Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Donald's penguin

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Donald's penguin Empty
BerichtOnderwerp: Donald's penguin   Donald's penguin I_icon_minitimema feb 22, 2010 6:51 pm

Is het belachelijk als ik de scene in



vanaf pak 'm beet 4:20 eigenlijk best spannend vind? Dat geforceerd ontbloten, hè?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Donald's penguin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donald's penguin   Donald's penguin I_icon_minitimedi feb 23, 2010 1:28 am

Hahaaaa, geweldig! Laughing

Er wordt trouwens best veel gespankt in Disneyfilmpjes en strips. De neefjes worden bijvoorbeeld in oudere verhalen regelmatig met een switch achtervolgd. Dat zal tegenwoordig vast niet meer zo zijn, maar dat weet ik niet, want ik heb het niet bijgehouden. Wink

Ik wilde vroeger altijd zo graag een abo op de Tina, want daar stonden zulke spannende kostschool- en slechtbehandelde meisjesverhalen in. Dat is vandaag de dag ook niet meer, geloof ik. Crying or Very sad (Ik herinner me vooral nog de uitermate spannende vraag: "Slaag met de stok, pap, of met je riem?" - och och, wat vond ik dat intrigerend. Terwijl de desbetreffende scène niet eens op slaag uitliep vanwege de goedheid van pa. Maar als kleih spankomeisje geeft dt nits, want dat eind brei je er 'ss avonds in je warme bedje zelf wel aan...) Helaas moest ik de Tina altijd van mijn buurmeisjes lenen, want mijn ouders vonden het blad niet verantwoord genoeg. scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Donald's penguin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donald's penguin   Donald's penguin I_icon_minitimedi feb 23, 2010 10:33 am

dawn schreef:
want dat eind brei je er 'ss avonds in je warme bedje zelf wel aan...
Hela! Wat deed jij als kleih spankomeisje in dat warme bedje?! Hm!? Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Donald's penguin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donald's penguin   Donald's penguin I_icon_minitimedi feb 23, 2010 10:47 am

Hier is nog een vergelijkbare scène:



Vanaf circa 2:30.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Donald's penguin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donald's penguin   Donald's penguin I_icon_minitimedi feb 23, 2010 12:05 pm

W schreef:
dawn schreef:
want dat eind brei je er 'ss avonds in je warme bedje zelf wel aan...
Hela! Wat deed jij als kleih spankomeisje in dat warme bedje?! Hm!? Evil or Very Mad

Hmz... gisteravond laat na een migrainedag ( No ) niet gezien hoe slordig ik getypt had - en sommige lettertjes blijven altijd hangen op mijn minilptopje... Het is maar goed dat ik niet voor elke typfout een zwiep met een rietje krijg... Shocked

Als klein spankomeisje lag ik 's avonds in dat warme bedje en fantaseerde eindeloos billenkoekverhalen bij elkaar. Over prinsesjes of Tinameisjes of wat me dan ook maar voor de geest kwam. Soms zomaar en soms - zie boven - geïnspireerd door dingen die ik gelezen of gezien had. Om iets anders te doen dan dat en slapen in dat warme bedje, was ik toen nog te klein, W. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Donald's penguin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donald's penguin   Donald's penguin I_icon_minitimedi feb 23, 2010 1:45 pm

Schattig. Ik kan me ook nog een Yogi bear herinneren waarin er 1 over de knie ging. Vond ik als kind erg spannend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Donald's penguin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donald's penguin   Donald's penguin I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Donald's penguin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Je favoriete spanking film(pje)-
Ga naar: