Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 mijn fantasie

Ga naar beneden 
+4
Strafhand
Jimvdberg
TuttiFrutti
wenneke
8 plaatsers
AuteurBericht
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

mijn fantasie Empty
BerichtOnderwerp: mijn fantasie   mijn fantasie I_icon_minitimedo nov 10, 2011 8:00 pm

ik ben uit. (restaurant, feestje of iets) met een groep mensen. het is heel gezellig, maar ik ben een beetje chagrijnig. ik reageer daardoor nogal kortaf en gemeen tegen mijn vrienden. op een gegeven moment komt een van de heren naar mij toe en zegt er iets van, waar ik overduidelijk niet van gediend ben. dan fluistert hij in mijn oor. als je niet normaal doet en je gaat gedragen ga ik daar iets aan doen. (ik Shocked ) chagrijnig als ik ben reageer ik heel bot met. wat wou je daaraan doen dan? grrr mannen. hij in mijn oor. ik ga je een flink pak voor je billen geven (ik Surprised) ik wist overduidelijk niet dat er een dominante man bij het gezelschap was. hij neemt me mee naar een kamer waar hij mij over de knie legt en me een flink lesje leert. waarna ik de hele avond zo zonnig als een engeltje ben flower

fantasieën zijn zooooo leuk. zucht
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

mijn fantasie Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fantasie   mijn fantasie I_icon_minitimedo nov 10, 2011 8:09 pm

grinn dat kunnen we ook vast wel voor je regelen hoor wenneke Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimvdberg
Meeloper
Meeloper
Jimvdberg


Aantal berichten : 89

mijn fantasie Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fantasie   mijn fantasie I_icon_minitimedo nov 10, 2011 8:23 pm

Leuke fantasie! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

mijn fantasie Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fantasie   mijn fantasie I_icon_minitimedo nov 10, 2011 10:31 pm

TuttiFrutti schreef:
grinn dat kunnen we ook vast wel voor je regelen hoor wenneke Wink

Dat kan zeker.
Welk restaurant denk je te gaan bezoeken?

Met knipoog,
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

mijn fantasie Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fantasie   mijn fantasie I_icon_minitimevr nov 11, 2011 12:51 am

Cute Smile En dan de rest van de avond ongemakkelijk aan tafel zitten, maar wel plezier hebben Wink

Ook leuk zou zijn als de houten salade-lepel even van tafel werd gepakt voor dat jullie naar boven gingen ...Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

mijn fantasie Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fantasie   mijn fantasie I_icon_minitimevr nov 11, 2011 12:54 am

Marc82nl schreef:
Cute Smile En dan de rest van de avond ongemakkelijk aan tafel zitten, maar wel plezier hebben Wink

Ook leuk zou zijn als de houten salade-lepel even van tafel werd gepakt voor dat jullie naar boven gingen ...Wink

kom je nou op dat idee door je pas aangeschafte gereedschap Wink
dat zou spannend zijn idd Smile

ow jij voedt mijn fantasie. ga vooral door met suggesties cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
David87
Watje
Watje



Aantal berichten : 14

mijn fantasie Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fantasie   mijn fantasie I_icon_minitimedi apr 10, 2012 5:09 pm

mmmm wenneke dit is een leuke fantasie mischien kom je het wel eens tegen. wie weet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim
Meeloper
Meeloper
Tim


Aantal berichten : 57

mijn fantasie Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fantasie   mijn fantasie I_icon_minitimedo mei 24, 2012 11:42 pm

Maar waarom zou je in vredesnaam naar boven gaan? Laat de rest van het restaurant ook mee genieten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

mijn fantasie Empty
BerichtOnderwerp: Restaurantspanking   mijn fantasie I_icon_minitimewo okt 31, 2012 11:44 am

Tim schreef:
Maar waarom zou je in vredesnaam naar boven gaan? Laat de rest van het restaurant ook mee genieten!
Er zijn restaurants die daarvoor de mogelijkheid bieden.
Spanking For Pudding
Citaat :

This has got to be one of the strangest restaurant themes I have come across - La Nouvelle Justine is an S&M styled restaurant in New York for those who like a side of pain and humiliation served with their dinner.

Guests sit in ‘adult high chairs’ and are served by slaves, not waitresses. Instead of plates, food is served in dog bowls. Pudding is a size nine stiletto heel filled with fresh fruit, served to you by a dominatrix. Oh, and random spankings of guests also takes place to add to the atmosphere.

Paddles, chokers and collars are sold in the shop - a world away form traditional restaurant-branded key rings and t-shirts.
Vooral het
Citaat :
Oh, and random spankings of guests also takes place to add to the atmosphere.
zou jou dan moeten aanspreken.

De werkelijkheid overtreft vaak de fantasie
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Tim
Meeloper
Meeloper
Tim


Aantal berichten : 57

mijn fantasie Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fantasie   mijn fantasie I_icon_minitimewo okt 31, 2012 12:46 pm

Ik heb volgens mij op tv (het zal wel weer bij Sexcetera zijn geweest) al eens een documentaire (als je het zo mag noemen) gezien over dit restaurant. Mocht ik ooit nog eens in New York komen (als het er weer droog is), dan ga ik zeker een kijkje nemen. Mogen de gasten ook de serveersters of eventuele andere gasten over de knie leggen (bv. in geval van slechte bediening)? Dat zou nou weer een fantasie van míj zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





mijn fantasie Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fantasie   mijn fantasie I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
mijn fantasie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Beetje zieke fantasie, maar ja het is tenslotte maar fantasie
» In de hoek
» Fantasie
» Fantasie van een wannabe-dom
» Alleen leuk in fantasie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Leven in Fantasia-
Ga naar: