Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 De eerste klap is een daalder waard ;)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
applebloom
Watje
Watje
applebloom


Aantal berichten : 1

De eerste klap is een daalder waard ;) Empty
BerichtOnderwerp: De eerste klap is een daalder waard ;)   De eerste klap is een daalder waard ;) I_icon_minitimevr maa 29, 2013 1:16 pm

Hoi iedereen, ook ik ben nieuw hier. Vroeger kon je me in de Daphne chat tegenkomen onder de nickname 'moondancer', maar dat is héél lang geleden toen ik nog 18 en superverlegen was.

Ik ben een vrouw en wordt van tijd tot tijd graag gespankt (hoewel het idee van geven me ook niet tegen staat). Als jonge tiener had ik al fantasieën, maar die waren natuurlijk strikt geheim voor alles en iedereen. Ik dacht ook dat het raar was. Op internet kwam ik gelukkig een website tegen genaamd 'Marga krijgt billenkoek', dat was een website waar een dame genaamd Marga weleens het stoute schoolmeisje speelde, en dan een kort rokje met string droeg. En als ze te stout was, moest ze met haar vriend mee naar boven voor een mooie sessie met fotoreportage van haar billen en verslag hoe het ging. Dat luchtte me heel erg op, en daarna ontdekte ik al snel dat veel meer vrouwen het hebben.
Andere hobby's van mij zijn films, games, lezen, tekenen en schrijven.

Mijn vriend heeft me weleens op mijn billen gegeven en dat vond ik heel spannend en fijn. Het liefst met de blote hand op de blote bil, het directe contact versterkt voor mij het effect. Dus ik ga weer eens rondsnuffelen hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

De eerste klap is een daalder waard ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste klap is een daalder waard ;)   De eerste klap is een daalder waard ;) I_icon_minitimevr maa 29, 2013 2:05 pm

Welkom hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

De eerste klap is een daalder waard ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste klap is een daalder waard ;)   De eerste klap is een daalder waard ;) I_icon_minitimevr maa 29, 2013 2:25 pm

Ja, welkom hier appelbloei! Het is nogal stil hier de laatste tijd, maar evenzogoed hoop ik dat je wat aan het forum hebt.

Wat trouwens wel actief lijkt is de klaproos chat. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





De eerste klap is een daalder waard ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste klap is een daalder waard ;)   De eerste klap is een daalder waard ;) I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De eerste klap is een daalder waard ;)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: