Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 medelijden?

Ga naar beneden 
+3
Björn
isis
minime
7 plaatsers
AuteurBericht
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

medelijden? Empty
BerichtOnderwerp: medelijden?   medelijden? I_icon_minitimedi apr 24, 2012 10:42 am

Dit is een vraag vooral naar de D's toe, maar anderen mogen natuurlijk ook antwoorden ;-)

Ik kan me voorstellen dat het niet altijd even gemakkelijk is om je subje, waar je veel om geeft en misschien wel van houdt als het geen externe D/s is, over je knie ziet spartelen en huilen en smeken om op te houden, terwijl je weet dat het goed voor haar is en dat je dus beter doorgaat. Mijn vriend (die ook mijn D is) omschrijft het als "een knop die omgaat", maar hij vindt het soms "verdomd moeilijk". Hoe gaan jullie daarmee om?
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

medelijden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: medelijden?   medelijden? I_icon_minitimedi apr 24, 2012 2:04 pm

Echt een heel goeie vraag!! Ik kan niet wachten op de antwoorden!!

xxx

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




medelijden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: medelijden?   medelijden? I_icon_minitimedi apr 24, 2012 4:54 pm

Simpel, lastig en vervelend antwoord. Maar nope geen problemen mee gehad , zowel niet in een relatie als het externe gebeuren.Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

medelijden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: medelijden?   medelijden? I_icon_minitimedi apr 24, 2012 5:34 pm

Ik wou ongeveer hetzelfde plaatsen als BS. Je wist dat het kon gebeuren, je weet dat het (in ieder geval deels) aan je eigen gedrag ligt, en bovenal, het is wat je wilt. Medelijden? Nee.
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

medelijden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: medelijden?   medelijden? I_icon_minitimedi apr 24, 2012 5:54 pm

Hmm, ok, zelfs niet de eerste keren dat je het meemaakte?

Mijn vriend is beginnend D, en hij heeft het er best moeilijk mee. Gisteren was ik echt tranen met tuiten aan het huilen. En hij wist dat het niet echt door de pijn was, in het begin wel natuurlijk, maar bijna meteen daarna niet meer, er zat gewoon zo enorm veel spanning in mij die tot dan geen uitweg had gevonden. Mijn vriend wist dat allemaal, hij wist ook dat ik hem heel dankbaar was en ben dat hij mij die mogelijkheid gaf om de tranen, die al zo lang zo hoog zitten maar nooit helemaal wilden komen, er eindelijk uit te laten, maar toch had hij het er best moeilijk mee om me zo te zien.

Hij weet dat het goed is voor me, en hij is bereid dit voor me te doen, maar ik vind het niet leuk dat hij er zich niet helemaal goed bij voelt. Dus vroeg ik me af hoe anderen daarmee om gaan: is het iets waar je aan went, is het iets wat je leert relativeren, is het iets wat uiteindelijk helemaal overgaat, is het iets wat altijd zal blijven? Of is dit iets wat een "echte" (lees: niet door de partner "bekeerde") D niet ervaart?

Ik weet niet of ik het allemaal helemaal goed formuleer, ik weet ook niet of medelijden echt het goede woord was om te omschrijven wat ik bedoel, maar ik vind momenteel geen beter...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




medelijden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: medelijden?   medelijden? I_icon_minitimedi apr 24, 2012 6:07 pm

Er is een klein verschil tussen je vriend en Bjorn + mijn persoon.
En je hebt zelf het antwoord al gegeven zo te lezen;). Hij is inderdaad een "bekeerde" D zoals je dat zelf ook zo mooi had verwoord.
Ik snap ongeveer wel wat je bedoelt , maar ik denk dat je je vergist met kwesten en niet zozeer pijn doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

medelijden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: medelijden?   medelijden? I_icon_minitimedi apr 24, 2012 6:11 pm

Hoe bedoel je? Kwetsen is volgens mij emotioneel, pijn doen lichamelijk, of is dat in Nederland anders?
Mijn vriend wéét dat hij me niet kwetst, dat hij me emotioneel wel helpt, maar dat hij me wel lichamelijk pijn doet en dat ik daar toch van af zie, zelfs al wil ik dat en vraag ik er hem om. Dat vindt hij heel moeilijk, deels ook omdat hij het niet snapt (net als ik overigens, met dat verschil dat ik het ervaar en dus eigenlijk niet hoef te begrijpen): waarom wil ik die lichamelijke pijn, waarom doet me dat emotioneel zo goed? Waarom moet ik lichamelijk afzien en lijden (niet noodzakelijk enkel spanking, sport bijvoorbeeld helpt ook, maar dan ook enkel als ik echt afzie en tot mijn grens of erover ga) om me emotioneel wat beter te gaan voelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




medelijden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: medelijden?   medelijden? I_icon_minitimedi apr 24, 2012 6:31 pm

Aha ok, dan heb ik je verkeerd begrepen.
Het is voor mij niet moeilijk omdat ik weet dat we beiden hetzelfde doel hebben.
Hoe dan ook , wat ze ook doet en zegt , we weten allebei hoe de vork in de steel steekt. En volgens deze logica hou ik het ook makkelijk vol. Daarbij komt voor mij het feit toch ook beetje bij dat ik toch wel beetje sadisme en dominantie in me heb en voila winningcombination Wink.
Over het emotioneel lijden kan ik alleen maar zeggen , ik hou er zelf ook van om diep te gaan. Ik voel me altijd heel sterk als ik dus diep ben gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

medelijden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: medelijden?   medelijden? I_icon_minitimedi apr 24, 2012 10:47 pm

Ik moet me hier bij Black aansluiten. We (zijzelf en ik) vinden allebei dat de slaag 'nodig' is. Ik weet ook dat als ik half werk lever, dat niemand daarmee geholpen is. Beetje 'zachte heelmeesters'-idee I guess Wink Dus ik denk niet gauw van wat zielig dat ze voor d'r billen krijgt, maar eerder dat ik haar echt een goede les moet leren waar zij uiteindelijk ook echt iets aan heeft.

Dus, medelijden? Niet echt, want ze weet dat ze haar grenzen heeft overschreden. En uiteindelijk vertrouwt zij erop dat je als D een gepaste straf geeft. En daarna moet ze natuurlijk wel goed worden opgevangen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

medelijden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: medelijden?   medelijden? I_icon_minitimedi apr 24, 2012 11:18 pm

Ik heb altijd wel medelijden. Maar het duurt meestal even voor ik er wat mee doe. Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

medelijden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: medelijden?   medelijden? I_icon_minitimewo apr 25, 2012 10:55 am

W schreef:
Ik heb altijd wel medelijden. Maar het duurt meestal even voor ik er wat mee doe. Evil or Very Mad

Maar je hebt dus wel medelijden? Hoe ga je daar dan mee om tot je er iets mee doet? Hoe krijg je jezelf dan zover om toch verder te gaan, en hoe voel je je daar dan na afloop over?
Terug naar boven Ga naar beneden
David87
Watje
Watje



Aantal berichten : 14

medelijden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: medelijden?   medelijden? I_icon_minitimewo apr 25, 2012 11:35 am

Leuke vraag, Ik ben een echte sadist dus als mijn subje gaat huilen krijsen en smeken om te stoppen vind ik dat me een kick geven.
Ik heb zelden medelijden maar niet dat ik dat nooit heb.

Als ik echt een straf moet geven omdat het nodig is dan heb ik het daar wel meoilijk mee want ik houd helemaal neit van straffen.
Ik beloon veel liever positieve dingen en zet die in de verf ipv de negatieve dingen in de kijker te zetten.

Zo heb ik ooit iemand een echte straf gegeven en daar heb ik toen een verslag over geschreven.
Dat kan je hier (klik op hier) bekijken.

Groetjes David
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

medelijden? Empty
BerichtOnderwerp: This will hurt me more than it hurts you   medelijden? I_icon_minitimedo nov 08, 2012 11:38 pm

minime schreef:
Hoe gaan jullie daarmee om?

Door uit te leggen dat dit soms de enige oplossing is.
medelijden? Spanking-2

Door het vervolgens bijvoorbeeld een beetje te 'verpakken' met woorden als 'this will hurt me more than it hurts you' of woorden van gelijke strekking.

medelijden? Hurt1

In de navolgende afbeelding moet 'him' natuurlijk 'her' zijn.
medelijden? And-than-i-said-to-him-this-will-hurt-me-more-than-it-hurts-you
Door uit te leggen dat het voor haar eigen bestwil is.

medelijden? 128664842233062795

En na afloop natuurlijk benadrukken dat alles weer vergeven is.
Dan is het weer tijd voor
'vanilla & soften'. medelijden? 156401_443328392391492_1417201968_n

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gesponsorde inhoud





medelijden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: medelijden?   medelijden? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
medelijden?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» medelijden ivm straf

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: