Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Waar dienen de punten voor?

Ga naar beneden 
+2
leentje
tomaatje
6 plaatsers
AuteurBericht
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Waar dienen de punten voor? Empty
BerichtOnderwerp: Waar dienen de punten voor?   Waar dienen de punten voor? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 3:08 pm

Ik zie onder het aantal berichten punten staan. Waar dient dat voor? Bij jullie weet je t nooit. Wink Straks krijgen we allemaal met de paddle omdat we 100 punten hebben.

Maar even serieus: heeft dat een functie, en hoe komt het dat het aantal punten niet gelijk is aan het aantal posts?
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Waar dienen de punten voor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar dienen de punten voor?   Waar dienen de punten voor? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 3:15 pm

Je krijgt punten voor elke keer dat je een bericht plaats, maar ook bijvoorbeeld extra punten voor het starten van een topic. Of we er iets mee willen, weet ik nog niet. Ook weer zo'n probeersel, je kunt het aan en uitzetten.
Ik denk eigenlijk dat ik de rangen leuker vind. Wat vinden jullie? Rangen, punten of niks?
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Waar dienen de punten voor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar dienen de punten voor?   Waar dienen de punten voor? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 3:18 pm

Je hebt nu toch rangen en punten? Mij maakt het niet zoveel uit. Rangen zijn altijd wel leuk ja. Punten heb ik geen ervaring mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Waar dienen de punten voor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar dienen de punten voor?   Waar dienen de punten voor? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 4:40 pm

tomaatje schreef:
Straks krijgen we allemaal met de paddle omdat we 100 punten hebben.
Lijkt me een uitstekend idee! Als iemand 100 punten heeft krijgt tomaatje met de paddle. Omdat het goed voor haar is.

Ik hoop dus vooral dat Victor oplet! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Waar dienen de punten voor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar dienen de punten voor?   Waar dienen de punten voor? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 5:06 pm

Ja dat is leuk! En de rest krijgt een kadootje bij 1000 punten, of iets lekkes. Omdat dat goed voor ons is cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Waar dienen de punten voor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar dienen de punten voor?   Waar dienen de punten voor? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 5:34 pm

Nee, dat zou teveel eer zijn voor andersmans werk. En ik ben heel bescheiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Waar dienen de punten voor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar dienen de punten voor?   Waar dienen de punten voor? I_icon_minitimedi feb 23, 2010 11:10 pm

Ik vind rangen wel leuk, maar ik wil eigenlijk watje blijven... dat past wel Wink Wat dan weer betekent dat ik niet te veel mag posten... wat dan weer jammer is... dilemma Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Waar dienen de punten voor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar dienen de punten voor?   Waar dienen de punten voor? I_icon_minitimewo feb 24, 2010 12:07 am

lMisschien kunnen we speciaal voor jou de speciale rang "eeuwige wat" in het leven roepen, mickey. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Waar dienen de punten voor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar dienen de punten voor?   Waar dienen de punten voor? I_icon_minitimewo feb 24, 2010 12:09 am

Ja dat zeg ik haar net op de chat ook al dawn
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Waar dienen de punten voor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar dienen de punten voor?   Waar dienen de punten voor? I_icon_minitimewo feb 24, 2010 12:11 am

Ah, de chat! Even van pc wisselen, dan zal ik ook mijn neus eens laten zien. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 31

Waar dienen de punten voor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar dienen de punten voor?   Waar dienen de punten voor? I_icon_minitimewo feb 24, 2010 12:38 am

Hocus pocus... en mickey is een eeuwige wat! Post nu maar raak, mickey. Weer een dilemma minder. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://klaproos.heavenforum.com
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Waar dienen de punten voor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar dienen de punten voor?   Waar dienen de punten voor? I_icon_minitimewo feb 24, 2010 3:32 pm

SWEET! bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Waar dienen de punten voor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar dienen de punten voor?   Waar dienen de punten voor? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waar dienen de punten voor?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» punten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Servicebalie :: Helpdesk-
Ga naar: