Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 kastijdende dominee

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

kastijdende dominee Empty
BerichtOnderwerp: kastijdende dominee   kastijdende dominee I_icon_minitimedi nov 15, 2011 8:00 pm

Hebben jullie het een beetje gevolgd? Het is helemaal fout maar ik las het met enig plezier (hoewel ik het zelf natuurlijk nooit zou doen):

http://www.cip.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=25608
http://www.binnenlandsbestuur.nl/katwijk
http://www.uitzending.net/gemist/77123/RTL-4/RTL_Nieuws.html
Terug naar boven Ga naar beneden
meidje
Meeloper
Meeloper
meidje


Aantal berichten : 67

kastijdende dominee Empty
BerichtOnderwerp: Re: kastijdende dominee   kastijdende dominee I_icon_minitimedi nov 15, 2011 8:19 pm

did I get that right???
that south-holland preacher says, who does not chastises his child acts against the will of God?

let me answer to that with an current german saying:
I cannot eat as much as I want to spew!!!



excuse me - but beating children (especially in the name of God) is a no-go!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

kastijdende dominee Empty
BerichtOnderwerp: Re: kastijdende dominee   kastijdende dominee I_icon_minitimedi nov 15, 2011 8:47 pm

Als je dan toch 17e-eeuwers wilt citeren, citeer dan bijvoorbeeld Constantijn Huygens, die in "Myn Leven" al vertelt hoe zijn eigen vader al geen heil zag in meppen tijdens de opvoeding.

Het sickste aan dit verhaal vind ik eigenlijk nog dat die vent dat schreef in een felicitatiebericht over een pasgeboren baby... Wie associeert een baby nou met kastijdingen? Dan ben je echt een engerd! affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

kastijdende dominee Empty
BerichtOnderwerp: Re: kastijdende dominee   kastijdende dominee I_icon_minitimedi nov 15, 2011 8:56 pm

Hij beweert inmiddels dat hij het niet letterlijk zo bedoelt. Dus niet slaan maar geestelijk kastijden en streng straffen. Maar eerlijk gezegd maakt dat het niet echt veel beter op.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

kastijdende dominee Empty
BerichtOnderwerp: Re: kastijdende dominee   kastijdende dominee I_icon_minitimedi nov 15, 2011 9:08 pm

Ook dat vind ik sick in combinatie met baby's. En überhaupt inderdaad... Je zou haast de neiging krijgen ons aller Geert te citeren en te zeggen: "doe eens normaal, man". Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

kastijdende dominee Empty
BerichtOnderwerp: Re: kastijdende dominee   kastijdende dominee I_icon_minitimedi nov 15, 2011 9:22 pm

ja zeg dat wel! de combinatie slaan en baby's is inderdaad echt sick
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

kastijdende dominee Empty
BerichtOnderwerp: Re: kastijdende dominee   kastijdende dominee I_icon_minitimedi nov 15, 2011 11:37 pm

Het gaat om een combinatie van een vissersdorp en de Hersteld hervormde kerk.
Vissersdorpen hebben soms speciale aspecten, laat ik er niet veel over zeggen.
En die kerk, tsja, Spruit meent het te moeten verklaren, noemt de fusie van de Nederlands hervormde kerk een “probleem”, vermeldt de andere twee fusiepartners niet; dat zal hij best niet eens weten; haalt dan uit naar wat hij ‘seculier onbenul’ noemt; als je het over engerds hebt: die meneer Spruit kom ik niet graag tegen in een donkere steeg van een vissersdorp, die dominee met zijn wapperende handjes ook niet; de speelfilm ‘das weisse Band’ zien was al genoeg .
Daar Kamervragen over stellen is nogal stom: we hebben hier wel vrijheid van meningsuiting, ook al is die mening verwerpelijk.
Groet
Rein

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





kastijdende dominee Empty
BerichtOnderwerp: Re: kastijdende dominee   kastijdende dominee I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
kastijdende dominee
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Boeken, artikelen, etc. die de fantasie prikkelen...-
Ga naar: