Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 welk woord voor spanking

Ga naar beneden 
+18
Switch
lovinglydisciplined
Ereinion
tijmen
W
dalili
Shita
Lesly
Björn
Tim
leentje
minime
Strafhand
Gert Top
Marc82nl
isis
wenneke
menno
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

welk woord voor spanking - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: welk woord voor spanking   welk woord voor spanking - Pagina 3 I_icon_minitimeza mei 16, 2015 3:10 pm

Uomi schreef:
Ik heb even gegoogled wat een cocosmat is, maar hm, dat lijkt me inderdaad niet echt een pretje (want ik neem aan dat m'n broek niet aan zou mogen Wink)

Wat is bedremmeld een heerlijk woord trouwens (: En wat zou je doen als je dat knikje niet krijgt (dat zij het er dus niet mee eens is)?

Het eerste: je veronderstelling dat je met je blote billen op die mat moet zitten [zijn ze echt zo uit de mode?], is juist.
De tweede vraag die je stelt: lijkt me een aardige vraag voor een nieuw onderwerp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




welk woord voor spanking - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: welk woord voor spanking   welk woord voor spanking - Pagina 3 I_icon_minitimeza mei 16, 2015 7:26 pm

Vroeger hadden m'n ouders er thuis nog wel zo een, maar zelfs zij hebben die nu niet meer, dus ja, ik zou zeggen dat ze niet meer in de mode zijn nee :p

En eh, meteen een nieuw onderwerp als ik ook nog maar net nieuw ben is toch een beetje spannend Embarassed misschien hebben jullie er al lang een keer over gepraat en hebben jullie daar nu geen zin meer in
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

welk woord voor spanking - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: welk woord voor spanking   welk woord voor spanking - Pagina 3 I_icon_minitimeza mei 16, 2015 9:00 pm

Uomi schreef:

En eh, meteen een nieuw onderwerp als ik ook nog maar net nieuw ben is toch een beetje spannend Embarassed misschien hebben jullie er al lang een keer over gepraat en hebben jullie daar nu geen zin meer in

Jawel hoor, nieuwe onderwerpen zijn altijd leuk! En oude onderwerpen die vanonder het stof worden gehaald trouwens ook ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

welk woord voor spanking - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: welk woord voor spanking   welk woord voor spanking - Pagina 3 I_icon_minitimezo mei 17, 2015 11:34 am

minime schreef:
Uomi schreef:

En eh, meteen een nieuw onderwerp als ik ook nog maar net nieuw ben is toch een beetje spannend Embarassed misschien hebben jullie er al lang een keer over gepraat en hebben jullie daar nu geen zin meer in

Jawel hoor, nieuwe onderwerpen zijn altijd leuk! En oude onderwerpen die vanonder het stof worden gehaald trouwens ook ;-)

Bovendien ben ik vaak vergeten welk onderwerp is behandeld en welk niet. Ik zoek wel eens op trefwoord in mijn digitale archief, maar kan dan de treffers niet vinden. Dus wat mij betreft: brandt los, tenzij het vandaag te mooi weer is om achter het scherm te zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





welk woord voor spanking - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: welk woord voor spanking   welk woord voor spanking - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
welk woord voor spanking
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?
» Wat voor spanking doet het voor jou?
» Spanking voor dames!
» Als je nog niet precies weet wat je met spanking kan en wil
» Wat voor spanking relatie zoek je?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: