Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Filosoof bespreekt SM

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Filosoof bespreekt SM Empty
BerichtOnderwerp: Filosoof bespreekt SM   Filosoof bespreekt SM I_icon_minitimevr jul 26, 2013 12:59 pm

De filosoof Ad Verbrugge publiceerde ‘in staat van verwarring’ over de liefde [of gaat het over sex?]; hij bespreekt daarbij onder andere het boek ‘Vijftig tinten grijs’ van mevrouw James.
Wilma de Rek interviewt hem in de Volkskrant van afgelopen zaterdag en dit laat mij achter in een licht verwarde staat.
Nu is Verbrugge een erkend licht-conservatief persoon. Autonomie, bevrijding van het individu en emancipatie van de vrouw hebben gaten geslagen in de gezamenlijkheid. [zie ‘Tijd van onbehagen’]
Het boek van James en vooral die meneer Grey biedt weer een hechte verbintenis en dat maakt het boek zo populair. Zo lees ik zijn teksten uit samenvattingen, waarbij ik niet weet of hij dit motief heeft gecontroleerd bij een onderzoek van lezers en lezeressen..
Vraag: heeft iemand het boek van Ad gelezen en kan iemand er chocola van bakken?
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Filosoof bespreekt SM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filosoof bespreekt SM   Filosoof bespreekt SM I_icon_minitimevr jul 26, 2013 7:57 pm

Hoi Rein,

Het zegt me niks, maar klinkt wel heel interessant. Weet je of het artikel waar je over spreekt nog ergens online te vinden is?

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Filosoof bespreekt SM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filosoof bespreekt SM   Filosoof bespreekt SM I_icon_minitimedi jul 30, 2013 10:24 pm

Inmiddels heb ik een verhaal gevonden op Fetlife over het boek; eens kijken of de verwijzing open gaat hier. Het geeft weer iets meer duidelijkheid.
https://fetlife.com/groups/3899/group_posts/4174725
Groet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Filosoof bespreekt SM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filosoof bespreekt SM   Filosoof bespreekt SM I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Filosoof bespreekt SM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Boeken, artikelen, etc. die de fantasie prikkelen...-
Ga naar: