Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Nieuw op Klaproos

Ga naar beneden 
+4
carlijn
Björn
minime
Rozemarijn
8 plaatsers
AuteurBericht
Rozemarijn
Watje
Watje



Aantal berichten : 4

Nieuw op Klaproos Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw op Klaproos   Nieuw op Klaproos I_icon_minitimezo mei 05, 2013 5:08 pm

Hallo allemaal,

Aangezien ik me pas nieuw heb aangemeld op Klaproos zal ik me even voor stellen. Smile

Ik ben Rozemarijn, begin 20, doe een studie in de zorgsector en heb interesse in spanking (obviously, anders zou ik hier niet zijn). Andere interesses zijn lezen, schrijven, reizen en yoga.

Zolang als ik me kan herinneren heb ik spankingfantasieen en -behoeften. Een aantal jaar geleden kwam ik er via internet achter dat ik niet de enige was en sindsdien heb ik vooral veel over spanking gelezen, ik vond het nog lastig om hier zelf over mee te praten. Ondertussen is dit het tweede forum waar ik me aanmeld (ik ben soms ook te vinden op Subrosa) en heb ik een eerste spankingervaring op gedaan, die overigens heel prettig was. ^^
Op dit forum hoop ik in contact te komen met gelijkgestemden en meer ervaringen te kunnen en durven gaan delen. Smile

Groetjes,
Rozemarijn
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Nieuw op Klaproos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op Klaproos   Nieuw op Klaproos I_icon_minitimezo mei 05, 2013 5:15 pm

Welkom hier! Voel je vrij om het forum wat nieuw lezen in te blazen, stel gerust alle vragen die je hebt en kom ook eens langs op de chat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Nieuw op Klaproos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op Klaproos   Nieuw op Klaproos I_icon_minitimezo mei 05, 2013 5:41 pm

Welkom!

Wat minime zegt! Het forum is soms nogal stoffig, maar op de chat is iedere avond wel iemand te vinden. Voel je vrij om eens langs te komen, of -nog beter/nobeler- veel te posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Nieuw op Klaproos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op Klaproos   Nieuw op Klaproos I_icon_minitimezo mei 05, 2013 9:32 pm

Welkom! Very Happy

De chat is vaak inderdaad heel gezellig, ik zou zeker een keer langs komen! (Zie handleiding bij de helpdesk)
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Nieuw op Klaproos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op Klaproos   Nieuw op Klaproos I_icon_minitimezo mei 05, 2013 10:14 pm

Welkom hier! En de rest heeft helemaal gelijk. Stof ons eens af Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Nieuw op Klaproos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op Klaproos   Nieuw op Klaproos I_icon_minitimema mei 06, 2013 4:05 pm

Dag Rozemarijn,
Leuk dat je je aanmeldt.
U vraagt, wij antwoorden!
Groet
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Nieuw op Klaproos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op Klaproos   Nieuw op Klaproos I_icon_minitimema mei 06, 2013 5:15 pm

Hallo rozemarijn en welkom. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Nieuw op Klaproos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op Klaproos   Nieuw op Klaproos I_icon_minitimewo mei 08, 2013 10:17 pm

Welkom Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuw op Klaproos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op Klaproos   Nieuw op Klaproos I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw op Klaproos
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Klaproos?
» van daphne naar klaproos
» Hallo Klaproos
» Opnieuw bij klaproos
» nieuw lid

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: