Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 jongedame meldt zich...

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




jongedame meldt zich... Empty
BerichtOnderwerp: jongedame meldt zich...   jongedame meldt zich... I_icon_minitimeza jun 29, 2013 7:06 pm

Ik zal me kort voorstellen, begin een heel klein beetje de weg hier op het forum te vinden.
Ik heet ook wel anna, spanking krijgen is altijd al in mijn fantasie aanwezig geweest en nu sinds anderhalf jaar ook in de realiteit. Ik heb het grote geluk twee heren gevonden te hebben die er voldoening aan beleven (om de beurt overigens, het moet wel overzichtelijk blijven;-))mij af en toe door middel van een flink pak slaag weer op mijn plek te zetten. Het is de motor waar ik op draai. Er zijn meer mooie dingen natuurlijk, maar spanking doet me meer dan ik kan beschrijven.
Waar ik uiteindelijk naar verlang is een relatie waar spanking een rol in heeft. Dat heeft geen haast, maar zou wel geweldig zijn. Ik zal niet de enige zijn...dat is zowel een troost als een bedreiging...Het is een klein wereldje met grote verlangens. Mooie verlangens.
Voorlopig lees ik hier wat mee, kijk wat rond. Ik had al een verhaal geplaatst maar dat voelde toch niet goed, zoiets persoonlijks weggeven aan de onzichtbare lezers...misschien wanneer ik sommigen van jullie wat meer ken.
Ik ben een jongedame van 42, blijf me daar zelf ook over verbazen. Zo voelt het niet. Maar ik verzet me er niet tegen.
Later meer!
anna
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

jongedame meldt zich... Empty
BerichtOnderwerp: Re: jongedame meldt zich...   jongedame meldt zich... I_icon_minitimeza jun 29, 2013 8:03 pm

Dag jongedame,

Leuke naam! Als ik als jongedame aangesproken word word ik week in de knieen. Is dat bij jou ook zo? Zo ja, dan wens ik je veel, veel reacties toe hier op klaproos!

Leuke, herkenbare introductie ook.

Wees welkom, praat lekker mee, vis wat oude topics weer op! Dat is ook heel leuk voor de oude garde.

Mag ik je de munch van guilliet aanraden in augustus? Leuke mogelijkheid om mensen te leren kennen Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

jongedame meldt zich... Empty
BerichtOnderwerp: Re: jongedame meldt zich...   jongedame meldt zich... I_icon_minitimezo jun 30, 2013 12:46 pm

Welkom anna. Ik vond je verhaal leuk om te lezen! Ik zou zeggen blijf lezen en posten. En stel je vragen (als je die hebt) gerust.

groetjes,
leentje
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

jongedame meldt zich... Empty
BerichtOnderwerp: Re: jongedame meldt zich...   jongedame meldt zich... I_icon_minitimezo jun 30, 2013 3:52 pm

Welkom hier! Veel lees en schrijfplezier, en aarzel vooral niet om vragen te stellen.

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




jongedame meldt zich... Empty
BerichtOnderwerp: Re: jongedame meldt zich...   jongedame meldt zich... I_icon_minitimema jul 08, 2013 1:57 am

Dag Jongedame,

Veel dank voor jouw kennismakingsberichtje. En welkom bij de club. Leuk ook dat je al een verhaal geschreven had.

Heb je zin om ook eens mijn verhaal te lezen? Hier is de link: http://klaproos.heavenforum.org/t857-disciplinaire-maatregelen.

Fijne week en hartelijke groeten,

Wim.

Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

jongedame meldt zich... Empty
BerichtOnderwerp: Re: jongedame meldt zich...   jongedame meldt zich... I_icon_minitimema jul 08, 2013 8:44 pm

Beste Jongedame,
Welkom op deze website.
Ik vond je beide verhalen erg leuk; misschien plaats je deze nog eens terug op de site?
Hopelijk heb je het hier naar je zin en overspoel je ons met vragen, meningen of ervaringen.
Groet
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

jongedame meldt zich... Empty
BerichtOnderwerp: Re: jongedame meldt zich...   jongedame meldt zich... I_icon_minitimewo jul 17, 2013 9:47 pm

Welkom hier, jongedame Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





jongedame meldt zich... Empty
BerichtOnderwerp: Re: jongedame meldt zich...   jongedame meldt zich... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
jongedame meldt zich...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lurker meldt zich
» janita stelt zich voor
» Wim stelt zich voor
» een mede liefhebber meld zich!
» Mrs Silly stelt zich voor

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: