Ik zal me kort voorstellen, begin een heel klein beetje de weg hier op het forum te vinden.
Ik heet ook wel anna, spanking krijgen is altijd al in mijn fantasie aanwezig geweest en nu sinds anderhalf jaar ook in de realiteit. Ik heb het grote geluk twee heren gevonden te hebben die er voldoening aan beleven (om de beurt overigens, het moet wel overzichtelijk blijven;-))mij af en toe door middel van een flink pak slaag weer op mijn plek te zetten. Het is de motor waar ik op draai. Er zijn meer mooie dingen natuurlijk, maar spanking doet me meer dan ik kan beschrijven.
Waar ik uiteindelijk naar verlang is een relatie waar spanking een rol in heeft. Dat heeft geen haast, maar zou wel geweldig zijn. Ik zal niet de enige zijn...dat is zowel een troost als een bedreiging...Het is een klein wereldje met grote verlangens. Mooie verlangens.
Voorlopig lees ik hier wat mee, kijk wat rond. Ik had al een verhaal geplaatst maar dat voelde toch niet goed, zoiets persoonlijks weggeven aan de onzichtbare lezers...misschien wanneer ik sommigen van jullie wat meer ken.
Ik ben een jongedame van 42, blijf me daar zelf ook over verbazen. Zo voelt het niet. Maar ik verzet me er niet tegen.
Later meer!
anna