Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Quote van Beethoven

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Quote van Beethoven Empty
BerichtOnderwerp: Quote van Beethoven   Quote van Beethoven I_icon_minitimewo feb 24, 2010 9:28 pm

Speciaal voor de musici onder ons (he dawn)

“Rossini would have been a great composer if his teacher had spanked him enough on the backside.”
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Quote van Beethoven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quote van Beethoven   Quote van Beethoven I_icon_minitimedo feb 25, 2010 12:54 pm

Opvallend dat Beethoven Engels sprak... Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Quote van Beethoven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quote van Beethoven   Quote van Beethoven I_icon_minitimedo feb 25, 2010 9:34 pm

Ja, intelligente man die Beethoven, sprak zijn talen erg goed sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Quote van Beethoven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quote van Beethoven   Quote van Beethoven I_icon_minitimedo feb 25, 2010 9:57 pm

Ja, spreken lukte wel, maar verstaan ging op een gegeven moment toch wat minder...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Quote van Beethoven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quote van Beethoven   Quote van Beethoven I_icon_minitimedo feb 25, 2010 11:05 pm

Ondanks zijn ernstige doofheid heeft Ludwig van toch maar mooi dit geschreven; daar word ik wel stil van:
http://nl.cantorion.org/music/1607/Piano_Concerto_No._4_1._Allegro_moderato_%28full_score%29
Een fantastische website overigens, beetje op-topic.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

Quote van Beethoven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quote van Beethoven   Quote van Beethoven I_icon_minitimezo apr 11, 2010 5:06 am

Ben net naar de one man show van Huub Stapel geweest, "Vrouwen komen van Venus, mannen komen van Mars", naar het gelijknamige boek . Was heel goed gedaan , zij het wat achterhaald, maar de basisuitgangspunten (en "verschillen"...wat door de filosoof Schoppenhauer "das schoene differenz" genoemd wordt) blijven wel redelijk gelden.
Hoe dan ook een leuk avondje in het theater.

Dat bracht mij bij een aardige quote van Oscar Wilde, die ik graag met jullie deel:

"Intimiteit is de prijs die mannen betalen voor sex"

"Sex is de prijs die vrouwen betalen voor intimiteit"
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Quote van Beethoven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quote van Beethoven   Quote van Beethoven I_icon_minitimezo apr 11, 2010 11:48 am

Waar is die one man show te zien? En wanneer? Lijkt me leuk om heen te gaan.

Wat de quotes betreft. Ik weet niet hoe het met de mannen zit, maar de vrouwelijke prijs ben ik graag bereid te betalen. No problem pandalol
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Quote van Beethoven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quote van Beethoven   Quote van Beethoven I_icon_minitimezo apr 11, 2010 2:04 pm

De eerstvolgende show die nietuitverkocht is, is op 8 juli in Apeldoorn. Pfoei. Daarna pas weer in november ergens.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Quote van Beethoven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quote van Beethoven   Quote van Beethoven I_icon_minitimezo apr 11, 2010 2:09 pm

Misschien iets voor een uitje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

Quote van Beethoven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quote van Beethoven   Quote van Beethoven I_icon_minitimezo apr 11, 2010 3:28 pm

Leentje,.... wat moet jouw echtgenoot toch blij met jou zijn....Moest ik even kwijt.

Voor wat betreft een uitje, nou, mochten jullie met een groepje ergens naar toe willen dan is dit inderdaad wel leuk en een toepasselijk onderwerp. Voor grote mensen.

Tussen ons, terwijl ik daar in die zaal, tussen al die lachende mensen zat, had ik soms stille gedachten dat wij (ons soort mensen....) voor sommige situaties toch andere (betere...eh...uiteindelijk wel, toch) oplossingen hebben. Zo van "nou, daar weet ik wel wat op...". Maar ja, niet voor iedereen....en dat geeft niet.

Wel tijdig boeken, want de zaal zat helemaal vol.

groet,

Deepdiver
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Quote van Beethoven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quote van Beethoven   Quote van Beethoven I_icon_minitimezo apr 11, 2010 4:02 pm

Deepdiver schreef:
Leentje,.... wat moet jouw echtgenoot toch blij met jou zijn....Moest ik even kwijt.

Deepdiver

rofl
mijn inmiddels ex echtgenoot is dat een hele tijd geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Quote van Beethoven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quote van Beethoven   Quote van Beethoven I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Quote van Beethoven
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Quotes-
Ga naar: