Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?

Ga naar beneden 
+6
W
leentje
lilith
minime
isis
JohnnieD
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Het regenwoud, het riet en de mattenklopper.   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? - Pagina 2 I_icon_minitimedi feb 05, 2013 4:29 pm

leentje schreef:
Laten we een "spanko's verenigd u, red de regenwouden" beginnen.
Wat goed van je dat je aan het (tropisch) regenwoud denkt.
Maar het kopen (en gebruiken) van rietjes zou juist bevorderlijk zijn voor het tropische regenwoud.
Kijk eens wat ik heb gevonden op de Wikipedia over Rattan (riet):

Citaat :
In forests where rattan grows, its economic value can help protect forest land, by providing an alternative to loggers who forgo timber logging and harvest rattan canes instead. Rattan is much easier to harvest, requires simpler tools and is much easier to transport. It also grows much faster than most tropical wood. This makes it a potential tool in forest maintenance, since it provides a profitable crop that depends on rather than replaces trees. It remains to be seen whether rattan can be as profitable or useful as the alternatives.

demie schreef:

Dank je wel! (ze is nu ruim 7 maanden oud. 2 maanden te vroeg geboren maar gaat super) Spanking dus wat op de achtergrond de komende jaren. Geen idee nog hoe je dat kunt combineren met (een) kind(eren).

Ook namens mij natuurlijk van harte gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding.
Volgens mij zijn er meer dan genoeg mensen op Klaproos die als ervaringsdeskundige jou kunnen vertellen hoe dat relatief eenvoudig gecombineerd kan worden.
Zo lang ze nog niet kunnen lopen hoeft de deur van de ruimte waar jouw straf in wordt voltrokken niet eens op slot, daarna is het denk ik aan te raden om dat wel te doen, uit logeren sturen bij oma & opa etc. etc.
Er zullen aldus meer dan genoeg gelegenheden zijn voor het met de mattenklopper tuchtigen van jouw billen.
Overigens wordt jouw zo geliefde mattenklopper ook van riet gemaakt.
Uit bovenstaand geciteerde wikipedia tekst blijkt dat dit dus ook heel milieuverantwoord is.
De mattenklopper zelf veroorzaakt ook eigenlijk niet eens zoveel geluid.
De sub wellicht wel als haar pijngrens is bereikt.

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? - Pagina 2 Mattenklopper%2BSAH%2Bmov028%2Bpic13Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? - Pagina 2 11031-229-358
Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? - Pagina 2 Mattenklopper
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
demie
Watje
Watje



Aantal berichten : 11

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 06, 2013 2:05 am

Lijkt toch vrij eenvoudig :-) Ze slaapt 's nachts 12 uur achter elkaar, maar ik ben bang dat ze iets hoort en onbewust opslaat. Maar dat zal wel een gekke gedachte zijn.

Dutch Spank Daddy, ik geloof dat de mattenklopper stuk is gegaan toen hij hem zorgvuldig wilde opbergen. Afwachten, want als ik nu ga zeggen: "zal ik een nieuwe kopen?" dan gebruikt hij hem zeker niet. Over het algemeen gaat hij liever op zoek naar iets dat ik niet leuk vind en hij weet dat ik 'hout' niet fijn vind ...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» welk instrument
» Welk instrument heb je een hekel aan?
» Welk instrument is het meest effectief?
» Welk instrument maakt de minste herrie?
» toe geven dat je "het" lekker vind.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: