Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Triggerend plaatje

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Triggerend plaatje Empty
BerichtOnderwerp: Triggerend plaatje   Triggerend plaatje I_icon_minitimewo jan 11, 2012 11:01 am

Zoooooo, ik vond de avatar van Stoutestudent zo mooi dat ik er wel een topic aan wilde wijden. En daarnaast wilde ik natuurlijk niet het voorsteltopic van een ander kapen dus bij deze. En wenneke en carlijn waren het met me eens, dus ik ga ervan uit dat zij ook nog wel iets te melden hebben hierover.

Triggerend plaatje 23236

Ik vind het echt een hele mooie foto en hij triggerd me ook wel ernstig. Waarom? OTK op een stoel is toch wel een soort oerpositie. Maar toch vind ik niet alle foto's van otk spankings zo mooi. Ik denk dat deze zo leuk is omdat hij deze mevrouw een stuk naar voren geschoven heeft, waardoor haar billen heel mooi uitkomen.
Ik heb altijd een soort haat liefde verhouding met otk gaan over een stoel, en het is ook alweer jaren geleden dat ik het voor het laatst heb meegemaakt. Het is wel echt een basishouding, die me ook wel echt instant subbie kan maken, alleen ik vind dat ik er toch een stuk comfortabeler en charmanter bij lig als de spanker in kwestie op een bank zit. En ik vind dat deze mevrouw er wel heel mooi bij ligt, maar ik zou zelf echt zo superbang zijn om te vallen, want zoals ik het zie heeft ze zo weinig mogelijkheid om zelf haar evenwicht te bewaren.
Ben benieuwd naar jullie view op de foto!

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Triggerend plaatje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triggerend plaatje   Triggerend plaatje I_icon_minitimewo jan 11, 2012 2:25 pm

De billen worden inderdaad mooi gepresenteerd. Smile
Maar als ik dit zie is een van de eerste dingen die me opvallen dat het niet de meest praktische positie is, de kans dat ze er af glijd lijkt me groter dan normaal en het is moeilijk haar benen te klemmen als dat nodig wordt. Wat gezien de positie van haar ene been niet lang meer zal duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Triggerend plaatje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triggerend plaatje   Triggerend plaatje I_icon_minitimewo jan 11, 2012 3:48 pm

ja deze foto triggert me idd enorm. in al mijn fantasien is otk op een stoel aanwezig Smile
en ik vind het ook super dat je en haar billen en haar gezichtsuitdrukking goed kan zien.

we hebben het alleen ook geprobeerd, maar idd het is best lastig als spankee om je evenwicht te bewaren en als de spanker je dan niet goed vasthoudt :s (en dat deed GJ dus niet Evil or Very Mad ) flikker je zo op de grond Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Triggerend plaatje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triggerend plaatje   Triggerend plaatje I_icon_minitimewo jan 11, 2012 4:19 pm

Nice! Veel actie in deze Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Triggerend plaatje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triggerend plaatje   Triggerend plaatje I_icon_minitimewo jan 11, 2012 4:53 pm

zoals ik eerder al beaamde, een hele mooie foto idd Wink
ik zou aan de ene kant net als isis ook wel bang zijn om te vallen, maar aan de andere kant ben je zo nog net iets meer overgeleverd en dat triggerd me dan ook wel weer

ik kan ook eigenlijk niet precies uitleggen waarom ik dit nou een mooiere foto vind dan andere OTK foto's
maar StouteStudent bedankt hiervoor in elk geval!

btw, jouw nieuwe avatar is ook echt mooi isis Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Triggerend plaatje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triggerend plaatje   Triggerend plaatje I_icon_minitimewo jan 11, 2012 6:01 pm

Grinn thnx carlijntje;).

En thnx wenneke nou ben ik nog veel banger om te vallen Razz .
Ik denk dat als de spanker je heel goed vasthoud om je heup dat het dan toch wel zou moeten lukken zonder te vallen..En wat carlijn zegt ben ik het ook mee eens, je bent wel automatisch gelijk overgeleverd aan de spanker en aan de straf. Maar ik weet niet of dat nou wel een voordeel is scratch .
Zeker gezien het feit dat ik toch altijd wel mijn best doe om nog een soort van stoerheid te behouden, iig zo lang mogelijk. Dat lijkt me best moeilijk als je er zo bij ligt.

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Triggerend plaatje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triggerend plaatje   Triggerend plaatje I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Triggerend plaatje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» fleur
» plaatje
» Plaatje
» Het nieuwe plaatje van leentje
» Leuk plaatje(offtopic)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Boeken, artikelen, etc. die de fantasie prikkelen...-
Ga naar: