De vraag waar de grens ligt zal bij elke spankee weer anders liggen, iemand die net aan spanking begint zal de grens eerder naderen dan bij iemand die er meer ervaring mee heeft want naarmate je vaker dicht bij je grens bent geweest of er zelfs net over heen ben geweest zul je deze verleggen.
Maar wat is je grens nu eigenlijk, zelf zie ik het zo, de grens is daar waar je het allemaal nog aankan en het nog kan handelen, je weet dan tot hoever je het nog aankan en tot hoever hij mag gaan, immers jij mag je grens aangeven tot waar jij het nog aankan.
Veel en vaak er over praten en vragen hoe zij het vond en ken je elkaar heel goed dan weet je ook zonder dat zij het aangeeft al hoe dicht je de grens benaderde.
Wil je over har grenzen gaan dan moet zij dat zelf ook willen, een paar keer de grens heel dicht benaderen helpt om te bepalen of zij er zelf klaar voor is om eens die vaak griezelige stap samen te maken, samen bepaal je dan hoever je gaat en dan verlegt zij denk ik ook weer haar grens.
Het is heerlijk om de grens van haar op te zoeken en net op het randje te stoppen, dat is denk ik voor haar ook erg opwindend omdat zij er tegenop zal zien en is samen heel intiem om te beleven.