Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 ontspoorde directrice wordt gecorrigeerd

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

ontspoorde directrice wordt gecorrigeerd Empty
BerichtOnderwerp: ontspoorde directrice wordt gecorrigeerd   ontspoorde directrice wordt gecorrigeerd I_icon_minitimevr feb 19, 2010 4:42 pm

Ik fantaseer over een pittige mevrouw die het zo bont gemaakt heeft, dat . . . . precies ja, ze een bont achterwerk verdient.
Bv: een pittige zelfbewuste mevrouw heeft het ver geschopt, maar iets te ver, een soort Nina Brink: ze is directrice van een bank; ze smeert mensen foute hypotheken aan en verbergt nadelige kleine letters in het contract. Leeftijd mag boven de 21 of 41 zijn. Ze dwingt vrouwelijke ondergeschikten mee te doen met het uitpersen van klanten, etc.

Of neem een advertentie van SMverhalen van 12 october:
http://www.smverhalen.nl/spanking/discus/messages/107/125.html?1266245731
3 meiden zoeken iemand om een huisgenote te spanken. Niet erg, maar het is in het kader van een ontgroening. Daar schijnt het wel eens vervelend aan toe te gaan; hoe dan ook, de dames lopen over de rand van de 4 V’s: vrijwillig etc.
Dat kan niet door de beugel. Wat doe je met zo’`n advertentie? Hen een stevig bericht sturen? Of de aanstichtster uitnodigen en afstraffen?

In het laatste geval gaat het net als bij de bankdirectrice ga ik dan in de richting denken van zeer harde straf met diverse instrumenten zonder codewoord en desnoods vastbinden aan tafel. De betrokken dame vindt de harde straf zelf zeer verdiend, want ze kan nu weer met een schone lei verder; verwacht ik tenminste.

Ik heb daar varianten op, om althans qua aantal kunnen wedijveren met W en Leentje.

Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

ontspoorde directrice wordt gecorrigeerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: ontspoorde directrice wordt gecorrigeerd   ontspoorde directrice wordt gecorrigeerd I_icon_minitimevr feb 19, 2010 5:20 pm

Ik weet meteen wel een directrice die ik daarvoor wil aanmelden! Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

ontspoorde directrice wordt gecorrigeerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: ontspoorde directrice wordt gecorrigeerd   ontspoorde directrice wordt gecorrigeerd I_icon_minitimema feb 22, 2010 5:06 pm

dawn schreef:
Ik weet meteen wel een directrice die ik daarvoor wil aanmelden! Evil or Very Mad
Hallo Dawn,
Dat klinkt goed.
Heeft deze dame voldoende kwalijke zaken en daden op haar kerfstok? Zo ja, kun je één kleine tip van de sluier lichten?
Ziet deze directrice zelf nut en noodzaak van een degelijke behandeling in? En een klein beetje ook natuurlijk: weet zij van af van deze “voordracht” of kandidatuur??
Met grijnsgroet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

ontspoorde directrice wordt gecorrigeerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: ontspoorde directrice wordt gecorrigeerd   ontspoorde directrice wordt gecorrigeerd I_icon_minitimedi feb 23, 2010 1:39 am

Hoi Rein,

ik betwijfel ten zeerst of deze bepaalde directrice nut en/of noodzaak van een dergelijke behandeling in zou zien. Zij weet dan ook niet van haar kandidaatstelling. Maar ze zou het wel verdienen!!!

Wink

dawn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ontspoorde directrice wordt gecorrigeerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: ontspoorde directrice wordt gecorrigeerd   ontspoorde directrice wordt gecorrigeerd I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ontspoorde directrice wordt gecorrigeerd
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een grote mond wordt duur betaald

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Leven in Fantasia-
Ga naar: