Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Crawl USA 2012

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Crawl USA 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Crawl USA 2012   Crawl USA 2012 I_icon_minitimeza okt 13, 2012 8:43 am

De film Crawl bevat een naar mijn mening interessante spankingscène.

Crawl USA 2012 196546_366351123445744_1354725746_n

Het lieve, onschuldige serveerstertje dat op bovenstaande filmaffiche wordt afgebeeld met een vuurwapen in haar handen, krijgt in het betreffende fragment ongenadig hard op haar blote billen.



Ze heeft kennelijk al eerder van die wat enge meneer op haar billen gehad, want zij vraagt: 'How many spanks?'
Hij is wat dat betreft heel redelijk: "Jij noemt een aantal, ik noem een aantal en dat tellen wij dan bij elkaar".
Helaas voor de spankingminnende kijker moeten het getallen van één cijfer worden.
Zij noemt één, hij negen, dus tien klappen op haar billen bij elkaar.
Zij herinnert zich kennelijk de voorgaande 'date' nog goed: 'Just go easy, all right? I could barely sit down after last time. And please take off those rings'.

Dat laatste doet hij dan wel: ' Ooh! You sure are a demanding girl. But there is only one boss here'.
Het eerste doet hij niet.
Als zij over zijn knie ligt, gaat haar rok omhoog en haar slip omlaag, hetgeen in beeld wordt gebracht.
Daarna volgen de klappen die met volle kracht worden gegeven op haar blote billen.
De gelaatsuitdrukking van het arme serveerstertje is dan in beeld.
Daaruit blijkt dat zij de klappen goed voelt.

Onderstaand nog wat foto's uit de film.
De spankingscène zit daar helaas niet bij, maar het filmpje maakt dat weer goed.

Crawl USA 2012 Crawl+2011+DVDRip1
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Crawl USA 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crawl USA 2012   Crawl USA 2012 I_icon_minitimewo okt 17, 2012 12:04 pm

Best mooi geschoten, de camera hoeken en haar blik was leuk, hoewel het geluid van de klappen minder was. :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Crawl USA 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Het geluid van de klappen.   Crawl USA 2012 I_icon_minitimewo okt 17, 2012 1:45 pm

Wat was er minder aan het geluid van de klappen?
Ik vond het wel mooi klinken en goed tot uitdrukking brengen dat er vooral erg hard werd geslagen.
De mijnheer mocht ook maar tien klappen uitdelen, dus hij zal wel hebben gewild dat het serveerstertje elke klap maximaal zal hebben gevoeld.

Hier nog een link naar de betreffende scène:
www.youtube.com/watch?v=snsM90MoWws&list=UUetJJlXLINYSICMwblwVJMw&index=1&feature=plcp

Dit filmpje begint een aantal seconden eerder dan het vorige YouTubefilmpje, zodat beter duidelijk wordt waarom het serveerstertje op haar blote billen krijgt.
Ze had overigens helemaal niets verkeerd gedaan. Integendeel.
De (lange) werkdag zat er op.
Ze kwam zich bij hem (de bareigenaar) afmelden en liet weten: 'chairs are stocked, floor is mobbed'.
Hij: 'Good job, Ellen'.
Typisch gevalletje dus van een onterecht pak slaag. Very Happy

Het volgende is ook wel interessant om te weten.
Het serveerstertje wordt in de film gespeeld door Lauren Dillon, een volgens mij beginnende actrice met niet of nauwelijks relevante acteerervaring.
Desondanks vind ik dat ze de scène waarin ze van de bareigenaar op haar blote billen krijgt uiterst overtuigend 'acteert'.
Het gezicht telkens op het juiste moment en overtuigend van pijn vertrokken als de harde hand weer op haar blote billen neer daalt.
Ook het: 'aahhh!' komt zeer overtuigend uit haar mond.
Ik hou er om die reden rekening mee dat Lauren Dillon ook gewoon echt op haar billen krijgt. Very Happy Very Happy
Vergelijk het bijvoorbeeld met de wereldberoemde Elvis spankingscène uit de film 'Blue_Hawaii'.

Hier de link naar deze zo geliefde scène:
en.sevenload.com/videos/lSbbNP4-Blue-Hawaii-1961
Het meisje dat bij Elvis over de knie gaat, is Jenny Maxwell.
Zij had toen, net als Lauren Dillon nu, nauwelijks acteerervaring.
Jenny Maxwell 'acteerde' in de spankingscène zo overtuigend omdat ze echt op haar billen kreeg en omdat haar nachtkleding op dat moment nat was (ze was net uit zee gered) voelde dat aan alsof ze op haar blote billen kreeg.
Het was dus in feite geen 'acteren' (toneelspelen) maar echt. Very Happy
Zie deze bijdrage uit 'Spanked Celebrities' (Site Visitors Contributions I-P) daarover:
Citaat :

Jenny Maxwell - (contributed by Paul) - In a book I saw several years ago about Elvis, Jenny Maxwell was quoted fairly extensively, discussing her famous over-the-knee, sea-side spanking in "Blue Hawaii." My recollections here will have to be paraphrased. Ms.Maxwell noted that Elvis "really hit hard!" because they wanted to make sure the scene took on a certain validity or authenticity. It was noted by the author that, in the scene where Jennie rides on horseback, she was seen on the set "seated gingerly slightly above the saddle," due to the spanking she'd just endured from her leading man. What's more, I remember a passage where the author pointed out that Jennie had, in fact, twisted her ankle on the set of "Blue Hawaii," and was temporarily hobbling around with the assistance of a cane. She made a comment, the author reports, where she'd gotten it "twice," in "two places" -- referring, of course, to her bruised ankle AND her bruised behind!
(contributed by JD) - I read a book about the scene (from Blue Hawaii) which actually reprinted a press interview with Jennie Maxwell about the spanking scene. The spanking scene took three different takes to complete. Ms. Maxwell recalled her dress was wet because of her character having tried to have drowned herself when Presley took her over his knee. She also mentioned that because of the wet clothing, it was like being spanked without clothes. She mentioned her bottom was very red and sore for hours following the spanking -- each take involved ten to twelve hard swats to her bottom. She was 19 at the time and got along with Presley during the filming of "Blue Hawaii"; she had no desire to endure another spanking from Presley.

Kortom, het is naar mijn vaste overtuiging zeer aannemelijk dat ook Lauren Dillon in de betreffende spankingscène uit 'Crawl' echt en hard op haar blote billen heeft gekregen 'because they wanted to make sure the scene took on a certain validity or authenticity'.

Het komt echt wel vaker voor dat van een actrice wordt verlangd dat het 'echt' moet zijn.
Niet alleen echte stevige billenkoek, maar bijvoorbeeld ook echte seks.
Zie wat dat laatste betreft het Telegraaf artikel Nicole Kidman weigert echte seks in film
Citaat :

za 20 okt 2012, 20:13
Nicole Kidman weigert echte seks in film
van onze redactie
AMSTERDAM - Dat Nicole Kidman voor haar rol in een film echte seks zou moeten hebben met haar tegenspeler, ging voor haar net even een stapje te ver.

De actrice zou een rol gaan spelen in de nieuwste film van Lars von Trier; Nymphomaniac.
Maar toen ze hoorde welke voorwaarde daaraan zat verbonden, wilde ze niet meer meewerken. Nicole werd geacht om echte seks te hebben tijdens de opnames. Dat zag de Australische niet zitten, zo meldt The Sun.
Kidman heeft zich meteen afgemeld. Wie haar rol overneemt is nog niet bekend.
Het is gevraagd. Nicole Kidman heeft het geweigerd.
Als beroemde actrice kon zij wat noten op haar zang hebben.
Er zal een actrice zijn die het van haar overneemt en 'het' dus echt doet.
Echte seks, echte billenkoek. Waarom niet?

Men moet niet onderschatten wat er van actrices verlangd wordt en wat zij er voor over hebben om op overtuigende wijze te klimmen in een bepaalde filmrol.
Neem bijvoorbeeld actrice Antonia Campbell-Hughes.
Deze Ierse actrice heeft zich compleet uitgemergeld om overtuigend over te komen in haar rol in de film '3096' als het Oostenrijkse meisje Natascha Kampusch dat door haar vader Wolfgang Priklopil ontvoerd was en 3096 dagen gevangen had gezeten in de kelder van het huis van Priklopil.
Een echt hard pak op de blote billen als wat actrice Lauren Dillon wellicht mocht hebben gekregen, is daar natuurlijk helemaal niets bij, zelfs indien de betreffende actrice niet gewend mocht zijn om op de billen te krijgen.
Van dat laatste ben ik overigens niet helemaal zeker.
Nog iets dat vergelijkbaar is: in Blue Hawaii 'each take involved ten to twelve hard swats to her bottom'.
In de film Crawl bestond het pak slaag ook uit tien klappen op de billen.
Ik ben erg benieuwd hoe vaak de spankingscène uit 'Crawl' over moest worden gedaan. Very Happy
Ik kan het mij helemaal voorstellen wanneer de regisseur zelf 'into spanking' mocht zijn.
Telkens maar niet tevreden zijn over de 'take' en verlangen dat de scène overnieuw moet worden gedaan.

In 'Blue Hawaii' waren drie 'takes' nodig voordat men tevreden was over het resultaat.
Dat wil dus zeggen 3 X 10-12 harde klappen, dus 30-36 harde klappen in totaal.
Hopelijk worden die 'takes' die voor de film Crawl nodig waren dan weer wel opgenomen bij de bonussen op de dvd van de film die te zijner tijd uitkomt (januari 2013 in Europa).
Op zo'n DVD kom je wel vaker 'deleted scenes', bloopers en ander materiaal dat uiteindelijk niet in de film is gebruikt tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
tijmen
Watje
Watje
tijmen


Aantal berichten : 23

Crawl USA 2012 Empty
BerichtOnderwerp: crawl   Crawl USA 2012 I_icon_minitimema okt 22, 2012 2:50 am

Ja, deze scene kan ik ook wel waarderen, en ze heeft een leuk gezichtje. Volgens mij zijn de klappen wel echt, als je dan toch al over de knie ligt terwijl je eigenlijk geen spankee bent, of mischien zelfs wel, kun je toch wel 5 tikken op je billen hebben? Als beginnend actrice, je moet er wat voor doen!

Maar die Ozzies timmeren wel aan de weg, ik kwam nog zo'n leuk clipje tegen uit down under.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Crawl USA 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crawl USA 2012   Crawl USA 2012 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Crawl USA 2012
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Compliance USA 2012
» Volkskrant Magazine, 5 mei 2012
» Secret Story - A Casa dos Segredos 3 (2012)
» De Telegraaf, VROUW psyche & relatie, 22 augustus 2012

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Je favoriete 'mainstream' film of tv serie fragment-
Ga naar: