Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Registreren  Inloggen  

Deel | 

Spelletjes

Ga naar beneden 
AuteurBericht
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos

Aantal berichten : 3086

BerichtOnderwerp: Spelletjes   za feb 20, 2010 3:08 pm

Alex deed vanmorgen een spelletje... Ik werd er weliswaar eerder melig van dan subby, maar dat is ook wel eens leuk. Smile

Hij had een heel gemeen klein dun rietje en sloeg daarmee het ritme van een liedje op mijn billen (en niet zachtjes ook, gggrrrrrr!). Ik moest dan raden welk liedje het was. Als ik fout raadde, ging hetzelfde ritme nog eens, maar dan harder. En sommige liedjes hebben heel veel snelle loopjes... AUW! Laughing

Weet iemand nog meer leuke billenspelletjes? rabbit
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 280

BerichtOnderwerp: Re: Spelletjes   ma feb 22, 2010 2:08 pm

Insturmentje raden. Hij slaat met een instrument, jij mag niet kijken welke en dan moet je raden welke het was.

Hollandse veiling ( deden wij toen ik zijn instrumenten probeerde te veilen op het forum): Hij begint te tellen vanaf een bepaald aantal ( zonder te slaan nog) en jij moet stop zeggen voor hij het zegt. Als hij stop zegt, wordt het aantal verdubbeld. Als jij stop zegt, krijg je dat aantal. En dat voor alle instrumenten.

Met dobbelstenen of speelkaarten bepalen wat je krijgt. Maar nu zijn er dus die discipline dice voor.

Je hebt ook ergens Spankopoly.
funbun
Watje
Watje

Aantal berichten : 24

BerichtOnderwerp: Dobbel- of Pokerstenen   do maa 11, 2010 5:02 am

Daar zijn eindeloos veel variaties mee te maken. Je geeft het aantal ogen of de Poker symbooltjes een vaste betekenis en moet je daaraan houden.

Dan speel je een spelletje waarbij iets alleen "goed" of "fout" is. Ja of Nee. Winnen of verliezen.

De dobbelstenen bepalen. 1, 2, 3 ..of 6 klappen. Bijvoorbeeld het aantal ogen maal 2, maal 3 of maal 10...
Ook bepalen ze de situatie. bijv. 1 = over de knie op de broek of rok. 2 + over de knie op de onderbroek; 3 = over de knie op de blote billen. 4 = voorovergebogen op de broek; 5 = op de buik liggend op de onderZo is het ook leuk broek; 6 = met de benen omhoog op de blote billen...
De pokerstenen bepalen het strafinstrument. Als bijvoorbeeld: De negen - de hand; de tien de haarborstel; de boer - de karwats; de vrouw - Zoentjes; de Heer - een strap; de Aas - de cane.
Het is leuk een spel te spelen dat wat langer duurt, want dan bouwt de spanning zich op.

Degene die verliest gooit bijv een 6 (afspraak was Maal 5 = 30). De tweede worp laat een 3 zien. Over de knie op de blote billen. En de pokerstenen een negen. dat betekent dat de vlakke hand op de billen gaat slaan. In dit geval krijgt de verliezer 30 klappen met de hand op haar blote billen, over de knie.

Lijkt enorm afgezaagd, maar is veel opwindender dan je denkt, omdat je je fantasie geweldig kunt laten gaan bij het bepalen van de betekenis van de symbooltjes.

Zo is het ook leuk een spelletje te doen wat de houding bepaalt. (over de knie, voorover, liggend, etc). Dan een tweede spelletje dat het straf-instrument bepaalt. (hand, berkenroede, lat, zweep, etc.) . Vooral als je dit met meer speelt wordt het heel spannend want je weet al wat er komen gaat, maar niet wie er op haar billen gaat krijgen. De verliezer neemt de verordonneerde houding aan en gooit met een dobbelsteen. Pas dan weet ze hoeveel klappen ze gaat krijgen...

Nog spannender als er Jokers (positief of negatief) ingezet kunnen worden en er meerdere spankers en spankees zijn... Je kunt er eindeloos mee varieren en ook aanpassen aan de toleranties van de spelers.

Maar ik ben bang dat de meesten hier al dobbelstenen hebben gebruikt... :-)
yun
Meeloper
Meeloper

Aantal berichten : 63

BerichtOnderwerp: Re: Spelletjes   vr maa 12, 2010 12:46 am

Volgens mij moet ik mijn dom niet in de buurt van de jouwe laten komen dawn hoewel ik best van zn muziek hou. EN we beiden graag een spelletje tegen elkaar spelen (en dan hopen dat ie een vergissing maakt in zn inzet Smile) lijkt t me geen idee als hij ook nog muziek daarbij gaat gebruiken, want daar is hij veeeel beter in dan ik....grrrr...

Maar spelletjes zijn natuurlijk altijd leuk, je kan bij bijna elk spel wel elkaar uitdagen eigenlijk.
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster

Aantal berichten : 854

BerichtOnderwerp: Re: Spelletjes   vr jan 07, 2011 3:02 am

Het enige spelletje wat wij ooit gespeeld hebben was met twee spankers.. Ze stonden beide achter me en sloegen me willekeurig en ik moest raden wie er sloeg. Als ik het fout had kreeg ik een extra harde klap met de paddle..
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Spelletjes   

Spelletjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Slagtechniek-
Ga naar: