Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 HD en liefde

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

HD en liefde Empty
BerichtOnderwerp: HD en liefde   HD en liefde I_icon_minitimedo aug 02, 2012 1:11 am

Het is zo moeilijk om aan 'vanilla's uit te leggen wat HD voor mij betekent. Dat ik erop kick om geslagen te worden kunnen mensen nog wel begrip voor opbrengen. Maar dat het echt iets is wat heel serieus is voor mij, iets waardoor ik me het meest mezelf voel maar ook het meest verbonden met mijn partners, dat snappen ze niet. Mijn HD relatie en mijn subzijn is iets wat heel diep gaat. Ik neem de doelen die ik mijzelf hierin stel heel serieus en het helpt me echt om het beste uit mezelf te halen.

Maar bovenal blijf ik me verbazen over de mate van liefde die in deze relaties zit. Afgelopen zondag kreeg ik straf, welverdiende straf die al een tijdje op zich had laten wachten. S'ochtends had ik buikpijn van de zenuwen, ik was bang voor de pijn en had eigenlijk niet zo'n zin in de hele toestand. Maar zodra de sessie begon voelde ik weer heel sterk hoe erg ik dit nodig heb, en hoe belangrijk het voor mij is dat dit een onderdeel is van mijn relatie. Ik werd sterk getroffen door alle liefde die ik voelde tijdens de straf. Ik voelde me zo veilig en geliefd. Het is zo fijn om te weten dat iemand genoeg om mij geeft om voor me te willen zorgen. En zo fijn dat iemand genoeg vertrouwen in mij heeft om mijzelf te willen verbeteren.

Ik besefte weer heel goed waarom ik gekozen heb voor deze relatievorm en hoe goed ik me daarbij voel. HD zorgt ervoor dat ik mij volledig mezelf voel in een relatie, met al mijn goed en slechte kanten. Het zorgt ervoor dat ik mij veilig en bijzonder geliefd voel. Kort samengevat, ik voel me gewoon erg gezegend met het feit dat ik deze manier van een relatie hebben kan ervaren. :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

HD en liefde Empty
BerichtOnderwerp: Count your blessings   HD en liefde I_icon_minitimeza aug 04, 2012 11:12 am

isis schreef:
Kort samengevat, ik voel me gewoon erg gezegend met het feit dat ik deze manier van een relatie hebben kan ervaren.
En daar gaat het tenslotte uiteindelijk om.
isis schreef:

Het is zo moeilijk om aan 'vanilla's uit te leggen wat HD voor mij betekent.
Maar waarom zou je dat dan ook proberen?
Het is op zich heel begrijpelijk om een voor jou mooie ervaring te willen delen met anderen.
Maar als die anderen helemaal niets hebben met het onderwerp betekent dat volgens mij dat ze daar ook helemaal niet in willen delen. Ik begin er dan ook helemaal niet eens aan.
Ik ben geen zendingswerker. Die zendingswerkers worden vaak toch niet goed begrepen.
Ik deel mijn ervaringen op spankinggebied dan ook slechts met andere spanko's en spankees (waarvoor onder andere dit forum een perfect medium vormt) en hooguit met die op dit moment nog vanilla's waarvan ik het sterke vermoeden heb dat het eigenlijk ook spanko's en spankees zijn, maar nog niet uit de kast hebben durven komen.
isis schreef:
S'ochtends had ik buikpijn van de zenuwen, ik was bang voor de pijn en had eigenlijk niet zo'n zin in de hele toestand.
Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen, want ik heb jouw bestellijstje gezien voor
verzendkosten drukken bij gezamenlijke bestelling cane-iac.
Ik leid daar uit af dat je in ieder geval met de volgende items op je blote billen zult hebben gehad:
1) Naughty stick attitude adjustment en
2) leather shack strap.
De eventuele bestellingen van jouw Dom kunnen daar dan nog aan worden toegevoegd en ik begrijp dat de mattenklopper al in huis was. Die is ook te zien op jouw foto'tje.
isis schreef:

Maar zodra de sessie begon voelde ik weer heel sterk hoe erg ik dit nodig heb, en hoe belangrijk het voor mij is dat dit een onderdeel is van mijn relatie. Ik werd sterk getroffen door alle liefde die ik voelde tijdens de straf. Ik voelde me zo veilig en geliefd.
Zoals bij zoveel zaken is het ook hier een kwestie van angst overwinnen, door de zure appel bijten, doorzetten en daarna volgt er wat moois.
Velen doen dat niet en dan missen ze wat ze erg nodig hebben, belangrijk voor hen en hun relatie is en voor hen belangrijk is dat dit een onderdeel van hun relatie is.
Precies zoals jij beschrijft; en als je het wel doet: 'Count your blessings'.


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
 
HD en liefde
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Strenge Liefde
» Liefde en spanking
» 5 talen van de liefde, geen spanking, wel interessant

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Literatuur :: Columns-
Ga naar: