Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 sub (20) zoekt dom

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
leese
Watje
Watje



Aantal berichten : 6

sub (20) zoekt dom Empty
BerichtOnderwerp: sub (20) zoekt dom   sub (20) zoekt dom I_icon_minitimewo maa 20, 2013 9:16 pm

Mijn naam is Lisa, ik ben 20 jaar, sub, en op zoek naar iemand die mij kan helpen met discipline, vooral qua studie.. Op dit moment heb ik leuk contact met iemand, maar het is erg lastig dat hij in Groningen zit en ik in Zuid Holland..
Ik heb nog helemaal geen ervaring dus ik vind het belangrijk om eerst goed contact te hebben via bijvoorbeeld de mail en een aantal keer gewoon wat te gaan drinken oid voordat het verder gaat, ik vind het allemaal nog best wel spannend en een klein beetje eng..
Ik zie uit naar een leuk berichtje Smile
Groetjes,
Lisa
Terug naar boven Ga naar beneden
hekateron
Watje
Watje



Aantal berichten : 1

sub (20) zoekt dom Empty
BerichtOnderwerp: Re: sub (20) zoekt dom   sub (20) zoekt dom I_icon_minitimezo apr 21, 2013 9:15 pm

Hi Lisa,

Ik zou er iets meer details bij zetten als ik jou was. Zuid Holland kan Oude Tonge zijn tot Leerdam en de leeftijdsgrenzen liggen ook voor iedereen anders.
Bij spanking zijn leeftijdsverschillen vaak ruimer dan bij andere matches, maar ook daar zul je je eigen ideeën over hebben.
Plus misschien nog wat andere details die je wensen en fantasieën wat duidelijker maken. Spaart je een hoop overbodige reacties, want er zijn hier massa's enthousiaste spankers die jou graag een 'handje' zulllen helpen, denk ik.

Succes!

Ron
Terug naar boven Ga naar beneden
raoulenamber
Watje
Watje



Aantal berichten : 1

sub (20) zoekt dom Empty
BerichtOnderwerp: Re: sub (20) zoekt dom   sub (20) zoekt dom I_icon_minitimedo apr 25, 2013 10:57 pm

Hi,

Wij zijn een stel en ik (m) las je advertentie.

Wij zijn een leuk, verzorgd en goed opgeleid stel uit Rotterdam. Ik ben 35 (slank, 186, sportief en vlot). De vrouw is 33 (160, lang bruin haar, c, slank en mooie volle billen) en ziet er beslist jonger en zeer meisjesachtig uit.

Wij zijn op zoek naar uitbreiding van ons sexleven. We zijn niet op zoek naar sex, maar wel naar spanning in de vorm van spanking. Ik spank mijn vrouw graag tijdens de sex. Sinds kort heeft zij de behoefte ook door anderen gespankt te worden. Het liefst een vrouw. Begrijp ik het goed dat je alleen sub bent?

Zoals gezegd zoeken wij niet direct sex. Alles valt of staat met een goede kennismaking en eventueel telefonisch contact daarvoor.

Wij zijn 100% serieus en zoeken echt verzorgde mensen.



Bye
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





sub (20) zoekt dom Empty
BerichtOnderwerp: Re: sub (20) zoekt dom   sub (20) zoekt dom I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
sub (20) zoekt dom
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dom(21) zoekt Spankee(18-23)
» Warme hand zoekt..
» Koppel zoekt D (v)
» Liquid zoekt......
» Oudere man zoekt jongere vrouw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: