Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Uit een interview over Elvis

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
je-lientje
Meeloper
Meeloper
je-lientje


Aantal berichten : 62

Uit een interview over Elvis  Empty
BerichtOnderwerp: Uit een interview over Elvis    Uit een interview over Elvis  I_icon_minitimedi nov 22, 2011 4:34 pm

'I once read an interview by Priscilla Presley. In this interview she said that Elvis like to give her a spanking. So perhaps it wasn't the director of Blue Hawaii who wanted all those retakes, but the King himself.'

Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Uit een interview over Elvis  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit een interview over Elvis    Uit een interview over Elvis  I_icon_minitimedi nov 22, 2011 5:11 pm

Leuk berichtje voor isis, onze Elvis-fan!
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Uit een interview over Elvis  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit een interview over Elvis    Uit een interview over Elvis  I_icon_minitimedi nov 22, 2011 8:09 pm

Yeah!! Ik wist het ik wist het!! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
je-lientje
Meeloper
Meeloper
je-lientje


Aantal berichten : 62

Uit een interview over Elvis  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit een interview over Elvis    Uit een interview over Elvis  I_icon_minitimedi nov 22, 2011 11:35 pm

isis schreef:
Yeah!! Ik wist het ik wist het!! cheers

haha, jou avatar valt me ook echt nu pas op Razz dan is dit toch niet erg om te weten toch? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Uit een interview over Elvis  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit een interview over Elvis    Uit een interview over Elvis  I_icon_minitimewo nov 23, 2011 1:16 am

Grinn. Ik hoooooouuu van Elvis!!! king
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim
Meeloper
Meeloper
Tim


Aantal berichten : 57

Uit een interview over Elvis  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit een interview over Elvis    Uit een interview over Elvis  I_icon_minitimedo mei 10, 2012 10:38 pm

Ah ha. Niks "'Cause I don't have a wooden heart"; hij bedoelde natuurlijk: "But I do have a wooden hand."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Uit een interview over Elvis  Empty
BerichtOnderwerp: Elvis was niet de enige...   Uit een interview over Elvis  I_icon_minitimezo jun 17, 2012 4:02 pm

Er zijn best wel de nodige celebrities (zangers, zangeresssen, acteurs en actrices) "into spanking".

Zie het volgende overzicht dat absoluut niet volledig hoeft te zijn: http://chross.blogt.ch/celdb/index.php

Wellicht zijn die ook wat beter in "roleplay" en dat is best wel handig bij spanken.

Tot mijn grote genoegen komt ook Nicole Kidman in het rijtje voor van celebrities dat er van houdt om wat te experimenteren:
http://img2.imagetitan.com/img.php?image=31_nicolekidmaninterview002.jpg
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Tim
Meeloper
Meeloper
Tim


Aantal berichten : 57

Uit een interview over Elvis  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit een interview over Elvis    Uit een interview over Elvis  I_icon_minitimema jun 18, 2012 12:36 am

Mooi lijstje! Een aantal aren al bekend, maar er zaten wat leuke updates bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Uit een interview over Elvis  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit een interview over Elvis    Uit een interview over Elvis  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Uit een interview over Elvis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Elvis met een rietje!
» Elvis spanking!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Quotes-
Ga naar: