Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 spelletjes

Ga naar beneden 
+5
carlijn
Björn
Nick
maantje
isis
9 plaatsers
AuteurBericht
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

spelletjes Empty
BerichtOnderwerp: spelletjes   spelletjes I_icon_minitimedi jan 03, 2012 1:53 am

He mensen,

Vroeger op daphne stonden van die spanking spelletjes achtige dingen. Ik kan me iets herinneren over vermenigvuldigen of sommen doen ofzo?? Lekker duidelijke omschrijving:P Weet iemand het nog??

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
maantje
Meeloper
Meeloper
maantje


Aantal berichten : 80

spelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spelletjes   spelletjes I_icon_minitimedi jan 03, 2012 2:02 am

Ken er genoeg van andere fora en zocht juist vanmiddag nog de spelletje corner hier
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

spelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spelletjes   spelletjes I_icon_minitimedi jan 03, 2012 10:21 am

Wat voor spelletjes? Dingen die je op het forum doet, zoals het letters wisselen? Of iets om in 't echt te doen met je Dom/sub?
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

spelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spelletjes   spelletjes I_icon_minitimedi jan 03, 2012 11:31 am

Nee in het echt!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

spelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spelletjes   spelletjes I_icon_minitimedi jan 03, 2012 12:23 pm

Ik weet me de Engelse les nog te herinneren. Klappen links in het Nederlands tellen, klappen rechts in het Engels. Klinkt als een uitdaging.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

spelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spelletjes   spelletjes I_icon_minitimedi jan 03, 2012 7:46 pm

Oooooooooooooooooow ja Engelse les dat was het. Ik zat met iets met Frans in mijn hoofd.

Dus Engelse les is: links in het Nederlands tellen, rechts in het Engels.

En was er ook nog Franse les of heb ik me dat gewoon volledig ingebeeld?

En er was toch ook iets met rekenen ofzo of dat niet?

Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

spelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spelletjes   spelletjes I_icon_minitimedi jan 03, 2012 8:40 pm

hahahaha wooow dat is verwarrend scratch Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

spelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spelletjes   spelletjes I_icon_minitimedi jan 03, 2012 9:48 pm

Franse les is hetzelfde als engelse les, maar dan met tellen in het frans. Nog leuker is als je voor links vooruit telt in het engels en voor rechts achteruit in het frans roflol
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

spelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spelletjes   spelletjes I_icon_minitimedi jan 03, 2012 9:54 pm

Met 'rekenen' had je dacht ik ook nog links de even getallen, rechts de oneven. Of verzin ik die nou ter plekke?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

spelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spelletjes   spelletjes I_icon_minitimedi jan 03, 2012 9:59 pm

Tellen volgens Fibonacci, ook wel aardig: bij elke klap het volgende getal uit deze reeks noemen: 1 1 2 3 5 8 13 21 34 55 ... Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

spelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spelletjes   spelletjes I_icon_minitimedi jan 03, 2012 10:07 pm

Maar zo kun je iedere functie wel in de kop van een subje meppen natuurlijk Wink. Laten we eenvoudig beginnen met cos(x), met intervallen van pi Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

spelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spelletjes   spelletjes I_icon_minitimedi jan 03, 2012 10:17 pm

Iets heel anders: twee subs samen een dictee geven, en dan elkaars werk laten nakijken. Elke fout die ze missen bij de ander, telt voor hen óók als fout. Dat stimuleert het strak nakijken Cool

Bij aardrijkskunde kun je per land een apart instrument invoeren, dat dan bij de hoofdstad moet worden genoemd of zo.

En wat ik nog wel eens gedaan heb is de dame een blinddoek omdoen en dan laten raden welk instrument ik gebruik. (Tip: goed opletten dat de ogen écht bedekt zijn - en blijven ook natuurlijk.) Ze krijgt uiteraard diverse kansen want het zou sneu zijn om al na de eerste tien te moeten melden dat ze het niet geraden heeft.

Naar smaak oefenrondes toevoegen of herkansingen voor de niet-geraden instrumenten.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

spelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spelletjes   spelletjes I_icon_minitimedi jan 03, 2012 10:43 pm

Whaha, cos (x) en fibonacci, hoe verzinnen jullie het??

Ik ken idd wel raad wat je slaat, en raad wie je slaat. En dan als je het verkeerd wordt geslagen worden met het instrument wat je echt het aller ergst vind Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

spelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spelletjes   spelletjes I_icon_minitimedi jan 03, 2012 10:43 pm

Raad wíe je slaat, dat lijkt me lastig Very Happy

Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

spelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spelletjes   spelletjes I_icon_minitimedi jan 03, 2012 11:10 pm

Je had ooit ook zo'n Blushes video, waarbij het subje steeds een regel van een gedicht erbij kreeg, en dan telkens het hele ding tot en met die regel op moest zeggen... waarbij er dan slaag volgde als het zo lang werd dat ze het niet allemaal meer in één keer kon onthouden. Was heel leuk! Dat zat zowel in Sally's first lesson als in Detention room, volgens mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

spelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spelletjes   spelletjes I_icon_minitimewo jan 04, 2012 12:59 pm

isis schreef:

Dus Engelse les is: links in het Nederlands tellen, rechts in het Engels.

Zeg, dames en Heren, zijn jullie nu echt allemaal vergeten dat het links Engels tellen was en rechts Nederlands?! Reden: "In Engeland rijden ze nu eenmaal links, daar kan ik ook niets aan doen". Een essentieel onderdeel van het spelletje dus. Rolling Eyes Cool Laughing

Ik heb eens tijdens een pak slaag met een ping pong batje moeten raden of ik met de rode of de zwarte kant geslagen werd. Ook leuk, hahaha. Evil or Very Mad (Hoewel je een ping pong batje verder nauwelijks voelt...)
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

spelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spelletjes   spelletjes I_icon_minitimewo jan 04, 2012 10:58 pm

Nick schreef:
Raad wíe je slaat, dat lijkt me lastig Very Happy


Ervaring. De hardste komt van de vrouw. Geloof me. Altijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

spelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spelletjes   spelletjes I_icon_minitimedo jan 05, 2012 12:07 am

Helemaal mee eens
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

spelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spelletjes   spelletjes I_icon_minitimedo jan 05, 2012 2:55 am

Wij deden vroeger bij logeerpartijen in de Daphnetijd wel aan instrumentje raden. We lagen dan met een stel meiden op de slaapzolder te luisteren terwijl beneden in de 'meisjeskamer' iemand ervan langs kreeg. We probeerden dan te raden waar het slachtoffer mee geslagen werd. We gingen dan af op het geluid van de slagen maar ook op de reacties van het slachtoffer. Erg leuk zolang je zelf niet aan de beurt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





spelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spelletjes   spelletjes I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
spelletjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Spelletjes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: