Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Mijn eerste keer met de cane

Ga naar beneden 
+3
Ruben
isis
wenneke
7 plaatsers
AuteurBericht
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Mijn eerste keer met de cane Empty
BerichtOnderwerp: Mijn eerste keer met de cane   Mijn eerste keer met de cane I_icon_minitimedi jan 17, 2012 7:27 pm

Zondag was het zover. we gingen de bestelde canes ophalen bij Ztyx.
smiddags hadden we al afgesproken om wat te gaan drinken bij isis en Markus. daar waren we zo rond half 4 en het was echt weer super gezellig. hebben nog een heerlijk kippetje gegeten en toen gingen we naar Ztyx en maantje
Ik vond het best wel griezelig, vooral ook omdat GJ er heeeeel veeeel zin in scheen te hebben. (en ik vind het altijd een beetje eng om nieuwe mensen te ontmoeten) maar het viel allemaal best mee. Ztyx is helemaal niet eng, hooguit een beetje saai (speciaal voor jou Ztyx Wink ) en maantje was ook hartstike lief Smile
Na wat gedronken te hebben en wat gezellig geklets ging Ztyx het een en andere uitleggen over canes. hoe je hem niet moet hanteren want dan breekt ie. en maantje gaf ook nog een geweldig voorbeeld hoe je hem dan wel breekt Razz (wel zonde van die cane)
Ik vond het allemaal maar een beetje eng dus maantje vroeg of ze op mijn hand mocht laten voelen hoe hij voelt, na een beetje overreding maar gedaan en het viel wel mee.
We hadden ook een eigen demomodel die zich vrijwillig beschikbaar had gesteld. (dat vond ik echt stoer isis)
Dus de demo werd nu praktisch. Alle maten heeft Ztyx gedemonstreerd en toen vroegen ze of ik ook wilde. Surprised
Bang als ik was zei ik maar gewoon niks (althans niks zinnigs) dus isis stelde voor om dan samen te over de tafel te gaan. En ik mocht al me kleren gewoon aanhouden. Zo gezegd zo gedaan. Best gezellig zo samen Smile
Ze pakte mijn hand vast om me te steunen (dat had ik wel nodig)
Eerst ging maantje voordoen aan GJ hoe hij het moest doen. (Ik ben dus ook officieel voor het eerst door een vrouw geslagen Razz )
Ze deed het voornamelijk voor op mijn kuiten, wat trouwens ook best wel pijnlijk is. maar als ze op mijn spijkerrok zou slaan zou ik er niks van voelen. (en dat was ook zo) Toen was GJ aan de beurt en hij wilde tuurlijk wel op mijn billen slaan. voor deze gelegenheid had maantje het idee dat hij beter met een 10mm cane kon slaan en dat vond GJ uiteraard best Sad
Ik moet zeggen dat ie heel goed opgelet had, want hij deed het goed. Natuurlijk kon ik niet stil staan :s was echt onmogelijk (ik heb respect voor isis, want volgens mij is die niet van haar plek afgeweest) en eigenlijk heb ik ook geen idee over hoe lang en hoeveel hij geslagen heeft. (zal niet zo heel lang geweest zijn)
Ik moet zeggen dat ik niet bang meer ben voor canes Smile ik vind ze best wel leuk eigenlijk. na de demo hebben we nog eventjes gezellig gedronken en gekletst. het was pas 1 uur toen we richting huis gingen. wat best laat was aangezien GJ en ik allebei moesten werken maandagochtend vroeg Smile maar het was het waard Wink

Toen we thuis kwamen moesten we natuurlijk gelijk even kijken naar GJ's kunstwerk. Ik ben echt bont en blauw. op het moment dat ik dit typ is het gewoon vooral paars. ziet er heel indrukwekkend uit Razz

Ik heb geprobeerd een plaatje te vinden met hoe het er ongeveer uitziet, maar op de een of andere manier kan ik die niet zo snel vinden Razz


Laatst aangepast door wenneke op wo jan 18, 2012 12:17 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Mijn eerste keer met de cane Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer met de cane   Mijn eerste keer met de cane I_icon_minitimedi jan 17, 2012 10:05 pm

Very Happy Je moet me niet zo ophemelen gek mens Rolling Eyes .

Ik vond jou echt super stoer dat je dat durfde. En ik vond GJ en Markus ook super stoer dat ze durfden te slaan met publiek erbij. Jullie zijn alle drie super dapper!!! cheers .

En toen ik net begon kon ik ook niet stilstaan, dat leer je vanzelf Laughing
En natuurlijk superfijn dat je niet meer bang bent nu.

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Mijn eerste keer met de cane Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer met de cane   Mijn eerste keer met de cane I_icon_minitimedi jan 17, 2012 10:13 pm

Dat klinkt als een heel goede ervaring wenneke. Smile
En ja behoorlijk dapper van je dat je over de tafel durft met zoveel mensen erbij.

Dat is weer een extratje in het arsenaal van GJ, heb je even tijd om eraan te wennen voordat de volgende dingen binnenkomen. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Mijn eerste keer met de cane Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer met de cane   Mijn eerste keer met de cane I_icon_minitimedi jan 17, 2012 10:47 pm

ik vind het ook echt heel dapper van jullie allemaal! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
maantje
Meeloper
Meeloper
maantje


Aantal berichten : 80

Mijn eerste keer met de cane Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer met de cane   Mijn eerste keer met de cane I_icon_minitimewo jan 18, 2012 12:30 am

Ja hardstikke dapper dat je het durfde wenneke zeker omdat je er bang van was.

*enneh ik was ook super zenuwachtig hoor, ben nooit zo goed in onderdanig zijn als andere erbij zijn* Embarassed
Maar leuk om te lezen dat jullie het gezellig vonden. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
pyrenex
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 33

Mijn eerste keer met de cane Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer met de cane   Mijn eerste keer met de cane I_icon_minitimewo jan 18, 2012 12:49 am

Je eerste keer met de cane en dan gelijk met zo'n publiek erbij? Wauw, wat stoer van je! Very Happy

Op je kuiten lijkt me trouwens verschríkkelijk pijnlijk.. Shocked Op je billen zit toch meer vlees. Althans, op de mijne dan. clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Mijn eerste keer met de cane Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer met de cane   Mijn eerste keer met de cane I_icon_minitimewo jan 18, 2012 1:05 am

Zeker gezellig ja, goede uitleg en iedereen was erg stoer Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
maantje
Meeloper
Meeloper
maantje


Aantal berichten : 80

Mijn eerste keer met de cane Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer met de cane   Mijn eerste keer met de cane I_icon_minitimewo jan 18, 2012 1:11 am

Ik sla best lief hoor zeker voor de eerste keer als iemand het eng is.
En met een spijkerrok aan voelt ze helemaal niks en met een legging vallen de kuiten nog wel mee.
Tenminste daar had ze geen blauwe plekken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mijn eerste keer met de cane Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer met de cane   Mijn eerste keer met de cane I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn eerste keer met de cane
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn eerste keer
» Mijn eerste keer
» mijn eerste keer
» Mijn eerste keer, groen als gras!
» de ogen geopend: mijn eerste keer, 24 september 2019

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Je eerste keer-
Ga naar: