Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Een nieuwe paddle site ;)

Ga naar beneden 
+9
Strafhand
TuttiFrutti
leentje
dawn
Ruben
wenneke
isis
W
Marc82nl
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimema dec 05, 2011 10:46 pm

Bedankt voor deze nuttige website.
De site geeft een goed overzicht van nuttige instrumenten met fraaie afbeeldingen. De materialen glanzen mooi en op sommige zit een artistieke nerfstructuur, bv op de 16D. Genoeg loftuitingen voor Wenneke?

Isis vraagt naar het effect van de gaten. Er schieten mij twee veronderstellingen te binnen:
1- Gaten verlagen de luchtweerstand, waardoor de snelheid van de plank wordt verhoogd; kinetische energie = 1/2mv2; etc.
2- De gaten leiden ertoe, dat de randen iets veroorzaken op de huid die in onzachte aanraking komt met de plank; een soort schuren ofzo.

Zelf zou ik bij te veel grote gaten bank zijn, dat de plank uit elkaar klapt na de zoveelste klap, een Heerlens mijngangeffect.
Het is wel jammer, dat er geen planken zijn met langere handvaten; dat zou het effect vergroten en tot een cijfer 12 kunnen leiden.

Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 06, 2011 12:58 am

Sja, W, hij is inderdaad best mooi op zich. Handzaam, niet zo'n enorm ding. Hij heeft wel wat.. En is ook érg functioneel.. Dat kan ik allemaal niet ontkennen.. Maar het blijft een rotding Crying or Very sad

Enne Rein, 10 is wel hoog genoeg hoor, 12 is nergens voor nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 06, 2011 1:12 am

TuttiFrutti schreef:
Enne Rein, 10 is wel hoog genoeg hoor, 12 is nergens voor nodig.
Tja, Rein met z'n 12... Rolling Eyes Het deed me aan een favoriete passage denken:

Citaat :
He paused and signed to the man in the white coat. Winston was aware of some heavy piece of apparatus being pushed into place behind his head. O’Brien had sat down beside the bed, so that his face was almost on a level with Winston’s.

"Three thousand," he said, speaking over Winston’s head to the man in the white coat.

Two soft pads, which felt slightly moist, clamped themselves against Winston’s temples. He quailed. There was pain coming, a new kind of pain. O’Brien laid a hand reassuringly, almost kindly, on his.

"This time it will not hurt," he said. "Keep your eyes fixed on mine."

Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 06, 2011 12:42 pm

Mooi stukje wel W.

En 12 lijkt mij nou ook niet echt nodig. Verder bedankt voor de uitleg over die gaten Rein, zeer verhelderend. Gaten willen we dus niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 06, 2011 2:33 pm

W schreef:
TuttiFrutti schreef:
Enne Rein, 10 is wel hoog genoeg hoor, 12 is nergens voor nodig.
Tja, Rein met z'n 12... Rolling Eyes Het deed me aan een favoriete passage denken:

Citaat :
He paused and signed to the man in the white coat. Winston was aware of some heavy piece of apparatus being pushed into place behind his head. O’Brien had sat down beside the bed, so that his face was almost on a level with Winston’s.

"Three thousand," he said, speaking over Winston’s head to the man in the white coat.

Two soft pads, which felt slightly moist, clamped themselves against Winston’s temples. He quailed. There was pain coming, a new kind of pain. O’Brien laid a hand reassuringly, almost kindly, on his.

"This time it will not hurt," he said. "Keep your eyes fixed on mine."


Waar komt dat citaat vandaan, W?
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 06, 2011 2:59 pm

Orwell toch? Nineteen-eighty-four?
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 06, 2011 8:27 pm

Ja, uit 1984. Zie http://gutenberg.net.au/ebooks01/0100021.txt . Eén van m'n favorietste boeken. Zo verschrikkelijk mooi, hoe dat systeem onaantastbaar is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 06, 2011 9:20 pm

pff dat boek heb ik ook ooit een keer moeten lezen voor engels volgens mij Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 07, 2011 12:00 am

En, vond je het ook zo mooi? study
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 07, 2011 12:05 am

hmm.. ik weet eigenlijk niet echt meer waar het over ging :p maar lezen is nooit echt mijn grootste hobby geweest iig
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 07, 2011 12:14 am

carlijn schreef:
waar het over ging :p
Over het echte leven zelf. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 07, 2011 1:39 am

Goed boek, heb em dit jaar nog gelezen Wink Moet een van de twee films ook nog eens kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
fleur
Meeloper
Meeloper
fleur


Aantal berichten : 75

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 08, 2011 12:22 am

WAUW!

Dit is nou typisch zo'n site waar ik dolgraag dingen zou willen bestellen, maar nu al ZEKER weet dat ik daar spijt van ga krijgen. Wat zal overwinnen, korte of lange termijnsbevrediging? of zou het eerder een afweging zijn tussen korte en lange termijns effect? Wink

Die site met allemaal leerproducten is ook gaaf, maar (en ik hoop dat ik hier een denkfout maakt) de prijs is vrij laag van bijvoorbeeld een tawse. Vaak zitten die veel hoger ... wat me doet twijfelen aan de kwaliteit (ik heb nogal slechte ervaring met goedkope bdsm artikelen...) iemand hier wel eens wat besteld?

1984 is inderdaad een schitterend boek, het is niet mijn favoriet, maar staat zeker in de top 10. Wat me doet denken (met dank aan Miekje) aan de volgende passage van Orwel zijn hand;

'When I had said my say, he read me a short but pompous lecture, then seized me by the scruff of the neck, twisted me over and began beating me with the riding-crop. He had a habit of continuing his lecture while he flogged you, and I remember the words ‘you dir-ty lit-tle boy’ keeping time with the blows. The beating did not hurt (perhaps, as it was the first time, he was not hitting me very hard), and I walked out feeling very much better. The fact that the beating had not hurt was a sort of victory and partially wiped out the shame of the bed-wetting. I was even incautious enough to wear a grin on my face. Some small boys were hanging about in the passage outside the door of the ante-room.
‘D'you get the cane?’
‘It didn't hurt.’ I said proudly.
Flip had heard everything. Instantly her voice came screaming after me:
‘Come here! Come here this instant! What was that you said?’
‘I said it didn't hurt,’ I faltered out.
‘How dare you say a thing like that? Do you think that is a proper thing to say? Go in and REPORT YOURSELF AGAIN!’
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 08, 2011 12:25 am

Dat klinkt inderdaad als iets dat fleur zou zeggen...

En ik ga helpen met het innerlijk gevecht: het doorslaggevende argument.

SPAREN!
Terug naar boven Ga naar beneden
fleur
Meeloper
Meeloper
fleur


Aantal berichten : 75

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 08, 2011 12:33 am

Maar Miekje... welbeschouwd zou één van deze aankopen mij heel goed kunnen helpen bij dat sparen..!

(oké, oké, ik heb al een kist vol met spullen die mij daar ook prima bij zouden kunnen helpen Wink)
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 08, 2011 12:49 am

Ik sta ook in tweestrijd of ik daar wat ga bestellen. Ik ben helemaal niet van de instrumenten, en ik moet eigenlijk zuinig zijn van mezelf, maar het zijn wel érg mooie spulletjes...

Dat citaat is trouwens ook erg mooi. Google zegt dat het uit http://en.wikipedia.org/wiki/Such,_Such_Were_the_Joys komt. Dat kende ik niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 08, 2011 12:51 am

bedankt voor dit draadje Razz

mijn man wil ook de paddle met gaatjes :pouty:
maar dat mag die niet van mij tissues
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 08, 2011 12:54 am

fleur schreef:
het is niet mijn favoriet, maar staat zeker in de top 10
Okeedan, dan is de vraag natuurlijk: wat is dan wél je favoriet; of zelfs: wat is die top 10 dan, zo ongeveer?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 08, 2011 9:59 am

wenneke schreef:
bedankt voor dit draadje Razz

mijn man wil ook de paddle met gaatjes :pouty:
maar dat mag die niet van mij tissues

Net goed dat ie hem wil Razz

Enne ik heb nog wel wat instrumenten van mijn D in de aanbieding hoor, mogen weg voor weinig. Vergelijkbaar met wat er op die website staat..
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 08, 2011 2:14 pm

TuttiFrutti schreef:
Enne ik heb nog wel wat instrumenten van mijn D in de aanbieding hoor, mogen weg voor weinig.
Als je er gratis een sub bijkrijgt om ze op uit te proberen heb ik wel belangstelling... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 08, 2011 2:18 pm

Ik heb net op het punt gestaan om een drietal van die paddles bij die site te kopen, maar op het laatste moment ben ik toch weer teruggeschrokken. Je kunt die zwarte paddle namelijk in 1/2 en 3/4 inch krijgen. En ik kan nooit kiezen. Adviezen? Wat is beter, licht en handzaam of zwaar en met meer impact?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 08, 2011 2:59 pm

Natuurlijk zeggen alle subs: licht. Dat is te verwachten. Maar mijn advies is licht om een Dominant-vriendelijke reden.

Als je een lichtere, handzamere paddle hebt kun je die ook over de knie gebruiken. Vooral voor iemand als jij, die erg gesteld is op het directe contact dat die houding geeft, en een liefhebber van de hand is, is een kleinere paddle geschikter. Het ligt dichter bij het gevoel dat een hand-spanking geeft. Je hebt meer controle en kunt sneller slaan, waardoor het effect wellicht zelfs groter is dan met een zwaardere paddle.

met een lichte paddle heb je meer variatie. Je kunt een lichtere sraf uitdelen als je rustig slaat, en als het meisje meer verdient kun je de effectiviteit aanzienlijk vergroten door sneller te slaan. Dan is er ook nog de mogelijkheid van harder slaan en langer doorgaan.

Met een zwaardere paddle heb je simpelweg minder keus.

Helpt dit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 08, 2011 5:38 pm

annemiek heeft groot gelijk.
Een van mijn favoriete paddles is een kleine met gaten van heel licht hout, daarmee kan je hem over de knie zo rustig gebruiken dat hij zelfs geschikt is voor een good girl spanking, maar als je er meer kracht achter zeg kan je ook hard en zéér snel achter elkaar slaan voor een straf. Het is gewoon het meest veelzijdige instrument.
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 08, 2011 10:57 pm

W schreef:
TuttiFrutti schreef:
Enne ik heb nog wel wat instrumenten van mijn D in de aanbieding hoor, mogen weg voor weinig.
Als je er gratis een sub bijkrijgt om ze op uit te proberen heb ik wel belangstelling... Rolling Eyes

Jij wel hoor W Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 20, 2011 9:50 pm

En??? Zijn er al bestellingen gedaan?? En kunnen er al reviews gegeven worden?? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een nieuwe paddle site ;)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn nieuwe site!
» Nieuwe liefhebber
» Een nieuwe service.
» nieuwe zweep
» Nieuwe Sub (F) zoek Dom (F)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Links naar smeuïge websites-
Ga naar: