Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Prikbord

Ga naar beneden 
+11
leentje
Gille-
Marc82nl
spoilt
je-lientje
W
isis
TuttiFrutti
Björn
dawn
Ruben
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Prikbord - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 3 I_icon_minitimevr nov 25, 2011 7:09 pm

Ik denk dat de interessante vraag is: wat vind je belangrijker, het feit dat je een meisje helpt haar studie te organiseren, of het feit dat je op haar billen mag slaan. Ik denk dat je het alleen moet doen als je het eerste echt belangrijk vindt. En ik zou als dat zo is proberen dat ook in je contactadvertentie tot uiting te laten komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Prikbord - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 3 I_icon_minitimevr nov 25, 2011 7:42 pm

Het belangrijkste blijft natuurlijk dat zij er baat bij heeft. Een spanking geven vind ik natuurlijk leuk maar het is iets wat je alleen doet als de ander er beter van wordt.
Ik begrijp wat je bedoeldt W en ik ben het met je eens, maar om gevoelens en oprechtheid in een statisch stuk tekst goed over te laten komen is geen makkelijke opgave.
Maar ik zal eens proberen of ik dit weekend iets op papier kan krijgen wat hier toch dicht bij komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Prikbord - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 3 I_icon_minitimeza nov 26, 2011 11:20 am

Met zo'n duidelijke tekst "SPANKING" in de letters denk ik inderdaad dat de meeste mensen het als grap zullen zien.

Ik denk dat de spankees-in-spe eerder warm zullen lopen voor een serieus klinkende tekst over studiebegeleiding, met alleen hier en daar een zéér impliciete hint naar de consequentie bij niet genoeg studeren. De advertentie moet dan de gedachte oproepen "hij zal toch niet bedoelen..." en dan de fantasie het laten overnemen.

Alternatief is zoals Daphne het vroeger deed op de openingspagina: héél neutraal en zakelijk melden hoe het werkt, uitleggen dat dat niet voor iedereen is en dat je niet hóeft verder te lezen, en zo mensen langzaam dieper laten gaan als ze dat willen. (Ik herinner me nog de mooie frase bij de "Ik wil dit niet"-link: "Die link gaat naar Libelle.nl. Waar overigens ook dames lezen die wel eens op de billen krijgen.")
Terug naar boven Ga naar beneden
je-lientje
Meeloper
Meeloper
je-lientje


Aantal berichten : 62

Prikbord - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 3 I_icon_minitimewo nov 30, 2011 2:16 pm

Hai Ruben Smile

Ik was even benieuwd hoe het ervoor staat met je advertentie op het prikbord Wink

groetjess
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Prikbord - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 3 I_icon_minitimewo nov 30, 2011 7:46 pm

Oh ja helemaal vergeten hier wat te posten, sorry Razz

Na een goed gesprek met meerdere mensen heb ik besloten om een wat meer traditionelere advertentie te schrijven hiervoor.
Maar dit duurt even omdat het moeilijk is de goede toon te zetten, ik zal een update geven zodra ik wat beters op papier heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
je-lientje
Meeloper
Meeloper
je-lientje


Aantal berichten : 62

Prikbord - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 3 I_icon_minitimewo nov 30, 2011 10:44 pm

Helemaal vergeten stout Razz

Denk dat het een goede keuze is om toch maar voor een klassiekere advertentie te gaan. Ben wel benieuwd naar het resultaat Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Prikbord - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 3 I_icon_minitimevr maa 02, 2012 12:06 pm

Ik ben nu wel eens benieuwd hoe dit is afgelopen?
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Prikbord - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 3 I_icon_minitimedo maa 08, 2012 1:53 pm

Ik ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

Prikbord - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 3 I_icon_minitimevr aug 17, 2012 10:34 pm

Ik heb met veel intresse dit topic gelezen en ben heel benieuwd hoe het nu gaat met je advertentie Ruben!

Heb je een tekst kunnen schrijven? heb je m opgehangen? en racties gekregen??? bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Prikbord - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Studiebegeleiding   Prikbord - Pagina 3 I_icon_minitimeza aug 18, 2012 12:38 pm

Ruben schreef:
Het plan is om het maandag op te hangen, ik wil het in de avond doen als het rustig is want overdag zullen zeker een aantal mensen me zien en dat wil ik graag voorkomen, en vrijdag avond ophangen helpt ook niet meer, dus het wordt maandag avond.

Als ik jou was zou ik het absoluut niet op je eigen universiteit of faculteit ophangen.
Waarom gebruik je daarvoor geen andere faculteit in een andere plaats die nog wel bereisbaar is?
Wat jij studeert en waarin jij studiebegeleiding zou kunnen geven, wordt ongetwijfeld ook op andere faculteiten gegeven.
Een bepaalde anonimiteit en distantie lijkt mij voor beide partijen zeker in het begin best belangrijk.
Ik zou mij kunnen voorstellen dat een potentiële spankee zich ook minder op haar gemak zou voelen wanneer zij weet dat haar aanstaande spankende begeleider bij haar op de faculteit zit.
Die wetenschap alleen al zou haar er van kunnen weerhouden om te reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Prikbord - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 3 I_icon_minitimedi aug 21, 2012 8:13 pm

Ik heb toendertijd niks op gehangen om verschillende reden.
Ook nu weet ik nog niet zeker of dit een verstandig idee is idd, ik had dit topic gemaakt als leuk discussie punt, en dat is het zeker geworden. :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Prikbord - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Prikbord
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Leven in Fantasia-
Ga naar: