Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Ik stel me even voor!

Ga naar beneden 
+10
eve1991
isis
Gert Top
Dutch Spank Daddy
Björn
Ruben
Marc82nl
Gille-
minime
SavannahMay
14 plaatsers
AuteurBericht
SavannahMay
Watje
Watje
SavannahMay


Aantal berichten : 2

Ik stel me even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Ik stel me even voor!   Ik stel me even voor! I_icon_minitimedi jun 05, 2012 7:21 pm

Hallo allemaal! Na lang twijfelen heb ik toch besloten een account aan te maken, en met jullie mee te kletsen.
Ik zal me eerst even voorstellen; mijn naam is Savannah, en ik ben 18 jaar. Nu ben ik bezig met de afronding van 5VWO (jaartje overgedaan). Ik ben erg druk en heb vrijwel altijd mensen om mij heen. Op dit moment heb ik een lekker druk en gezellig leven waar ik volop van geniet, misschien zelfs een beetje te veel Wink

Vanaf kinds af aan voelde ik kriebels in mijn buik als er op tv iemand over de knie werd gelegd. Ik begreep hier niks van want ik leerde intussen dat iets nooit opgelost kon worden met geweld. Thank God voor internet, ik ben inmiddels een heel stuk wijzer Wink Zelf weet ik nog niet zo goed wat ik met mijn gevoelens moet, en in hoeverre ik er iets mee wil doen, maar het lijkt me echt heel erg leuk om (msn)contact te hebben met mensen en zo een beetje verder deze wereld in te rollen.

Jullie zullen me vast nog wel voorbij zien komen hierzo!

Liefs, Savannah
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Ik stel me even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stel me even voor!   Ik stel me even voor! I_icon_minitimedi jun 05, 2012 7:38 pm

Welkom hier! Stel gerust alle vragen die je hebt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gille-
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

Ik stel me even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stel me even voor!   Ik stel me even voor! I_icon_minitimedi jun 05, 2012 8:50 pm

Welkom SavannahMay (mooie nick overigens) :-)

Zoals je ziet staat minime reeds behulpzaam klaar zodus...get started ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Ik stel me even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stel me even voor!   Ik stel me even voor! I_icon_minitimedi jun 05, 2012 10:59 pm

Welkom hier Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Ik stel me even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stel me even voor!   Ik stel me even voor! I_icon_minitimedi jun 05, 2012 11:55 pm

Welkom Smile

Ik kan je aanraden veel te lezen op het forum en om ook eens op de chat te komen. Al veel mensen hebben zichzelf hier gevonden en dat zal jou ook wel lukken. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Ik stel me even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stel me even voor!   Ik stel me even voor! I_icon_minitimewo jun 06, 2012 1:10 am

Welkom op het gaafste forum van Nederland! Ik hoop dat je een vaste klant gaat worden Smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Ik stel me even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Welkom savannahmay!   Ik stel me even voor! I_icon_minitimewo jun 06, 2012 10:14 am

Welkom savannah.
Je hebt inderdaad een heel erg mooie naam, maar op dit bijzondere forum is het gebruikelijk dat de naam van de sub met een kleine letter wordt geschreven dus savannah in plaats van Savannah.

Volgend jaar zal voor jou dus een spannend (eindexamen)jaar beloven te worden.
Wellicht dat je daarbij nog de voor subs gebruikelijke aansporing goed zult kunnen gebruiken.
Ik stel me even voor! Lita_gets_a_spanking_4_by_peskinhead


Op tv (zeker heden ten dage) heb ik eigenlijk niet of nauwelijks gezien dat er iemand over de knie werd gelegd.
Kun je nog aangeven op welke films of series je doelt? Als je er de kriebels van in de buik hebt gekregen, zul je ze vast nog wel herinneren. Het geheugen werkt wat dat betreft best wel selectief.

Veel leesplezier op dit forum en we zijn natuurlijk allemaal erg benieuwd naar jouw postings.

Groet,

DSD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
SavannahMay
Watje
Watje
SavannahMay


Aantal berichten : 2

Ik stel me even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stel me even voor!   Ik stel me even voor! I_icon_minitimewo jun 06, 2012 6:24 pm

Dankje wel iedereen!

@DutchSpankDaddy ten eerste; dankje. Verder ben ik Savannah met hoofdletter S genoemd, en vind dit veel mooier staan. Bovendien vind ik het een beetje ondergeschikt klinken dat dit alleen bij een sub hoort. Graag gewoon Savannah dus Smile
Ten slotte; eigenlijk kan ik me alleen Dik Trom en Swiebertje herinneren, en de Boefjes, als ik me niet vergis. Haha, ja die scenes zijn goed blijven hangen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert Top
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Gert Top


Aantal berichten : 263

Ik stel me even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stel me even voor!   Ik stel me even voor! I_icon_minitimeza jun 09, 2012 9:49 pm

Hoi SavannahMay,

Van harte welkom op Klaproos Forum. Veel lees- en schrijfplezier.

Wink Gert
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Ik stel me even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stel me even voor!   Ik stel me even voor! I_icon_minitimeza jun 09, 2012 11:17 pm

Welkom hier!! Veel lees en schrijfplezier en doe vooral actief mee en kom eens op de chat kijken:)

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
eve1991
Meeloper
Meeloper
eve1991


Aantal berichten : 71

Ik stel me even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stel me even voor!   Ik stel me even voor! I_icon_minitimezo jun 10, 2012 1:21 pm

Welkom hier. En veel succes op je ontdekkingstocht!

Eve
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimvdberg
Meeloper
Meeloper
Jimvdberg


Aantal berichten : 89

Ik stel me even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stel me even voor!   Ik stel me even voor! I_icon_minitimema jun 18, 2012 1:06 am

Hee Savannah, welkom hier. Ik zelf 1e jaars student van 20 jaar ben ook nog steeds op zoek naar gezellige mensen om over dit onderwerp, hobby, gevoelens te praten en natuurlijk ook over andere dingen. Dus gezellig Smile
Groetjes Jim
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ik stel me even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Welkom   Ik stel me even voor! I_icon_minitimewo sep 12, 2012 4:58 pm

Dag Savannah,

Van harte welkom op deze website. Ik hoop van harte dat je het hier naar je zin zult hebben, en dat vroeg of laat jouw spankingdromen uitkomen. En als ik je kan helpen met de verwezenlijking daarvan, dan verneem ik het graag. Ik ben Aliusetidem, ben 52 jaar (goede leeftijd voor een 'Daddydom'), en woon in het Noorden van het land, maar ik reis ook graag.

Groetjes,

Aliusetidem.
Terug naar boven Ga naar beneden
irctc044
Watje
Watje



Aantal berichten : 7

Ik stel me even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stel me even voor!   Ik stel me even voor! I_icon_minitimevr sep 14, 2012 8:50 pm

Welkom hier
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim
Meeloper
Meeloper
Tim


Aantal berichten : 57

Ik stel me even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stel me even voor!   Ik stel me even voor! I_icon_minitimema okt 01, 2012 5:03 pm

dag Savannah (mooie naam, mooie foto ook).

Welkom, leuk dat je er bent en succes met je eindexamen. Zet hem op!
Terug naar boven Ga naar beneden
tijmen
Watje
Watje
tijmen


Aantal berichten : 23

Ik stel me even voor! Empty
BerichtOnderwerp: ik stel me even voor   Ik stel me even voor! I_icon_minitimezo okt 07, 2012 9:37 pm

Hoi Savannah,

Welkom op het forum!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik stel me even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stel me even voor!   Ik stel me even voor! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik stel me even voor!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stel je voor!
» Hier stel ik mij even voor.
» Wat voor spanking doet het voor jou?
» stel zoekt leuk subje erbij
» Pak voor de broeken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: