Ik lees hier vooral berichten van mannen die vrouwen spanken. Maar bij ons is het andersom, ik woon samen met 2 vriendinnen die mij allebei regelmatig spanken. En sinds kort wordt ik soms ook door 2 andere vriendinnen van ons gespankt.
annemiek Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 231
Onderwerp: Re: frankie wo jun 26, 2013 3:45 pm
Ook prima hoor, frizzle65.
Welkom hier!
4 vriendinnen die je aanpakken? Wow... Lukt het je een beetje om voldoende stoute dingen te doen? Lijkt me best een uitdaging...
frizzle65 Watje
Aantal berichten : 14
Onderwerp: Re: frankie wo jun 26, 2013 4:42 pm
annemiek schreef:
Welkom hier!
4 vriendinnen die je aanpakken? Wow... Lukt het je een beetje om voldoende stoute dingen te doen? Lijkt me best een uitdaging...
Ze vinden altijd wel een reden voor een spanking hoor Hun dochters gaan tegenwoordig op stap op zaterdagavond dus dat is een mooi moment om alle fouten van de hele week te "bespreken".
Overigens is het niet altijd met zn 4en hoor, vaak ook alleen Ingrid en Esther. Sabine en Denise wonen niet bij ons dus doen niet altijd mee. Hoewel ze de laatste tijd wel steeds vaker bij ons zijn en meedoen.
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: frankie wo jun 26, 2013 5:37 pm
Hoi Frankie,
Klinkt goed idd . Welkom hier!
frizzle65 Watje
Onderwerp: Re: frankie wo jun 26, 2013 6:37 pm
isis schreef:
Hoi Frankie,
Klinkt goed idd . Welkom hier!
dank je
IngridD Watje
Aantal berichten : 8
Onderwerp: Re: frankie vr jun 28, 2013 12:16 pm
annemiek schreef:
Welkom hier!
een uitdaging voor ons maar vooral voor hem inderdaad
Marc82nl Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 225
Onderwerp: Re: frankie wo jul 17, 2013 10:08 pm
Welkom en meer switches zijn leuk voor de afwisseling
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: frankie wo jul 17, 2013 11:31 pm
Iedereen die iets met spanking heeft is hier welkom hoor. Maar we hebben het forum opgezet voor Dominante mannen en Sub vrouwen indertijd. Waarschijnlijk gewoon omdat dawn (de medeoprichter) en ik allebei sub zijn en een plek wilde creëren waar we ons thuis voelen . Daarom hebben we het een forum voor M/f spanking genoemd. Maar ieder ander die een leuke bijdrage wil leveren is uiteraard welkom om mee te doen op het forum.
Boefje89 Watje
Aantal berichten : 6
Onderwerp: Re: frankie za nov 30, 2013 12:37 am
Hoi Frankie, mag ik vragen hoe je in contact bent gekomen met de dames? Een forum of iets anders? Ik ben zelf ook opzoek naar een vrouwelijke spanker die me zo nu en dan flink straft. Groetjes
frizzle65 Watje
Onderwerp: Re: frankie ma dec 30, 2013 10:03 pm
Boefje89 schreef:
Hoi Frankie, mag ik vragen hoe je in contact bent gekomen met de dames? Een forum of iets anders? Ik ben zelf ook opzoek naar een vrouwelijke spanker die me zo nu en dan flink straft. Groetjes
mijn vriendin heb ik ontmoet via een bdsm forum en haar vriendinnen via haar.
Henk1954 Watje
Aantal berichten : 10
Onderwerp: Re: frankie za jul 05, 2014 4:44 am
Hé man, doe jouw ding Lekker toch!
sirius Watje
Aantal berichten : 6
Onderwerp: Re: frankie za aug 09, 2014 12:51 pm
frizzle65 schreef:
annemiek schreef:
Welkom hier!
Ze vinden altijd wel een reden voor een spanking hoor Hun dochters gaan tegenwoordig op stap op zaterdagavond dus dat is een mooi moment om alle fouten van de hele week te "bespreken".
Overigens is het niet altijd met zn 4en hoor, vaak ook alleen Ingrid en Esther. Sabine en Denise wonen niet bij ons dus doen niet altijd mee. Hoewel ze de laatste tijd wel steeds vaker bij ons zijn en meedoen.
Lijkt me ook pittig ......
Wordt er alleen met de hand 'besproken'? Of komen er ook nog instrumenten aan te pas?
frizzle65 Watje
Onderwerp: vooral met de hand maar soms ook een kam en de laatste tijd steeds vaker een zweepje za apr 04, 2015 3:12 pm
sirius schreef:
frizzle65 schreef:
annemiek schreef:
Wordt er alleen met de hand 'besproken'? Of komen er ook nog instrumenten aan te pas?
vooral met de hand maar soms ook een kam en de laatste tijd steeds vaker een zweepje