Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Help constant meldingen!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Help constant meldingen! Empty
BerichtOnderwerp: Help constant meldingen!   Help constant meldingen! I_icon_minitimewo jan 11, 2012 11:02 am

Hallo mensen,

Sinds gistereavond ontvang ik constant meldingen op mijn email als iemand hier iets gepost heeft, en ik begreep van wenneke dat zij dit ook heeft. Voorzover ik weet heb ik dit nergens ingesteld, en ik vind het ook behoorlijk irritant want er blijven maar mailtjes komen:P. Hoe kan ik dit uitzetten??

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Help constant meldingen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help constant meldingen!   Help constant meldingen! I_icon_minitimewo jan 11, 2012 11:38 am

Door onderaan het topic waarover je de mails krijgt te klikken op dat je niet meer geabonneerd wilt zijn. En dat staat als het goed is ook ín die mails Wink Waarom je ineens geabonneerd bent weet ik dan weer niet, dat heb ik me ook zitten afvragen..
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Help constant meldingen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help constant meldingen!   Help constant meldingen! I_icon_minitimewo jan 11, 2012 11:39 am

Ah, zo te merken word je automatisch geabonneerd nu zodra je in een topic gereageerd hebt.. Dat was voorheen niet.. Maar je kunt het uitzetten in je profiel, tabje voorkeuren. Automatisch bericht van als iemand gereageerd heeft op "nee" zetten. Smile


Laatst aangepast door TuttiFrutti op wo jan 11, 2012 1:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Help constant meldingen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help constant meldingen!   Help constant meldingen! I_icon_minitimewo jan 11, 2012 12:44 pm

Het werkt niet, ik krijg nog steeds mailtjes en alles in mijn profiel staat volgens mij goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Help constant meldingen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help constant meldingen!   Help constant meldingen! I_icon_minitimewo jan 11, 2012 3:12 pm

je moet handmatig nog alle topics waarop je sinds gisteravond ineens geabonneerd bent afmelden, door op het linkje onderaan dat topic te klikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Help constant meldingen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help constant meldingen!   Help constant meldingen! I_icon_minitimewo jan 11, 2012 3:14 pm

Je bent de beste!
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Help constant meldingen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help constant meldingen!   Help constant meldingen! I_icon_minitimewo jan 11, 2012 3:21 pm

graag gedaan Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Help constant meldingen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help constant meldingen!   Help constant meldingen! I_icon_minitimewo jan 11, 2012 3:49 pm

juij een oplossing voor me volle mailbox cheers

dank je tutti Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Help constant meldingen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help constant meldingen!   Help constant meldingen! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Help constant meldingen!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Servicebalie :: Helpdesk-
Ga naar: