Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Even voorstellen

Ga naar beneden 
+7
Ruud
W
Ruben
Madelief
minime
Dutch Spank Daddy
leese
11 plaatsers
AuteurBericht
leese
Watje
Watje



Aantal berichten : 6

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimema maa 04, 2013 3:31 pm

Hallo allemaal!
Mijn naam is Lisa en ik ben 20 jaar. Al een hele tijd ben ik geïnteresseerd in spanking, het ontvangen er van. Heel voorzichtig ben ik het internet aan het verkennen en was erg blij toen ik dit forum tegenkwam. Ervaring heb ik nog totaal niet, behalve wat experimenten met selfspanking omdat ik nou eenmaal nog niemand heb die het voor mij doet. Diegene hoop ik dan ook hier te kunnen vinden..
Groetjes,
Lisa
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Welkom Lisa!   Even voorstellen I_icon_minitimema maa 04, 2013 6:25 pm

Welkom Lisa op dit bijzondere forum dat je gelukkig uiteindelijk hebt kunnen vinden.
Ik neem aan dat je de nickname 'leese' gebruikt omdat er al een Lisa op dit forum is en 'leese' is natuurlijk een beetje 'random'.

Hoe gaat dat 'selfspanken' bij jou in zijn werk?
Gebruik je daarbij instrumenten, zoals haarborstel of de pollepel of doe je het gewoon met de vlakke hand?
Dat selfspanken lijkt mij toch een beetje behelpen en ik kan mij niet voorstellen dat jij je dan zelf hard genoeg kunt slaan.
Het element van de 'overlevering' ontbreekt dan toch zou ik zo denken.

Je zult ongetwijfeld wel iemand op dit forum kunnen vinden die het voor het voor jou wil gaan overnemen.
Ik zou zeggen: 'Zoekt en Gij zult vinden'.
In dat verband is het denk ik wel handig indien je tenminste aangeeft uit welke windstreek je komt (N Z O W) want afstand kan voor een spankingcontact best wel een rol spelen.
Voor je het weet heb je een paar goed getuchtigde billen waar je trots op mag zijn. Very Happy

Groet,

DSD


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
leese
Watje
Watje



Aantal berichten : 6

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimema maa 04, 2013 7:08 pm

Lisa kon inderdaad, leese gebruik ik wel vaker voor dit soort dingen. Zag dat in een Amerikaanse film ooit gebruikt worden als afkorting van Lisa en vond dat wel stoer, dus vandaar.
Ik gebruik voor het selfspanken van alles, vooral vaak een houten spatel of borstel. Maar je hebt gelijk, het geeft niet dat gevoel van overlevering. Ik spreek vaak met mezelf dingen af zoals "als ik écht niet meer kan nog 10 tikken" of iets in die richting, je lichaam remt zichzelf namelijk automatisch af als soort instinct, om jezelf geen pijn te doen. Daarnaast mis ik daarbij gewoon het contact met iemand die me onder handen neemt.
En ik woon in het westen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimema maa 04, 2013 8:31 pm

Welkom Lisa! Stel gerust alle vragen die je hebt, en kom ook eens langs op de chat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Madelief
Watje
Watje
Madelief


Aantal berichten : 15

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimedi maa 05, 2013 12:04 am

Welkom leesa!
Leuk trouwens dat hier steeds meer jongere mensen beginnen te komen alien lang leve het internet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimedi maa 05, 2013 4:25 pm

Welkom lisa Smile
Veel lees plezier op het forum, stel elke vraag die in je opkomt en kom ook zeker op de chat ja. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimedi maa 05, 2013 5:34 pm

Ook van mij welkom liesje. (Wat een jonkies hier tegenwoordig, gezellig! Twisted Evil)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Ruud
Watje
Watje
Ruud


Aantal berichten : 17

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimedi maa 05, 2013 8:40 pm

Dag lisa,

Ook namens mij welkom hier enne voorzichtig zijn kan nooit kwaad Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimedi maa 05, 2013 9:07 pm

Dag Leese,

Welkom en veel leesplezier hier
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimedi maa 05, 2013 10:03 pm

Hoi lisa,
Welkom op klaproos!

Groetjes carlijn
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimewo maa 06, 2013 11:12 am

Welkom hier lisa!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimeza maa 09, 2013 10:50 pm

Welkom Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ff voorstellen
» Even voorstellen!
» Hoi! Even voorstellen...
» even voorstellen
» Even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: