Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Beetje gemeen

Ga naar beneden 
+2
dawn
tomaatje
6 plaatsers
AuteurBericht
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Beetje gemeen Empty
BerichtOnderwerp: Beetje gemeen   Beetje gemeen I_icon_minitimeza feb 20, 2010 2:12 pm

Wat vind je als de Dom een beetje gemeen is? Kan je dat waarderen of vind je jezelf dan heel zielig? En wat voor gemene dingen zijn jou allemaal aangedaan o.a. ?

Ik kan er meestal wel om lachen ( achteraf meestal) Ik vind het beter om verrast te worden dan dat ik precies weet wat er gaat gebeuren. Gemene dingen verwacht ik meestal niet. ( ja, ik weet het, ik zou inmiddels beter moeten weten, maar ja) En het geeft goed aan wie de touwtjes in handen heeft, want ook al ben je het er niet mee eens, protesteren helpt niet. Het gebeurt toch. (tenzij er echt iets aan de hand is uiteraard) Dus ik vind het wel leuk en goed, maar wel met mate.

Ik moest een keer over de knie met borstel al op mijn billen opbiechten wat er allemaal verkeerd was gegaan. Als hij had kunnen lezen, wist hij dat allang. Op de 1 of andere manier ben je je dan heel erg bewust van je positie.

Ik moest ook een keer over de knie verzinnen hoe ik me ging verbeteren. Hij zei er ook nog bij: misschien word je wat afgeleid. Tsss.

Sowieso vind ik het gemeen om op dijen te slaan, de volgorde van instrumenten om te draaien zodat het een stuk pijnlijker is en om me iedere keer tussendoor de indruk te geven dat het klaar is en me vervolgens in 2 seconden op andere gedachten te brengen en me weer over de knie te hebben voor ik doorheb wat er gebeurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Beetje gemeen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beetje gemeen   Beetje gemeen I_icon_minitimeza feb 20, 2010 2:29 pm

Gemeen is natuurlijk gemeen, maar ook héél erg leuk! Ten eerste kun je er vaak om lachen, ten tweede is het onvoorspelbaar en houdt het de spanning erin.

Alex mag heel graag, vooral als ik roep "niet zo hard!" heel liefjes een tijdje zachter slaan, al vragend of het beter is zo en of het dan ZO (PATS!) te hard is... En ZO? en ZO? En ZO? Een vals gevoel van veiligheid opwekken heet dat. Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Beetje gemeen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beetje gemeen   Beetje gemeen I_icon_minitimeza feb 20, 2010 3:22 pm

Een beetje gemeen hoort er bij. Tenminste tijdens een spanking sessie (niet in het normale leven he, dan houd ik van lief en aardig).
Denken dat je ergens mee weg komt, een bezorgd kijkende Dominant die instemmend klikt bij alles wat je zegt. En dan ineens verandert zijn stem en word je toch nog afgerekend op van alles en nog wat.
Wat me ook erg triggert is dat quasi bezorgd zijn. Lig je wel lekker? Je schouder doet zo toch geen pijn he? Wil je een kussentje onder je hoofd of heupen?

Of als je eens niets hebt misdaan en alle afspraken bent nagekomen (gebeurd echt wel eens), krijg je eerst een complimentje en dan vervolgens 'onverdiend' een enorm pak slaag, alleen maar omdat hij het zo leuk vindt.

Of een Dominant die als je moedig probeert geen geluid te maken zegt: Ik moet toch even wat meer mijn best doen. Dat vervolgens doet en dan tevreden zegt. Ach kijk, daar zijn ze die leuke geluidjes!

Nou ja zo kan ik nog wel even doorgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Beetje gemeen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beetje gemeen   Beetje gemeen I_icon_minitimema aug 09, 2010 5:07 pm

Weten jullie wat gemeen is? Om op een leuk verjaardagsfeestje, tijdens een leuk spelletje tegen alle verwachtingen in ineens heel hard te gaan slaan Shocked En nog gemener is een collega sub die een afschuwelijke handgemaakte teakpaddle tevoorschijn haalt als zij al aan de beurt geweest is, en dan vervolgens al haar collega subjes ermee af te laten ranselen affraid Dus teken allen de petitie van elisa elders op dit forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
lucy
Watje
Watje



Aantal berichten : 11

Beetje gemeen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beetje gemeen   Beetje gemeen I_icon_minitimema aug 16, 2010 10:46 pm

Een dominant die niet een beetje gemeen is, dat is in mijn ogen maar een saaie vent. Ik vind gemeingheid vooral een teken van creativiteit. Ik ben gek op creativiteit in mijn slaapkamer, woonkamer of op mijn billen. Het is trouwens een dunne lijn tussen gemeen en sadistisch. Wanneer is het niet leuk meer?
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Beetje gemeen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beetje gemeen   Beetje gemeen I_icon_minitimema aug 16, 2010 11:38 pm

Ik weet niet of ik gemeen ben. Misschien wel niet. Sja, misschien ben ik wel een saaie vent.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Beetje gemeen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beetje gemeen   Beetje gemeen I_icon_minitimedi aug 17, 2010 12:08 am

Lieve W, misschien ben je wel niet zo gemeen als je zou willen zijn, maar saai ben je zeker niet Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Beetje gemeen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beetje gemeen   Beetje gemeen I_icon_minitimedi aug 17, 2010 3:21 pm

Dank je leen! Maar, eh, misschien bestaat er ergens een gemeenheidstraining waar ik me voor kan opgeven? Dat zou nooit kwaad kunnen, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Beetje gemeen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beetje gemeen   Beetje gemeen I_icon_minitimedi aug 17, 2010 4:01 pm

Je kunt niet alles hebben, W - bovendien heb je je nu al opgegeven voor het wetenschappelijke experiment omtrent je pijngevoeligheid in combinatie met je haarkleur. Doe daar eerst maar eens aan mee. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

Beetje gemeen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beetje gemeen   Beetje gemeen I_icon_minitimedi aug 17, 2010 4:09 pm

* grote grijns *

nou zul je het meemaken W tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Beetje gemeen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beetje gemeen   Beetje gemeen I_icon_minitimeza aug 21, 2010 6:32 pm

En W, weet je al wat je pijngevoeligheid is? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Beetje gemeen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beetje gemeen   Beetje gemeen I_icon_minitimeza aug 21, 2010 7:44 pm

Nee, helaas. Het is al een tijd geleden dat ik iemand gespankt heb, en al helemaal lang geleden dat ik daar serieus pijn van aan mijn hand had... Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





Beetje gemeen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beetje gemeen   Beetje gemeen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Beetje gemeen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vóór je eerste keer: hoe herken je een goede Dominant?
» Beetje weird , maar moest dit even plaatsen
» Waar een beetje wijn al niet goed voor is...
» Beetje zieke fantasie, maar ja het is tenslotte maar fantasie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: