantasie toch veel leuker dan in het echt...? En zo zijn er natuurlijk wel meer vragen die wel eens rond komen spoken in mijn hoofd. Als ik mn eerste ervaring eens op doe zal ik jullie laten weten of de onzekerheden gegrond zijn Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Onnodige onzekerheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onnodige onzekerheden   Onnodige onzekerheden I_icon_minitimedi jul 27, 2010 10:41 pm

Mijn onzekerheden lagen meer op het algemene vlak: zou het wel juist zijn om als halve pacifist vrouwen te slaan en misschien ook nog eens de emancipatie te boycotten?
Op het specifieke vlak van het uitdelen van slaag:
Ik heb geprobeerd mijn onzekerheid te formuleren in het verhaal De Rechtbank uit 1983; google op “rechtbank” en “Rein” en je vindt als eerste treffer het verhaal met aan het slot enig gestuntel. De laatste 2 regels kloppen niet met mijn herinnering; volgens mij liet ik bijna van schrik de vrouw van mijn schoot glijden. Sloeg ik toen iets te hard? Ik weet het niet, misschien vond ze het toch prachtig. Jaren later kreeg ik wel eens de opmerking, dat ik te zacht had geslagen en dat terwijl zowel pollepel als achterwerk gloeiend heet waren geworden. Het verloopt niet altijd voor 100%, maar soms past het wel perfect.
Bij de situatie rond de Rechtbank kende ik de aanwezigen nauwelijks en sprong dus zo in het diepe. Later ging ik natuurlijk aan de slag met uitgebreide kennismakingsgesprekken, wensenlijsten, aanbieden van een codewoord, etc.
Het is moeilijk om je van te voren een voorstelling te vormen van een eerste keer. Mensen zijn erg verschillend en hun wensen en reacties ook; de dominant zal dat snappen en hij zal trucs hanteren om het gevoel van de sub op dat moment in te schatten. Dus, Lovingdiscipline, ik hoop dat de vragen niet al te erg in je hoofd spoken.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Onnodige onzekerheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onnodige onzekerheden   Onnodige onzekerheden I_icon_minitimewo jul 28, 2010 12:49 am

Als ik eerlijk ben herinner ik me "de eerste keer dat ik iemand spankte" niet zo goed meer. Het is ook zo verschrikkelijk lang geleden...

Ik weet evenwel nog wel wie het was. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Onnodige onzekerheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onnodige onzekerheden   Onnodige onzekerheden I_icon_minitimewo jul 28, 2010 12:52 am

Mijn eerste keer is al lang geleden. Het was niet gepland en het overkwam me min of meer. Ik herinner me dat het verdomd zeer deed, dat ik tegenstribbelde, huilde en boos werd. Maar daarna voelde het fantastisch en voelde ik me erg geliefd en veilig.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Onnodige onzekerheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onnodige onzekerheden   Onnodige onzekerheden I_icon_minitimeza jan 07, 2012 11:59 am

Ik heb iedere keer last van onnodige onzekerheden, en zeker als ik ga 'spelen' met nieuwe mensen.

Ik ben onzeker over of ik wel genoeg kan hebben, iedere keer ben ik weer bang dat ik het niet volhou.
Ik ben onzeker over of ik wel genoeg krijg, zeker de eerste keer ben ik bang dat de persoon in kwestie niet hard/lang genoeg kan slaan(dit valt meestal in de praktijk reuze mee Razz )
Ik ben onzeker over hoe ik eruit zie, of ik niet te dikke of te witte benen heb, of ik wel goed geschoren heb.
Ik ben onzeker over of ik wel goed stil kan blijven liggen...
Ik ben onzeker over of ik er niet heel erg opgewonden van ga raken.
En ik ben gewoon altijd onzeker over of ik niet van de knie af val:P

En zo nog wel een paar dingen meer, ik moet nu weg maar vul vanavond het lijstje wel even aan Wink.

Het leuke van onzekerheden is voor mij wel dat ze meestal volledig wegvallen op het moment dat ik eenmaal over de knie lig.

Grtz

isis


Laatst aangepast door isis op zo jan 08, 2012 12:16 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Onnodige onzekerheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onnodige onzekerheden   Onnodige onzekerheden I_icon_minitimeza jan 07, 2012 1:16 pm

Ik ook.

Ik ben onzeker of ik wel de juiste toon aansla als ik haar bestraffend toespreek. Ik ben onzeker of ik wel hard genoeg of juist niet te hard sla. En over hoe lang ik door moet gaan, wanneer ik moet wisselen van houding of instrument of wat dan ook. Of ze wel lang genoeg in de hoek staat of juist nog niet genoeg tijd heeft gehad. Of in de hoek staan wel het goede middel is, of dat ik juist een extra preek moet houden of een strafopstel moet laten schrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Onnodige onzekerheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onnodige onzekerheden   Onnodige onzekerheden I_icon_minitimeza jan 07, 2012 2:37 pm

En dan maar hopen dat Doms en subs niet op precies hetzelfde moment onzeker zijn. Ik heb zo'n idee (maar het is maar een idee natuurlijk) dat veel misverstanden en een vervelend gevoel na afloop juist dan ontstaan. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat je juist als je onzeker bent het moeilijk is om over die onzekerheid te praten. Voor een Dom is dat misschien nog wel moeilijker dan voor een sub. Doms hebben (denk ik) nogal eens het idee dat Dominant zijn en onzekerheid niet samen horen te gaan. Zeker niet tijdens een sessie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Onnodige onzekerheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onnodige onzekerheden   Onnodige onzekerheden I_icon_minitimezo jan 08, 2012 12:29 pm

Dat hoor ik ook wel eens maar ik vind het echt onzin. Natuurlijk, een Dom zou geen onzekerheid moeten uitstralen als hij bezig is met een sessie maar niet onzeker zijn is onmogelijk. Ik zou het een teken van onbetrouwbaarheid vinden als iemand pretendeert te allen tijde volledig te weten wat hij doet en nooit zelfs maar reflecteert of hij nog goed bezig is.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Onnodige onzekerheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onnodige onzekerheden   Onnodige onzekerheden I_icon_minitimezo jan 08, 2012 3:43 pm

Inderdaad. Kijk, als iemand tijdens de sessie niet meer wat wat tie moet doen dan is dat vervelend, maar ik zou het een veel enger idee vinden als iemand eigenlijk niet weet wat tie moet doen maar toch gewoon doorgaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onnodige onzekerheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onnodige onzekerheden   Onnodige onzekerheden I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onnodige onzekerheden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Gevoelig-
Ga naar: