Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Interessant telefoongesprek

Ga naar beneden 
+2
wenneke
isis
6 plaatsers
AuteurBericht
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Interessant telefoongesprek Empty
BerichtOnderwerp: Interessant telefoongesprek   Interessant telefoongesprek I_icon_minitimevr jan 06, 2012 1:45 am

Nou...ik had weer een belevenis vandaag.

Ik was aan het werk, maar omdat het kerstvakantie is begin ik later. Dus toen ik smiddags op kantoor kwam had ik een terugbel bericht van iemand van een andere organisatie die mij sochtends geprobeerd had te bellen. Dus ik bel hem terug en het is blijkbaar nogal een jolige man want hij zegt gelijk: Je hebt gelogen, je zei dat je elke donderdag bereikbaar bent maar je was er niet. Dus ik leg uit dat het vakantie is etc etc. Dat vond hij blijkbaar geen excuus. En vervolgens zei hij dus:

Kom maar hierheen, ik heb een zweep voor je klaarliggen!.

............ Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Interessant telefoongesprek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessant telefoongesprek   Interessant telefoongesprek I_icon_minitimevr jan 06, 2012 1:56 am

affraid dussss.....

klinkt wel heel spannend Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Interessant telefoongesprek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessant telefoongesprek   Interessant telefoongesprek I_icon_minitimevr jan 06, 2012 11:47 am

hahahaha roflol
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Interessant telefoongesprek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessant telefoongesprek   Interessant telefoongesprek I_icon_minitimeza jan 07, 2012 2:21 pm

Shocked Very Happy En wat ik me dan afvraag.. Wat heb je daarop geantwoord??
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Interessant telefoongesprek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessant telefoongesprek   Interessant telefoongesprek I_icon_minitimeza jan 07, 2012 2:33 pm

Ja isis, wat heb je geantwoord? Het moet haast wel iemand zijn die 'into it'is. Anders kom je er toch niet op om het over een zweep te hebben. Voor je billen, of een pak slaag zijn dingen waar ook vanilla's regelmatig grapjes over maken. Maar een zweep......
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Interessant telefoongesprek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessant telefoongesprek   Interessant telefoongesprek I_icon_minitimeza jan 07, 2012 11:51 pm

Ik vond het ook heel apart...en wat ik heb geantwoord? ik was totaal flabbergasted...ik zei echt:

hahaha eum haha eum..ik kom wel om half een. tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Interessant telefoongesprek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessant telefoongesprek   Interessant telefoongesprek I_icon_minitimezo jan 08, 2012 12:38 am

Lol Very Happy Dat maakt me alleen maar nóg nieuwsgieriger, wat zei hij daar dan op?? Rolling Eyes

leentje, zwepen komen juist regelmatig aan bod bij vanilla's heb ik het idee. "De zweep erover" hoor ik echt véél van mijn collega's zeggen.. hoewel dat wel minder expliciet is dan wat deze man zei..

Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Interessant telefoongesprek Empty
BerichtOnderwerp: De zweep er over.   Interessant telefoongesprek I_icon_minitimezo jun 17, 2012 5:43 pm

TuttiFrutti schreef:

leentje, zwepen komen juist regelmatig aan bod bij vanilla's heb ik het idee. "De zweep erover" hoor ik echt véél van mijn collega's zeggen.. hoewel dat wel minder expliciet is dan wat deze man zei..


Maar hoe weet jij nu of dat dan ook echt vanilla's zijn? Exclamation
Veel van mijn (ex-)collega's zullen waarschijnlijk van mij ook wel hebben gedacht dat ik een vanilla ben.
Nou, ze moesten eens weten.

Ik kan mij voorstellen dat je juist tegenover collega's met dit soort zaken niet te koop loopt.

Overigens heb ik nog nooit "de zweep er over" durven te zeggen waar mijn collega's bij waren.
Wellicht was ik bang dat het er veel te enthousiast uit zou komen of dat ik vervolgens niet goed zou weten te reageren als men op het onderwerp door zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gesponsorde inhoud





Interessant telefoongesprek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessant telefoongesprek   Interessant telefoongesprek I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Interessant telefoongesprek
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Interessant filmpje?
» 5 talen van de liefde, geen spanking, wel interessant

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Quotes-
Ga naar: