Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Valentijnsdag

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gert Top
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Gert Top


Aantal berichten : 263

Valentijnsdag Empty
BerichtOnderwerp: Valentijnsdag   Valentijnsdag I_icon_minitimedi feb 14, 2012 11:49 pm

Op Valentijnsdag horen de dames van dit forum een feestelijke spanking te krijgen, met liefde gegeven. au

Valentijnsdag Valentijn


Laatst aangepast door Gert Top op di feb 14, 2012 11:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Valentijnsdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag   Valentijnsdag I_icon_minitimewo feb 15, 2012 12:52 am

Klopt. Tot mijn vreugde heb ik er (onverwacht) één mogen ontvangen. Weliswaar niet met het handje van de afbeelding, maar (en dat is eigenlijk wel zo feestelijk) met een echte hand.
Ik zat, geblesseerd met een verzwikte enkel, thuis. In joggingbroek op de bank met een kop koffie naar Animal planet te kijken. Toen de bel ging dacht ik dat het de postbode was met een pakje voor de buren. Ik keek dan ook verbaast dat toen ik open deed niet de postbode voor de deur stond maar V........Een echte Valentine surprise.
cupido roos
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Valentijnsdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag   Valentijnsdag I_icon_minitimewo feb 15, 2012 11:14 am

Weeee, dat zijn de leukste momenten!! Leuk voor je leentje, ik hoop dat je ervan genoten hebt.

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Valentijnsdag Empty
BerichtOnderwerp: S.I.R. Heart Attack Paddle   Valentijnsdag I_icon_minitimedo aug 09, 2012 7:56 pm

Gert Top schreef:
Op Valentijnsdag horen de dames van dit forum een feestelijke spanking te krijgen, met liefde gegeven. au

Ja, en dan natuurlijk ook met een feestelijk Valentijnsgeschenk:
Valentijnsdag HeartAttackPaddle1_thmbnl

Bij Valentijnsdag hoort nu eenmaal iets met een hartje.

Ik ben er nu in augustus natuurlijk belachelijk vroeg bij, maar als ik dit pas op Valentijnsdag post, is het voor geïnteresseerden natuurlijk veel te laat om nog te bestellen.

De S.I.R. Heart Attack Paddle heeft hele goede recencies.


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gesponsorde inhoud





Valentijnsdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag   Valentijnsdag I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Valentijnsdag
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Spanking gereedschapswinkel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets... :: Kletskamer-
Ga naar: