Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Recensie: A dangerous Method (2011)

Ga naar beneden 
+2
Björn
Marc82nl
6 plaatsers
AuteurBericht
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Recensie: A dangerous Method (2011) Empty
BerichtOnderwerp: Recensie: A dangerous Method (2011)   Recensie: A dangerous Method (2011) I_icon_minitimema feb 27, 2012 12:22 am

A Dangerous Method (2011)

Recensie: A dangerous Method (2011) Article-2040739-0E0D382D00000578-482_468x345
Met Keira Knightley, Michael Fassbender, Viggo Mortensen

Als spanko-site kan een goeie review van deze film natuurlijk niet achter blijven op klaproos Wink.

Dit historisch drama gaat over de relatie van psycholoog Carl Jung (Michael Fassbender) en zijn patiënte (Keira Knightley). Langzaam maar zeker blijkt dat deze jongedame behoefte heeft aan een goed pak slaag, wat als een soort paradepaardje in de trailers wordt getoond. Later komt Sigmund Freud (Viggo Mortensen) ook nog als adviseur op de proppen.

Helaas blijkt al snel dat het trailer-materiaal ook meteen ook alles is wat er in de film vertoond wordt qua spanking. Een mager resultaat dus voor de spanko Wink. De film zelf kan ook niet echt de aandacht erbij houden, valt terug op mooie shots en wordt al snel saai. Ook heeft de film als historisch drama nogal wat vrijheden genomen met de werkelijkheid.

Al met al, niet echt een aanrader dus, voor spanko, noch voor vanilla Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Recensie: A dangerous Method (2011) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Recensie: A dangerous Method (2011)   Recensie: A dangerous Method (2011) I_icon_minitimema feb 27, 2012 1:21 am

Jammer, was van plan em eens te gaan kijken. Toch moet je toegeven dat het tof is dat er in een vanilla produkt toch wel wat spanking voorkomt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Recensie: A dangerous Method (2011) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Recensie: A dangerous Method (2011)   Recensie: A dangerous Method (2011) I_icon_minitimedi feb 28, 2012 2:38 pm

Inderdaad jammer , had hoge verwachtingen voor het spanko gehalte Sad.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Recensie: A dangerous Method (2011) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Recensie: A dangerous Method (2011)   Recensie: A dangerous Method (2011) I_icon_minitimedi feb 28, 2012 6:50 pm

Ik ga er toch maar heen, psychologie is naast spanking ook mijn ding. Ik wist niet dat hij al draaide in Nederland.
Terug naar boven Ga naar beneden
rubywoo
Watje
Watje
rubywoo


Aantal berichten : 12

Recensie: A dangerous Method (2011) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Recensie: A dangerous Method (2011)   Recensie: A dangerous Method (2011) I_icon_minitimedi feb 28, 2012 10:03 pm

ik heb ontzettend uitgekeken naar deze film, maar wat een teleurstelling! Vooral Keira Knightly die acteerde als een getergde asielhond werkte erg op mijn zenuwen. Zelfs een besnorde Michael Fassbender met bretels Embarassed kon deze film niet redden.
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Recensie: A dangerous Method (2011) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Recensie: A dangerous Method (2011)   Recensie: A dangerous Method (2011) I_icon_minitimewo maa 21, 2012 11:06 pm

rubywoo schreef:
Zelfs een besnorde Michael Fassbender met bretels Embarassed kon deze film niet redden.
nouuuu, hij had het bijna voor elkaar Cool


ik vond de rest van de film inderdaad niet zo heel erg boeiend, maar er kwamen toch 2 spankingscenes in voor. Als er in mainstreamfilms al een spankingscene zit, is het er meestal maar 1, dus dat vond ik dan wel weer tof

dusss met Michael Fassbender met bretels + 2 spankinscenes is het toch wel de moeite waard om te kijken vind ik Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Recensie: A dangerous Method (2011) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Recensie: A dangerous Method (2011)   Recensie: A dangerous Method (2011) I_icon_minitimedi jun 05, 2012 10:45 pm

Eindelijk heb ik in gezelschap van een paar vrienden ook naar deze film (die ik al een tijd geleden heb gedownload) gekeken. En in tegenstelling tot wat ik hier lees vond ik het zeker de moeite waard.
Als het je alleen om spanking scenes of een snel verhaal te doen is word je inderdaad teleurgesteld. Maar als je geïnteresseerd bent in psycho analyse en de morele strijd uit die begintijd of je wel of geen seks met een patiënte mag hebben en niet te vergeten de opbloeiende vriendschap en het daarna uit elkaar groeien van Freud en Jung dan is het zeker de moeite waard.
Wat het voor mij ook erg leuk maakte waren de scenes die gefilmd waren in de werkkamer van Freud. Dit is opgenomen in het Freudhuis in Londen (waar Freud zijn laatste levensjaren heeft doorgebracht) waar zijn studeerkamer met sofa nog intact gelaten is. Toevallig zijn V en ik daar pas geleden geweest, daar in die studeerkamer had ik toen echt het gevoel dat Freud elk moment zou kunnen binnenwandelen. Ik vond het heel jammer dat er een lintje gespannen was want ik wilde zoooooo graag even op die sofa gaan liggen.
Kortom de mengeling van geschiedenis van de psycho analyse, het grote aandeel van seks in die therapie (inclusief de uitgeleefde spanking scenes) en polyamoreuze ideeën maakte het voor mij een erg interessante film. En dan ook nog de droevige kennis in je achterhoofd dat Sabrina Spielrein (die zelf de eerste vrouwelijke analytica werd) in WO II is omgekomen omdat ze Joods was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Recensie: A dangerous Method (2011) Empty
BerichtOnderwerp: Keira Knightley: Spanking is no big deal   Recensie: A dangerous Method (2011) I_icon_minitimezo jul 22, 2012 5:16 pm

Ik ben zeker van plan om de film eens te gaan zien.

Overigens wel aardig om van Keira Knightley te horen hoe zij zich op haar billenkoek heeft voorbereid.

Keira Knightley schreef:

I had two shots of wodka before doing the spankingscenes and one glas of champagne afterwards and it worked very well, yeah!

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Recensie: A dangerous Method (2011) Empty
BerichtOnderwerp: Keira Knightley talks spanking in A Dangerous Method   Recensie: A dangerous Method (2011) I_icon_minitimedi jul 24, 2012 10:47 am

En bij deze de volledige tekst van het interview.

Keira Knightley spanked schreef:

How do you prepare to film a scene where you're going to be spanked by Michael Fassbender? If you're Keira Knightley in A Dangerous Method there's only one answer: vodka.
“I did a couple of shots of vodka - definitely - beforehand, and then a couple of glasses of champagne as a celebration of never having to do that again!" she told the Hollywood Reporter.
Of course, Fassbender – who plays Carl Jung in the story of his relationship with Sigmund Freud (Viggo Mortensen) – wasn't really hitting her, but that didn't stop Knightley issuing a warning.
“I did actually say to Michael before one of the scenes, 'I've got a security guard outside. You touch me and he's gonna break your legs!' And he was like, 'Keira, you're tied to a bed. You're not really in a position to say that.' I said, 'I guess you're right.'” she remembered.
The 26-year-old also revealed that she originally turned down David Cronenberg's film because of those scenes, but the director talked her into it.
"When I first read the script, I thought, 'The script's fascinating, and it's David, and I really want to work with David, but I read those two scenes and just went, 'I don't think that I can do that,' particularly because it's the age of the internet; it's gonna be everywhere; I don't want that out there.
“I phoned him up to really turn it down. I said to him, 'Look, I love you, I love the script, I love the character, but I really don't know that I can play those scenes'... He said, 'Look, if I'm gonna do them, then they're gonna be clinical; they're not gonna be sexy, they're not gonna be voyeuristic in that way,'” she said.

En hieronder nog een foto van de "spanking in progress". Zie haar gezicht in extase.

Recensie: A dangerous Method (2011) Screen%20shot%202011-06-22%20at%2014.47.44

En hier nog een foto met opnieuw haar gezicht in extase terwijl zij op haar billen krijgt.
Ditmaal gebogen over de leuning van een bank.
Een bank is een uitstekend spankingmeubelstuk! Very Happy

Recensie: A dangerous Method (2011) Keira_532_1445718a
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gesponsorde inhoud





Recensie: A dangerous Method (2011) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Recensie: A dangerous Method (2011)   Recensie: A dangerous Method (2011) I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Recensie: A dangerous Method (2011)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Je favoriete 'mainstream' film of tv serie fragment-
Ga naar: