Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Blog Nimue

Ga naar beneden 
+6
W
isis
Björn
lilith
sarah
Strafhand
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
lilith
Meeloper
Meeloper
lilith


Aantal berichten : 72

Blog Nimue - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blog Nimue   Blog Nimue - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 20, 2012 9:18 pm

Erg herkenbaar Dawn jouw proces..

Ik denk dat ik een vergelijkend proces heb doorlopen. In eerste instantie een schok toen ik met veel lawaai uit de kast flikkerde, Vrij snel daarna een oppervlakkige advertentie gezet die veel te breed was, waardoor erg extreme gasten reageerden. Van die extremiteiten vervolgens erg geschrokken en ben toen anderen en mezelf gaan psychologiseren/problematiseren en veroordelen. Toen ik daar niets mee opschoot dreigde ik dood te lopen en wilde ik weer terug in de kast.

Toen uit het niets ontmoette ik twee super lieve medesubjes en een waanzinnige Dominant die me een beetje op sleeptouw namen. Veel gepraat en langzaam viel alles op z,n plekje. Weet nu beter wat ik wel of juist niet wil. Angsten en veroordelingen zijn op de achtergrond geraakt, hiermee ben ik meer openminded geworden, heb mezelf leren accepteren.

Intussen zoveel leuke mensen ontmoet en virtueel leren kennen dat een weg terug niet langer denkbaar is.

Tot zover mijn proces;)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sub.punt.nl
lilith
Meeloper
Meeloper
lilith


Aantal berichten : 72

Blog Nimue - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blog Nimue   Blog Nimue - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 20, 2012 10:07 pm

Ja Rein daar kan ik mee uit de voeten al blijft het onderwerp me erg boeien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sub.punt.nl
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Blog Nimue - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blog Nimue   Blog Nimue - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 20, 2012 10:15 pm

Hallo Guillet,
Goed om vooral je 2e en 3e alinea te lezen.
Het beste ermee en groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Blog Nimue - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blog Nimue   Blog Nimue - Pagina 2 I_icon_minitimezo apr 22, 2012 6:38 pm

Binnen de medische wereld wordt onze 'hobby' als parafilie aangeduid. Dus in die zin niet 'normaal' of gemiddeld. Maar daarmee is het geen stoornis, want het dagelijks leven wordt er niet door verstoord. In zekere zin in tegenstelling, want als het verlangen verdrongen wordt kan het op een andere wijze misschien zomaar de kop op duiken. Dus dan is het wellicht beter dat er aan het verlangen uiting wordt gegeven.

Maar over het elkaar tot bloedens toe slaan.
Ik vind bokswedstrijden of sterker kooigevechten dus ook helemaal niets. En in die zin zou ik daar eerder een oordeel over willen vellen. Hoe die vechters elkaar het vel over de oor delen trekken. Wink . Ik vind vechten lelijk. Toch zijn er vele bezoekers bij dat soort boksgala's krijg ik zo de indruk. En er is geen haan die er naar kraait, dat deze vechtersbazen en toeschouwers misschien rijp zijn voor de psychiater.

Toch is dit in het verlengde wat ik vaker beleef, en vroeggah ... beleefd heb. Als er een seksscene op de TV was, werd deze uitgezet, maar naar oorlogsfilms werd gewoon gegeken. Dan heb ik nog niet het geweld wat aanvaard is in media benoemd.

Ik ga er van uit dat er liefdevol gespankt is. En nog steeds, voor mij hoe het niet zo fel en hard allemaal, dat er opengebarste huid en bloed bij komt. Maar ik kijk ook geen bokswedstrijden, maar kan wel genieten van australisch football. Dus zo ieder zijn smaak. En geen oordeel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Blog Nimue - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blog Nimue   Blog Nimue - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Blog Nimue
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Blog: Stoute meisjes over de knie
» Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Links naar smeuïge websites-
Ga naar: