Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Dag deugniet!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ruud
Watje
Watje
Ruud


Aantal berichten : 17

Dag deugniet! Empty
BerichtOnderwerp: Dag deugniet!   Dag deugniet! I_icon_minitimedo dec 20, 2012 4:26 pm

Dag deugniet!

Ik ben een jeugdige man van begin 50, sportief en vrolijk.

Al mijn hele leven ben ik geinteresseerd in stoute meisjes die billenkoek nodig hebben. Een brief uit de Panorama van 1976 is me altijd bijgebleven, waarin de 20 jarige Ankie beschrijft hoe ze als 17 jarige voor het laatst door haar vader over de knie werd gelegd omdat ze uren te laat thuis kwam. Hij was een rustige, sterke man die haar rokje omhoog deed en haar slipje omlaag voor een flink pak billenkoek. Er werd daarna niet meer over gezeurd en als 20 jarige zou ze nog graag eens bij hem over de knie gaan.

Ik zoek een slanke deugniet tot 30 jaar die nodig over de knie moet worden gelegd. Jij bent brutaal, ongehoorzaam of ondeugend en kan naast billenkoek soms wel wat advies en steun gebruiken. Je laat je niet zomaar over de knie leggen, hoewel je weet dat het nodig is. Daarom spartel je misschien wel tegen, maar niet met de bedoeling om het pak op je billen te ontlopen. Je hoeft niet ervaren te zijn, mooi is open te staan voor wat zich aandient. Het belangrijkste vind ik een mooie ontmoeting, waarin door de klik die je hebt gebeurt wat er moet gebeuren. Een wonderlijke combinatie van zachtheid en strengheid, maar altijd liefdevol en oplettend. En nooit te hard, je krijgt precies het pak slaag dat je nodig hebt; meisjes stellen zich natuurlijk aan en soms doe ik dan of ik dat echt geloof. Je gaat in ieder geval over de knie, jongedame: smoesjes heb ik gelijk in de gaten!

Niet recht op je doel af dus, maar open staan voor elkaar. Een wandeling is ook fijn, maar ja je zult wel weer zo ondeugend zijn dat je onderweg al een pak op je broek krijgt. En thuis misschien nog meer. Meisjes...

Kortom, ik zoek jou, een stout meisje die regelmatig een flink pak billenkoek nodig heeft, en die ik daarnaast kan steunen waar het kan. Ons contact zou wat mij betreft wel duidelijk meer zijn dan 'je ziet elkaar af en toe'; ik ben een goeie coach.

Alle andere praktische zaken zijn ongetwijfeld op te lossen; ik bekijk de dingen graag positief Smile .

Ik wacht op je reactie!

Groet,

Ruud
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dag deugniet!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-
Ga naar: